iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

giorgo38 26-08-11 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702133)
leuke update maar begrijp er niets van ....kan ik ook draken bij jouw vinden ?

+leny2e0

als ik er 1 vang krijg je een lijstje met je vrienden en kan je hem share delen zeg maar ik had er net 3 rondvliegen als je hem share kan je hem naar iedereen sturen en ontvangen!ik moet de ruby nog en de crystal die zijn wel lastig maar het is wel grappig als je ze alle 6 hebt dan krijg je een soort crystallen grot met crystal dragon maar als ik ga vangen krijg ik iedere keer dezelfde"s die 2 laatste zijn lastig maar als iemand die hebt in je vriendelijst kan je hem opsturen zeg maar en blijft hij 24 uur rondvliegen en dan moet je hem nog vangen maar dat is niet zo moeilijk en als je alle 6 de draken nog een keer vangt krijg je geloof ik die ruby dragon grot zo zit het een beetje in elkaar als ik het goed hebt;););)


+giorgo38

catch them all:d:d:d

DChim 26-08-11 10:14

ik ben er vanmorgen pas mee begonnen.. :P

Reiska 26-08-11 21:25

Als je een draak gevangen hebt kan je hem dan weer verliezen? Ik had de eerste gevangen, maar nu kreeg ik net een melding met dat ik moest opschieten anders vloog hij weg.

leny2e 27-08-11 02:14

ik krijg er geen 1 te pakken :mad:

giorgo38 27-08-11 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702391)
ik krijg er geen 1 te pakken :mad:


dat is de pest juist voor die groene,oranje en paars kan je dat netje zonder mojo wel gebruiken ging bij mij wel snel maar die amareld,ruby en crystal heb je dat andere net nodig pffff kost 10 mojo anders is het haast niet te doen als je die laatste 3 tenminste in je main realm krijg........:(:(:( je kan proberen een berichtje te zetten bij je plus+ account welke je zoekt heb ik gedaan,dan kunnen je vrienden het lezen en er 1 opsturen krijg je vanzelf pushmelding van als je die aan zet bij je instellingen maar het valt niet mee tenminste je zaait 4 uur wachten vangen en geluk hebben ik heb er wel een 1 of 2 naar jou gestuurd:)zal er nog proberen wat te vangen maar je kan er maar 1 per 24uur sturen naar 1vriend ook zoiets raars....:rolleyes:

+giorgo38

Reiska 27-08-11 14:30

De eerste kon ik wel meteen vangen, maar daarna 4 keer mislukt helaas. Nu 4 uur wachten en hopen dat hij dan wel lukt.

leny2e 27-08-11 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 702405)
dat is de pest juist voor die groene,oranje en paars kan je dat netje zonder mojo wel gebruiken ging bij mij wel snel maar die amareld,ruby en crystal heb je dat andere net nodig pffff kost 10 mojo anders is het haast niet te doen als je die laatste 3 tenminste in je main realm krijg........:(:(:( je kan proberen een berichtje te zetten bij je plus+ account welke je zoekt heb ik gedaan,dan kunnen je vrienden het lezen en er 1 opsturen krijg je vanzelf pushmelding van als je die aan zet bij je instellingen maar het valt niet mee tenminste je zaait 4 uur wachten vangen en geluk hebben ik heb er wel een 1 of 2 naar jou gestuurd:)zal er nog proberen wat te vangen maar je kan er maar 1 per 24uur sturen naar 1vriend ook zoiets raars....:rolleyes:

+giorgo38

ps:zoek nog crystal.....

ik heb alleen nog maar groen bruin en oranje gezien mocht ik de andere zien en vangen dan stuur ik het op

giorgo38 27-08-11 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702470)
ik heb alleen nog maar groen bruin en oranje gezien mocht ik de andere zien en vangen dan stuur ik het op

oke ik stuur ze ook op als het lukt die paarse gaat wel die andere 3 zijn lastig hoor met dat gewone netje ik zag bij andere mensen die hebben die andere lair die rode ook al het beste is gewoon bij vrienden kijken anders is het lastig hoor en frusterend:mad::confused::confused:

plus+ giorgo38

ps:zoek nog steeds naar de crystal....heb wel gemaild naar nmgoco en plus+
omdat je die laatste 3 alleen met mojo netje kan vangen denk ik maar kost wel 10 mojo beetje schandalig he ik weet niet hoe andere mensen dat doen 2 lair"s:confused::confused::confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 augustus 2011 om 20:58 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702470)
ik heb alleen nog maar groen bruin en oranje gezien mocht ik de andere zien en vangen dan stuur ik het op

ik heb een paarse gestuurd ik geloof 3 keer :d ik vind dit bagger hoor ik heb gemaild naar plus+ en nmgoco voor die laatste crystal dragon en dan moet je nog 10 mojo hebben ook anders valtie door het netje heen ik ga weer op de oude voet verder als ik niks hoor van met name nmgoco:mad::mad: gewoon weer we ruleee andere draakjes genoeg:rolleyes::D:D

+giorgo38

aanpassing heb de crystal:):d:d

Reiska 28-08-11 09:09

Na heel wat pogingen eindelijk mijn 2e draak gevangen. Ik heb nu een paarse en een groene. Benieuwd of het gaat lukken ze allemaal te vangen. :)

