iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

fuz1on 26-05-11 16:25

Thanks voor de felicitaties ;-) Op een 3G zal het best lastig zijn gok ik ja!

rune6644 27-05-11 02:21

ik wil even late weten dat ik er voor goed mee stop. Eigelijk is het pure geldklopperij als je iets wil berijken met dit spel: nu zijn er zo van die dingen gekomen dat je dit moet zetten en dat moet planten en dan heb je het doel bereikt, maar er staat bijvoorbeeld dat je een naval ship moet zetten (18 mojo) en daar heb ik een tijd voor geleden voor gespaard zo met dingen te downloaden maar nu telt dat niet eens meer mee. en die magic farms kosten 10 mojo en int begin maar 5 en ze hebben dan nog eens magic cauliflower "afgepakt" van de normale farms. Ik vind het er een beetje over gaan, al een tijd langer eigelijk. Ik heb dus besloten om te stoppen. Ik meld dit even zodat je niets meer bij mij moet bestellen mijn excuses aan de mensen die reeds iets hebben besteld. De bestellingen zullen niet aankomen.

fuz1on 27-05-11 08:54

Klinkt begrijpelijk, was je plus+ naam ook rune6644?

rune6644 27-05-11 12:36

ja, en nog altijd :p

Pascal2007 29-05-11 20:57

Hoi mensen,

Ik merk dat er minder bestellingen binnen komen terwijl ik zoveel moois open heb staan, op mijn hoofdrealm zelfs. Zou het dan nu toch echt gebeuren....stoppen er zoveel mensen??

Ben zelf wel gestopt met tappen etc bij we farm, maar laat mijn hoofdrealm gewoon staan en zal ik tussen door eens bezoeken zodat men wel bestellingen uit kan zetten.


Pascal2007

giorgo38 29-05-11 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 677988)
Hoi mensen,

Ik merk dat er minder bestellingen binnen komen terwijl ik zoveel moois open heb staan, op mijn hoofdrealm zelfs. Zou het dan nu toch echt gebeuren....stoppen er zoveel mensen??

Ben zelf wel gestopt met tappen etc bij we farm, maar laat mijn hoofdrealm gewoon staan en zal ik tussen door eens bezoeken zodat men wel bestellingen uit kan zetten.


Pascal2007


@rune6644 je hebt groot gelijk ik trap er iedere keer in die questen gingen nog wel maar die goals:confused: maar ik ga nog wel door hoe lang weet ik niet je kan zeggen zonder mojo maar dan ben je ff zoet zeg:rolleyes:

@
Pascal2007 je dat merkte ik ook ja maar ik ga gewoon door tot ik het zat ben
maar wil wel lvl60 nog berijken het blijft me toch boeien zal wel door nieuwe content komen;):d:d:d:d ik ben nog behoorlijk actief:) (nog....lol)

plus+giorgo38

Pascal2007 29-05-11 21:48

Oh ja, voor de mensen die deze site nog niet kennen...en je bent erg verslaafd aan we rule...

We Rule: The Hidden Grimoire daar kan je echt alles vinden wordt elke dinsdag bijgewerkt en vaak nog wel vaker. Zo kan je ook zien waar je bestellingen uit moet zetten als je voor xp gaat of juist voor geld.
Je klikt dan op shops by hourly return.. Mocht je deze site nog niet kennen, dan gaat er een wereld voor je open.


Verder wil ik nog zeggen dat ik meerdere malen per dag mijn kingdom bezoek dus je hoeft niet lang te wachten voordat ik je accepteer. Geld ook voor die van mijn man. Pius75

Groetjes Linda, pascal2007

fuz1on 29-05-11 22:20

Ik zal Pius75 nog toevoegen, maar bij jou bestel ik volgens mij al dagelijks pascal2007 :) Ik merk bij we rule juist dat het nu veel beter loopt, maar we farm loopt achteruit bij mij.

fuzion84

giorgo38 30-05-11 18:02

@Fuz1on

ik heb je ook toegevoegd :) nice kingdom

giorgo38

Darkphorze 01-06-11 18:36

@pascal bedankt voor de site! Erg handig!

