//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm vreemd ik heb nu 2 goals die het niet doen Als er een vriendly order wordt geplaatst telt hij het niet mee in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2121  
Oud 29-07-11, 23:34
stenk001 stenk001 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 25
Standaard

Hmm vreemd ik heb nu 2 goals die het niet doen
Als er een vriendly order wordt geplaatst telt hij het niet mee in mijn goals, het gaat om de inventers studio (scientific method) en de place of worship ( on holy ground)
Iemand anders ook last van ,kom niet verder zo.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2122  
Oud 04-08-11, 11:05
DChim's schermafbeelding
DChim DChim is offline
• iOS 8.4
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: 020
Berichten: 62
Standaard

Friendly orders moet je bij een ander plaatsen, mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mail naar ngmoco.

Voorheen ging ngmoco die goal voor je "finishen", tegenwoordig kunnen zij die goal voor je resetten. (als je dat wilt)

Iets nodig maar kan je het maar niet vinden? Kijk eens bij mij
In mijn South realm heb ik buildings staan in de rechtsbovenhoek, deze heb ik tijdelijk zelf nodig voor goals. Dus graag niets bestellen daar

+YWDChim
  #2123  
Oud 06-08-11, 13:32
DutchAppeal DutchAppeal is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 91
Standaard

Hier nog even wat screens van mijn main realm:







+outlandos
  #2124  
Oud 07-08-11, 13:25
stenk001 stenk001 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DChim Bekijk bericht
Friendly orders moet je bij een ander plaatsen, mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mail naar ngmoco.

Voorheen ging ngmoco die goal voor je "finishen", tegenwoordig kunnen zij die goal voor je resetten. (als je dat wilt)

Iets nodig maar kan je het maar niet vinden? Kijk eens bij mij
In mijn South realm heb ik buildings staan in de rechtsbovenhoek, deze heb ik tijdelijk zelf nodig voor goals. Dus graag niets bestellen daar

+YWDChim
Een ander plaatst een friendly order bij mij dat heet voor mij collect earnings en dat werkt niet altijd.ik zal eens een mailtje sturen naar ngmoco
  #2125  
Oud 08-08-11, 10:00
DChim's schermafbeelding
DChim DChim is offline
• iOS 8.4
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: 020
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stenk001 Bekijk bericht
Een ander plaatst een friendly order bij mij dat heet voor mij collect earnings en dat werkt niet altijd.ik zal eens een mailtje sturen naar ngmoco
Als een ander een bestelling plaatst bij jou, dan is het geen collect earnings.
Collect earnings moet zonder een bestelling van een ander. Laat dus even niemand die building van je bestellen, gewoon rejecten anders gaat het moeilijk.

Ik heb voor de collect earnings die ik nodig heb in mijn south realm. Met de text: dont order Wordt er toch besteld, dan reject ik
  #2126  
Oud 08-08-11, 11:18
stenk001 stenk001 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 25
Standaard

Ahaa zit dat zo.En wat betekent dan''idle job''
  #2127  
Oud 08-08-11, 11:25
DChim's schermafbeelding
DChim DChim is offline
• iOS 8.4
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: 020
Berichten: 62
Standaard

geen verschil
  #2128  
Oud 15-08-11, 17:37
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ik heb een raar probleem wrq loopt goed zonder chrasheen eindelijk maar om de paar dagen als ik bij een kingdom open zie staat er met grote letters ADD ME maar mijn vrienden staan gewoon in de lijst of social map ik heb 18 rijeen zeg maar miss. kan hij dat niet aan maar kan toch niet met iphone4 volledig geupdate wat moet er aan doen??ik gooi hem eraf en installeer hem op nieuw dan is alles goed tot een paar dagen ook de social en friends map laad hij dan niet hup weer deinstalleeren iemand anders met zo n probleeem draai op 4.3.5 geen jailbreak helemaal origineel

tuurlijk kan er ook nog bij pushmeldingen voor oogst doet het ook niet meer thx ngmoco ben bijna in lvl63 maar dat rare gedoe met addme en pushmeldingen pfffff het enigste wat goed doet dat wrq niet meer chrast.update of zoiets......tis dat het veslavend is maar anders.....flying iphone

+giorgo38

Laatst gewijzigd door giorgo38; 15-08-11 om 19:17.
  #2129  
Oud 16-08-11, 08:04
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

vanmorgen nu zeg maar staat er bij vrienden die open staan weer Ad me! met rode letters linksboven waar je ook het foto of pic. zie net of ze eruit gekickt worden op mijn andere iphone van mijn zoontje staat het ook ti s of ze me eruit hebben gegooid zeg maar,maar dat is niet zo mijn zoontje heb my niet eruit gegooid vreemd zeg bestellingen genoeg krijg ze ook binnen maar dat Ad me! ik weet het niet ik heb een rij van 19 dat is toch niet teveel??
wie weet er raad ik blijf wrq er niet afgooien en opnieuw install. oja vergeten mensen die dicht zijn of waar ik een bestelling hebt lopen geven dat Add me! niet aan puur en alleen vrienden die open zijn kan daar overgens wel bestellen.

+giorgo38
  #2130  
Oud 16-08-11, 08:33
DChim's schermafbeelding
DChim DChim is offline
• iOS 8.4
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: 020
Berichten: 62
Standaard

Ik had het probleem met het "Add me" paar weken terug ook gehad. Ik had niemand verwijderd en toch kreeg ik het. Zag het niet bij iedereen staan, dus wat ik deed as gewoon telkens wanneer ik het zag ff op "Add me" geklikt. Sinds toen geen problemen meer gehad.

