iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

casixh 23-03-10 15:07

hahaha:P ja dat kan ik heb zo weer een shop er bij:)

Mellzor 23-03-10 15:26

Heey mensen,

Heb dit spelleke ook opgepakt, was er eigenlijk wat sceptisch over, al die farm games, maar tis gewoon echt lache !

Ik krijg nu alleen geen push berichten meer te zien als miijn crops klaar zijn, dus het verwelkt steeds ... meer mensen last van ?

Het schuifje staat wel op de blauwe I bij al me farms, en pushberichten worden toegestaan ...

Mijn nickname: Mellzor

pj_316 23-03-10 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pj_316 (Bericht 429402)
ik ben sinds vandaag aan het spelen. ik kan echter geen bestellingen plaatsen bij mensen? weet iemand hoe dat kan?

pjvallaeys om toe te voegen

dit lukt ondertussen, blijkbaar lag het probleem aan gebruiker hxnk, boven zijn/haar koninkrijk blijft er een logo open staan terwijl je er niks kan bestellen..

casixh 23-03-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pj_316 (Bericht 429432)
dit lukt ondertussen, blijkbaar lag het probleem aan gebruiker hxnk, boven zijn/haar koninkrijk blijft er een logo open staan terwijl je er niks kan bestellen..

kan jou niet eens toevoegen

DouweK 23-03-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pj_316 (Bericht 429432)
dit lukt ondertussen, blijkbaar lag het probleem aan gebruiker hxnk, boven zijn/haar koninkrijk blijft er een logo open staan terwijl je er niks kan bestellen..

Klopt ik zag dat hij dat ook heeft. Je moet nu onthouden welke bordjes vals zijn en welke niet, erg irritant.

casixh 23-03-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429441)
Klopt ik zag dat hij dat ook heeft. Je moet nu onthouden welke bordjes vals zijn en welke niet, erg irritant.

ik weet niet maar bij jou kijk ik toch elke keer of weer kan :cool:

pj_316 23-03-10 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429440)
kan jou niet eens toevoegen

ik jou anders wel, heb zelfs net hout besteld :p

mylifetime 23-03-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 429429)
Heey mensen,

Heb dit spelleke ook opgepakt, was er eigenlijk wat sceptisch over, al die farm games, maar tis gewoon echt lache !

Ik krijg nu alleen geen push berichten meer te zien als miijn crops klaar zijn, dus het verwelkt steeds ... meer mensen last van ?

Het schuifje staat wel op de blauwe I bij al me farms, en pushberichten worden toegestaan ...

Mijn nickname: Mellzor

Krijg ook al de hele dag geen push berichten binnen. Zag dat ik ook plots 3 aanmeldingen had voor vrienden, maar geen enkel push bericht er over gehad. Komt denk ik door de server update van gisteren?

casixh 23-03-10 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pj_316 (Bericht 429444)
ik jou anders wel, heb zelfs net hout besteld :p

nog paar keer geprobeert en doet het nu wel :P

casixh 23-03-10 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 429448)
Krijg ook al de hele dag geen push berichten binnen. Zag dat ik ook plots 3 aanmeldingen had voor vrienden, maar geen enkel push bericht er over gehad. Komt denk ik door de server update van gisteren?

kan best ze hebben wel dingen veranderd

Siepp 23-03-10 15:54

Zo.. ik was 2 dagen geleden opeens mn mijn kwijt! dus had maar een nieuwe gebouwd enzo! Kijk ik vandaag. Had ik opeens mijn mijn weer terug! Dus nu heb ik er 2!! Ach..
Maar wat ik me afvraag. Als je niks verkoopt/klaarmaakt voor andere, dan is je gebouw ook bezig met iets maken. Weet iemand wat dat is?

casixh 23-03-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Siepp (Bericht 429452)
Zo.. ik was 2 dagen geleden opeens mn mijn kwijt! dus had maar een nieuwe gebouwd enzo! Kijk ik vandaag. Had ik opeens mijn mijn weer terug! Dus nu heb ik er 2!! Ach..
Maar wat ik me afvraag. Als je niks verkoopt/klaarmaakt voor andere, dan is je gebouw ook bezig met iets maken. Weet iemand wat dat is?

denk dat voro je zelf is net alsde huisjes maar duurt veel langer

Mellzor 23-03-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 429448)
Krijg ook al de hele dag geen push berichten binnen. Zag dat ik ook plots 3 aanmeldingen had voor vrienden, maar geen enkel push bericht er over gehad. Komt denk ik door de server update van gisteren?

Nou ligt het gelukkig niet alleen aan mij :)
Dan maar even me wekker zetten als er geoogst moet worden :o (verslaafd?? neuh!)

DouweK 23-03-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429443)
ik weet niet maar bij jou kijk ik toch elke keer of weer kan :cool:

Dank! Ik kreeg net een bestelling voor mijn molen, kun je (of iemand anders) even kijken of mijn andere shops nu ook open zijn?

casixh 23-03-10 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 429454)
Nou ligt het gelukkig niet alleen aan mij :)
Dan maar even me wekker zetten als er geoogst moet worden :o (verslaafd?? neuh!)

achja je moet toch iets en jou naam plus+ naam is?

casixh 23-03-10 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429456)
Dank! Ik kreeg net een bestelling voor mijn molen, kun je (of iemand anders) even kijken of mijn andere shops nu ook open zijn?

net gedaan of jij mag mij niet of kan niet zal eff opnieuw opstarten en dan kijken

Lukt nog niet,,,

pj_316 23-03-10 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429456)
Dank! Ik kreeg net een bestelling voor mijn molen, kun je (of iemand anders) even kijken of mijn andere shops nu ook open zijn?

van mij lukt het ook niet..

DouweK 23-03-10 16:08

Ok dankjulliewel. In ieder geval heb ik 1 bestelling...

hangloose 23-03-10 16:13

voeg mij maar toe: pietpiraat

Splendid 23-03-10 16:14

Zo ook eens proberen of dit wat is, ziet er leuk uit!

Ign: iSplendid, voeg mij maar toe!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.