En over de bestellingen, ik merk wel dat mensen anders zijn gaan bestellen. Mijn krakens en pow's gaan tegenwoordig idle :confused:

Maar minder kan ik niet zeggen, als ik een bestelling aflever dan heb ik meestal weer een nieuwe.

Met adventure en city ben ik wel gestopt. Ik neem nog wel bestellingen aan maar ik oogst verder niet meer. Ook farm wordt steeds minder bij mij, ik wordt een beetje moe van al dat oogsten en ik heb mijn handen vol aan al het getik in we rule ;)

Ik wist niet dat Pius jouw man is, leuk samen oogsten! Mijn man is ermee gestopt die was snel uitgekeken op al dat getik, jammer genoeg!

@pple_nerd 01-06-11 20:55

@Pascal: ik was al gestopt met we farm en city en heb me nu compleet gefocust op we rule wat nu veel interessanter is geworden door de goals, realms en de vele nieuwe contents. Het aftikken van boompjes doe ik voorlopig niet. Misschien ligt het aan mij maar heb je niet vaak voorbij zien komen tussen de meest aktieve spelers die altijd op pagina 1 verschijnen.

En over de bestellingen ik ben zeer aktief en bestel bij de meest aktieve mensen alhoewel dit moeilijk gaat omdat ik altijd overvvol zit :P maar heb ook een aantal van mojo-farm in me lijst. Fuzion84 en giorgo zie ik wel vaak voorbij komen :D

Maar nu ik de iPad 2 heb ben ik ook weer verder gegaan met we city. Hetgaat echt super snel de spellen afgaan op de ipad. :)
Had een 3Gs en heb geen 4 maar ipad genomen :D

@Darkphorze en Pascal: dacht altijd dat je een man was :P kan door de naam komen misschien ;)

Edit: lees nu pas dat rune6644 gestopt is jammer :( speel je nogwel andere spellen?

Darkphorze 01-06-11 21:04

@apple Dat probleem heb ik ook, ik kan meestal maar 3 uitgaande bestellingen plaatsen. En die moet ik dan proberen te verdelen over de mensen in mijn lijst.. Lastig dus! Ik heb je voorbij zien komen op het Mojo farm forum. Je bent erg actief bezig met designen zag ik al :) goed bezig!

De IPad4 maak me maar jaloers. Ik heb de IPad van m'n man gekregen, nouja die had ik al toegeëigend ivm we rule ;) en hij heeft nu de IPad2, jeetje dan draait het echt als een tierelier!

En ik een man, zou kunnen met die naam maar goed die had ik 15 jaar geleden al dus die heb ik maar gehouden :p

giorgo38 02-06-11 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 678859)
@Pascal: ik was al gestopt met we farm en city en heb me nu compleet gefocust op we rule wat nu veel interessanter is geworden door de goals, realms en de vele nieuwe contents. Het aftikken van boompjes doe ik voorlopig niet. Misschien ligt het aan mij maar heb je niet vaak voorbij zien komen tussen de meest aktieve spelers die altijd op pagina 1 verschijnen.

En over de bestellingen ik ben zeer aktief en bestel bij de meest aktieve mensen alhoewel dit moeilijk gaat omdat ik altijd overvvol zit :P maar heb ook een aantal van mojo-farm in me lijst. Fuzion84 en giorgo zie ik wel vaak voorbij komen :D

Maar nu ik de iPad 2 heb ben ik ook weer verder gegaan met we city. Hetgaat echt super snel de spellen afgaan op de ipad. :)
Had een 3Gs en heb geen 4 maar ipad genomen :D

@Darkphorze en Pascal: dacht altijd dat je een man was :P kan door de naam komen misschien ;)

Edit: lees nu pas dat rune6644 gestopt is jammer :( speel je nogwel andere spellen?

