//

Pokemon go crashes bij opstarten

Pokemon go crashes bij opstarten discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Ik heb net een iphone 5c gekocht via marktplaats om pokemon go te spelen. Maar nu ik de app gedownload heb crasht hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-17, 14:58
Dklaasse Dklaasse is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard Pokemon go crashes bij opstarten

Hallo daar,

Ik heb net een iphone 5c gekocht via marktplaats om pokemon go te spelen. Maar nu ik de app gedownload heb crasht hij meteen na het witte niantic scherm. De verkoper zei dat de telefoon niet gejailbreakt is. Weet iemand wat er mis is? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-17, 15:34
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Al geprobeerd om de app te verwijderen, een harde reset uit te voeren en vervolgens de app weer te installeren?
Of wellicht is alleen de harde reset al voldoende...
  #3  
Oud 03-08-17, 13:49
Dklaasse Dklaasse is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hem zojuist geprobeerd te resetten en herstellen via Itunes maar nu blijft hij halverwege de hele tijd hangen met een foutmelding. De foutmelding zegt: "De iPhone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voortgedaan(-1)." Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Alvast bedankt!
  #4  
Oud 03-08-17, 13:51
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dklaasse Bekijk bericht
Ik heb hem zojuist geprobeerd te resetten en herstellen via Itunes maar nu blijft hij halverwege de hele tijd hangen met een foutmelding. De foutmelding zegt: "De iPhone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voortgedaan(-1)." Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Alvast bedankt!
Deze melding zal vast eerder op dit forum voorbij zijn gekomen. Ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken.
  #5  
Oud 03-08-17, 14:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dklaasse Bekijk bericht
De foutmelding zegt: "De iPhone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voortgedaan(-1)."
iTunes fout -1 (of 1) wijst meestal op een serieus hardware probleem met de modem firmware (corrupt flash geheugen). Het probleem kan ontstaan na een zogenaamde "downgrade" van de modem firmware. Probeer om de iPhone in DFU mode te herstellen met iTunes. Als dat ook niet lukt zal je contact moeten opnemen met die marktplaatsmens die jou het ding verkocht heeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps crashes bij opstarten Hahaowned iPhone Apps 2 15-10-10 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.