iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

stenk001 14-04-11 14:59

Ja hoor tis gebeurd
Ik heb me meisie ook gek gemaakt, moet nu vechten om me ipad

onder de naam+ quapla

giorgo38 14-04-11 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 663724)
@giorgo38: wou dat ik hem had zal er veel gelikter uitzien.

@iJay: zoek op youtube naar 'We Rule stacken'



Plus+ : remcootje

@pple_nerd ja absoluut ken je die quest met die kabouter hahahah was een groene vlek met 2 zwarte vlekjes zijn ogen lol hij gaf wel geluid maar nu springt hij rond en zag dat hij een hoedje op had :d heel verschil ja moet alleen andere iphoneabbo. opzeggen 1 abbo. is wel genoeg had er beetje teveel:rolleyes:

giorgo38 14-04-11 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJay (Bericht 663925)
thanks!
heb gekeken hoe het moet, maar het lukt me niet. is stacken nog steeds mogelijk?


ja zeker ti"s nog steeds mogenlijk ruby"s gaan makkelijker buildings moeilijker je heb ook beetje ruimte nodig maar als er een ander gebouw of iets dergelijks staat kan je die ook aanklikken ff die andere donker maken tot dat balkje verdwijnt en los dan schuif je de lichte er over heen bij de 2de en de rest ff goed kijken dat je je ze even ver erover schuift geeft mooiste effect ik heb 4 wizardtowers zo gedaan staat mooi en heel raar 2 falconier"s op mekaar gezet tenminste zo lijkt het kijk maar eens als je wilt main realm en north realm en south alleen ruby"s ben ook met piramide"s bezig geweest das toch wat lastiger kwa ruimte @pple_nerd geef het goeie filmpje aan en ja beetje lastig in het begin succes:d

id:giorgo38

@pple_nerd 16-04-11 01:01

Verdorie pagina 100 alweer. Wat een freaks hier! :D
Maarre hier zijn de youtube links:
YouTube - We Rule "Supergrove" (werkte het beste)
en nog deze:
YouTube - Stacking objects in we rule
Had het zelf hard nodig want me main realm is zowat vol. Ben nu al bezig uit te breiden naar de east realm.

Pascal2007 16-04-11 11:15

Ik ben ook weer actief. Laatste dagen waren heftig hier, vandaar even geen tijd en zin in het spel maar we gaan er weer voor!

Groetjes vanuit het normaal zo rustig en vredig Baflo.

giorgo38 16-04-11 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 664772)
Ik ben ook weer actief. Laatste dagen waren heftig hier, vandaar even geen tijd en zin in het spel maar we gaan er weer voor!

Groetjes vanuit het normaal zo rustig en vredig Baflo.

hey pascal2007 zag je alweer open zijn gelijk bestelling geplaatst:):)

plus+ giorgo38

Reiska 16-04-11 16:37

Ik ben inmiddels ook weer begonnen aan het spel. Ik speelde het een paar maanden geleden al, maar vond het op de iphone toch niet zo prettig spelen. Nu sinds 2 dagen een ipad dus weer aan de slag gegaan. Er is behoorlijk wat verandert aan het spel afgelopen maanden.

Mijn nickname is Lauravdbroek

@pple_nerd 16-04-11 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 664772)
Ik ben ook weer actief. Laatste dagen waren heftig hier, vandaar even geen tijd en zin in het spel maar we gaan er weer voor!

Groetjes vanuit het normaal zo rustig en vredig Baflo.

Daar zeg je wat :eek: wat een week was dat zeg.... En wat lopen er van die idioten rond!:mad:

Maar goed back ontopic... het spel neemt veel tijd in maar ik doe nu ook alleen het noodzakelijk en doe die rubie bomen misschien weg zodat ik meer tijd voor wat anders heb.

ivette 16-04-11 22:28

We Rule is echt verslavend zeg! Fijn spel!

boerboel88

MarnickG 18-04-11 16:38

Heeft iemand ook last van hetzelfde probleem/feit als mij?
Ik kan geen rubies meer plaatsen, er staat een slotje op (net zoals op farms)
Er zit toch geen maximum aan? Ik heb volgens mij zo'n 250 rubies verdeeld over 2 realms