lol ja ben nog steeds behoorlijk aktief maar zit nog lvl54 moet de helft nog tot 55 en dan ja tot 60 heb nog wat te doen:D:D:D

MarnickG 08-06-11 10:46

Ik ben ook weer actiever nu.
Sinds de vorige update crashde de game steeds op 3G toestellen waardoor ik een tijd wat minder gedaan heb.
Ook merk ik dat er steeds minder orders binnenkomen... veel mensen stoppen of minderen en dat vindt ik begrijpelijk want als je iets wilt tegenwoordig moet je bijna gelijk mojo kopen... voor alles zo'n beetje. Jammer en pure geldklopperij, ze verdienen genoeg volgens mij.

Maar goed ik blijf doorgaan :) Net 2 valhalla's en zo'n nieuw chinees ding gebouwd

fuz1on 08-06-11 11:29

Ben het met je eens, maar gelukkig hoef je daar niet aan mee te doen. Ik krijg zo af en toe i-tunes bonnen en kan daarom soms wat mojo kopen.

Krijgen jullie trouwens ook geen gratis mojo meer? Heb al een hele poos geen notificatie gehad om een app te installeren voor gratis mojo. Jullie wel?

Ashcat 08-06-11 12:30

Hoi, even laten weten dat ik gestopt ben met We Farm en We City.
Het kostte me veel te veel tijd en ik vond die ook niet meer leuk. Ik vergaar enkel nog wat munten om de levels af te maken maar neem geen orders meer aan en plaats ook geen orders. In We City staat CLOSED en in We farm zijn er geen of verwelkte crops.

We City speel ik nog met beide accounts maar als ik daar op lvl 60 ben (nu 59 en 58) dan gaat dat ook op een lager pitje maar blijf het wel spelen.
Ik doe ook de gifts (zonder te boosten) maar wel met retour zenden en de goals natuurlijk.
Ook ben ik nog aktief voor het account Fishnships, het blijft leuk om met mensen rond de wereld te spelen! Het is inmiddels een hechte vriendengroep geworden!

Dag dag
Ashcat

ID : Ashcat4you en Ashcat4me

fuz1on 08-06-11 14:55

Denk dat je We rule bedoeld ipv We City, maar goed om te weten. Ik zal niet meer bij je bestellen in we farm en we city ;-)

Ashcat 08-06-11 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on (Bericht 681046)
Denk dat je We rule bedoeld ipv We City, maar goed om te weten. Ik zal niet meer bij je bestellen in we farm en we city ;-)

Oh jee, ja, dank je voor de correctie! Inderdaad We Rule speel ik nog, de rest van de We-games dus niet meer :)

Dag dag
Ashcat

ID: Ashcat4you en Ashcat4me

giorgo38 09-06-11 08:38

Krijg nou de hik ik start wrule op op mijn zoontje 's iPhone is hij uitgekozen met nog meer denk ik voor zo n harvestal ti 's zo n blauw crystal achtig ding button
om te testen stond erbij lol kost wel 2 Mojo om op die soort knop te drukken das weer een minpuntje hij staat in zijn main realm zijn id:damien45 mijn trophy is beeld van medusa door de goals eerste reward hahaha id:giorgo38

Ashcat 09-06-11 09:48

Ja ik ook, midden in de nacht werd ik wakker, kon niet slapen en zette We Rule aan, zag de boodschap op een van mijn accounts (Ashcat4me) en kocht de "Harvest All" item (corb) voor 200 (!!!!) mojo. Is goed te gebruiken als je weinig tijd hebt. Kost 2 Mojo per veld en je krijgt 15% meer opbrengst in xp en coins dan als je het handmatig doet. :) Het is nog in testfase dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, een IAP (betaald met euro) of een mojoitem zoals nu en of die 200 Mojo voor aanschaf ook blijvend is, zo niet dan wil ik het aantal mojo van het verschil terug!!! :)

ID: Ashcat4you en Ashcat4me


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.