Probleem met het oogsten had ik ook gehad, dit kwam volgens mij doordat ik 2 accounts had ingelogd op mijn iPhone. Had toen een mail naar de support gestuurd. Die had toen de 2e account (account van mijn broertje) uit mijn iPhone gedaan zodat alleen mijn account nog herkend werd. Daarna kreeg ik weer push van mijn oogst. (Check wel ff of je Push Notifocation Reminder op On hebt staan per oogst) Ga ik wel van uit

Hoop dat je wat aan dit hebt.

+YWDChim
  #2131  
Oud 16-08-11, 17:44
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DChim Bekijk bericht
Ik had het probleem met het "Add me" paar weken terug ook gehad. Ik had niemand verwijderd en toch kreeg ik het. Zag het niet bij iedereen staan, dus wat ik deed as gewoon telkens wanneer ik het zag ff op "Add me" geklikt. Sinds toen geen problemen meer gehad.

Probleem met het oogsten had ik ook gehad, dit kwam volgens mij doordat ik 2 accounts had ingelogd op mijn iPhone. Had toen een mail naar de support gestuurd. Die had toen de 2e account (account van mijn broertje) uit mijn iPhone gedaan zodat alleen mijn account nog herkend werd. Daarna kreeg ik weer push van mijn oogst. (Check wel ff of je Push Notifocation Reminder op On hebt staan per oogst) Ga ik wel van uit

Hoop dat je wat aan dit hebt.

+YWDChim
oke dan thx ja de push stond aan ik ga de 2de account verwijderen hij speelt het spel toch weinig hier heb ik zeker wel wat aanthx

+giorgo38
  #2132  
Oud 20-08-11, 13:09
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Gvd geen We rule meer voor mij...

Starting with We Rule 1.6, the following Apple devices will no longer be supported by ngmoco. You may still be able to play We Rule, but we cannot offer technical support or specific updates for the following devices:

iPhone
iPhone 3G
iPod Touch 1st Generation (All Models)
iPod Touch 2nd Generation (All Models)
iPod Touch 3rd Generation (8GB Model)

There are several reasons behind this decision. First and foremost, since these devices are no longer receiving iOS updates from Apple itself, compatibility naturally becomes a problem over time as we must develop with the latest version of Apple iOS in mind. Also paramount is the overall quality of We Rule, including its stability. In its current state, We Rule is essentially bound to the constraints of these older devices. By accepting the fact that we can no longer support these devices, our team can focus on new features for the 95% of players who play on newer generation devices.

We’d like to thank you all for your continued support and we look forward to bringing you fresh updates and improvements to We Rule. Also be sure to keep an eye out for a chance to win a We Rule branded 4th Generation iPod touch later this month!
  #2133  
Oud 20-08-11, 16:11
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Of een goede reden voor een nieuwe iphone! ;-)

Hoop dat de 5 snel komt, dan gaat mijn 4 op marktplaats ;-)
  #2134  
Oud 20-08-11, 17:45
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Njah is wel een goede reden inderdaad
Probleem is dat abo nog 6 maand loopt
  #2135  
Oud 20-08-11, 20:31
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG Bekijk bericht
Njah is wel een goede reden inderdaad
Probleem is dat abo nog 6 maand loopt
Tsja, ik ben meer van het los kopen dus koop wanneer ik wil, niet wanneer mijn abb afloopt ;-)
  #2136  
Oud 21-08-11, 10:41
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG Bekijk bericht
Njah is wel een goede reden inderdaad
Probleem is dat abo nog 6 maand loopt

das behoorlijk ***** zeg voor je zit niet veel op voor iphone4 of 3gs(weet niet of die ook word ondersteund) ik vind het wel belachelijk,maar ja het gaat hard met die smartphone"s voor je het weet heb je app"s die draaien alleen nog op de 4 met steeds nieuwere firmware,toevallig was mijn abbo. wel afgelopen of wat technoslet zegt een losse kopen ben je overal van af
ik wil ook nog wel ff doen met de 4 heb hem ook pas

+giorgo38

ps:merkt wel dat de 4 ook trager word genoeg geheugen nog clean mijn memory voordat ik wrq opstart gekkehuis zeg
  #2137  
Oud 21-08-11, 11:18
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Klopt. De 4 wordt inderdaad ook almweer trager helaas. En nog trager in combinatie met een jailbreak (waar ik voorstander van ben en die ik indien mogelijk altijd toepas).
Hopelijk snel de iphone 5 zodat de snelheid weer omhoog kan (en dan weer wachten op de JB)
  #2138  
Oud 21-08-11, 16:11
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

oh met een jailbreak ook dus heb ook 3gs met jailbreak maar daar merk ik er niet veel van de 4 is niet gejailbreaked maar wel trager precies wachten op de 5 met ios5 ben benieuwd
  #2139  
Oud 25-08-11, 21:23
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

dat is een leuke update die draakjes ik zoek nog een ruby en een chrystal draak wil je die delen dan krijg je van mij een andere draak val niet mee die laatste 2 lol

+giorgo38
  #2140  
Oud 26-08-11, 00:43
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 Bekijk bericht
dat is een leuke update die draakjes ik zoek nog een ruby en een chrystal draak wil je die delen dan krijg je van mij een andere draak val niet mee die laatste 2 lol

+giorgo38
leuke update maar begrijp er niets van ....kan ik ook draken bij jouw vinden ?

+leny2e0
Reageren



Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 09:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 08:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 05-04-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.