Edit nevermind. Ik zie net dat ik in die realms niet meer kan in main kan het nog wel

rune6644 18-04-11 21:41

wil ff melden dat ik mijn rubies niet meer harvest tot die harvest all er is, ik blijf wel steeds deliveren, maar ik ga niet veel nieuws meer bijbouwen waarschijnlijk

MarnickG 19-04-11 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rune6644 (Bericht 665646)
wil ff melden dat ik mijn rubies niet meer harvest tot die harvest all er is, ik blijf wel steeds deliveren, maar ik ga niet veel nieuws meer bijbouwen waarschijnlijk

Komt die er dan? En zo ja waar haal je dat vandaan? Zon knop moet er echt komen

rune6644 20-04-11 03:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG (Bericht 665743)
Komt die er dan? En zo ja waar haal je dat vandaan? Zon knop moet er echt komen

er was ergens een site van we rule zelf waar spelers voorstellen voor updates konden doen en dat was een voorstel en je kan dat dan ook "liken" en dat stond ergens bovenaan en het is bevestigd door ngmoco dat het gaat komen. wanneer is niet gezegd, maar dat is al ff geleden dat ik nog op die site ben geweest.

EDIT: heb hem gevonden: http://feedback.ngmoco.com/forums/10...layer-feedback

MarnickG 20-04-11 09:49

Dat is wel chill!
Ik heb inmiddels 1 miljoen coins gespaard als die knop er komt komt er gelijk groves inslaan :)

@pple_nerd 20-04-11 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG (Bericht 666164)
Dat is wel chill!
Ik heb inmiddels 1 miljoen coins gespaard als die knop er komt komt er gelijk groves inslaan :)

Ja idd zou wel beter zijn! Heb nu 3 mlj te spenderen maar weet niet of ik die nieuwe groves ga aanschaffen. Ze leveren maar 540 xp op maar kosten wel 160.000 :S

MarnickG 21-04-11 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 666419)
Ja idd zou wel beter zijn! Heb nu 3 mlj te spenderen maar weet niet of ik die nieuwe groves ga aanschaffen. Ze leveren maar 540 xp op maar kosten wel 160.000 :S

Inderdaad, en leveren bijna geen coins op.
Als ze nu even 50% korting erop doen ga ik wel een aantal aanschaffen.

Waar maak jij het meeste geld mee? Ik heb 2 realms met groves maar het schiet niet heel erg op:( Qua crops doe ik meestal Garlic omdat ik niet om de paar uur inlog, deze groeien lang en leveren redelijk veel op

@pple_nerd 21-04-11 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG (Bericht 666544)

Inderdaad, en leveren bijna geen coins op.
Als ze nu even 50% korting erop doen ga ik wel een aantal aanschaffen.

Waar maak jij het meeste geld mee? Ik heb 2 realms met groves maar het schiet niet heel erg op:( Qua crops doe ik meestal Garlic omdat ik niet om de paar uur inlog, deze groeien lang en leveren redelijk veel op

Het meeste geld doe ik met de farms zoals Mushrooms en Bamboo op de magic farms.
De XP doe ik met ruby's maar vooral met de hoeken van de muren (zie south realm bij mij) die leveren 400xp (per 18uur) maar kosten 10.000 Nu ook met de nieuwe boompjes maar die kosten iets meer.

giorgo38 21-04-11 14:15

das nog eens een verassing was gister aan het boosten lol kreeg ik een zwarte draak maar zit bijna in lvl49??? nice surprise pfff duur wel lang hoor ff hoor naar 49 en dan naar lvl50 idd.die hoeksteenen en nieuwe wisdom boompjes leveren wel wat op ja,wil graag naar de 50 maarja ff alleen op xp gaan geld zat zal wel ff duuren maar maakt het ook wel leuk ben er de hele dag mee zoet ook tussen werk door ;-)

Robust22 22-04-11 18:25

Voeg mij toe.
Speel dagelijks , level37.
Robust22

giorgo38 22-04-11 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robust22 (Bericht 667043)
Voeg mij toe.
Speel dagelijks , level37.
Robust22

toegevoegd:d:d

+giorgo38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.