+Lauravdbroek

giorgo38 28-08-11 10:18

ti"s gewoon een belachelijk iets ik heb er weer teveel mojo aan gespendeert ik heb op 1 na alle draken en er weer ingetrapt die crystal draak ik weet het niet hoor ik gebruik dan mojo 2 stuks voor het harvste en ja ik weet het kost klauwen met geld voor een dragon lair maar als ik bij vrienden en andere mensen zie dat ze de CRYSTAL LAIR en de RUBY LAIR hebben in 2 of 3 dagen WTF hoe kan dat????ik heb al zoveel mojo gespendeerd en draken gekregen(mijn dank daarvoor natuurlijk)ik zou eens willen weten hoe ze zo snel die 2de lair hebben ik ben alleen al druk met dat ene f*** crystal draakje ik stop met mojo maar als je iedere keer 4 uur moet wachten oke,maar voor die emareled,ruby en die chrystal heb je dus 10 mojo nodig anders lukt het haast NIET met dat free net en heb je geen mojo weg draak er staat nu nog 4 dagen,vanavond 3 als het goed is en dan verdwijnt die soort of goal ik ben pissed off oke ik koop zelf mojo dus je heb het zelf in de hand maar wel eerst die mojo-button helemaal TOPPIE echt waar en dan zo"n dragon event. erachteraan om toch nog mojo te scoren klinkt miss. raar maar zo is het toch en dan dat time limit maar goed ik ga gewoon verder met wrq zoals anders mochten er draken komen ik vang en share en blijf toch wachten op de chrystal..........:d:d:dis er al aan komen vliegen:):d:d

maar kunnen mensen mij uitleggen hoe ze de crystal hebben gekregen in hun main realm harvste met of zonder mojo van vrienden gekregen en ben heel benieuwd hoe ze dan die 2de lair hebben op dezelfde manier???want dan moet je alle draken toch weer opnieuw vangen....

ps:nog 1 vraagje als ik wrq nu deistalleer en opnieuw install. ben je je draken dan kwijt ik dacht het wel maar weet niet zeker stond volgens my in dat onafhankelijke wr forum,trouwens wel leuk om te lezen jeetje wat geven die mensen dan mojo uit zeg en nog geen rary dragon


bv:I have just used 140 mojo to get the last dragon, the crystal one. All the dragons showing up are the purple, orange and green. If you want us to want to play this game it has to be a bit easier to complete. I feel like you all are just trying to get the money without the player enjoyment. I do not mind paying, however I do not like the feeling of being taken advantage of.

bv:I tried all yesterday to catch a dragon. Religiously every 4 hours and some kindly gifted dragons from others, 10 I think; and didn't catch one. I refuse to buy mojo. I refuse to be part of this any more! I have no goals left to complete, because ngmoco want me to line their pockets. I'm out. Thanks for the game so far, but I'm not voting to spend anymore of my hard earned cash on this. I'm off to delete an app!


enz enz dat soort berichten het is echt wel leuk dit maar waarom geen coin"s van het spel zelf of je betaald 0,79 eurocent voor de moelijkste noem maar wat....maar wr blijft tof:d:d:d

plus+giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 10:28 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 702600)
Na heel wat pogingen eindelijk mijn 2e draak gevangen. Ik heb nu een paarse en een groene. Benieuwd of het gaat lukken ze allemaal te vangen. :)

+Lauravdbroek

ik probeer wel een oranje te sturen want ik krijg alleen maar oranje"s nu try to catch them Laura.
heb diverse mails naar nmgoco gestuurd en plus+ nog geen feedback als ik wat hoor plaats ik het gelijk duurt max 72 uur voor antwoord dan is de timelimit bijna verstreken.......:mad::mad::mad: succes all......:rolleyes:

+giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 11:17 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702470)
ik heb alleen nog maar groen bruin en oranje gezien mocht ik de andere zien en vangen dan stuur ik het op


tulip18 28-08-11 11:53

Ik heb de crystal draak gekregen zonder mojo te gebruiken, dus gewoon harvest.
Maar wel mojo gebruikt om hem te vangen.

Plus+ jantje1

giorgo38 28-08-11 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 702629)
Ik heb de crystal draak gekregen zonder mojo te gebruiken, dus gewoon harvest.
Maar wel mojo gebruikt om hem te vangen.

Plus+ jantje1

oké dan gewoon 4 uur wachten zeg maar wel mojo net gebruikt ga ik dat eens proberen ps:je heb er zeker niet 1tje rondfladderen toevallig ;-) plus+ giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 13:37 ----------

thx senna mission complete sorry volgens mij stuurde ik hem weer terug:d:d:d

DChim 28-08-11 18:09

Net de ruby draak gevangen met 10 mojo..

Vraag: kan je ook draken vangen bij een ander? Ik zie namelijk een draak rondvliegen bij iemand..

Reiska 28-08-11 23:39

Bedankt voor de oranje draak Giorgo :)

giorgo38 29-08-11 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 702823)
Bedankt voor de oranje draak Giorgo :)

graag gedaan hoor zeg maar welke zal proberen te vangen ik heb de eerste 6 pffff.bij iemand anders kan het helaas niet ik zag er wel crystal draakjes rondvliegen met zo n zoemend geluid maar het kan alleen bij je eigen kingdom zeg maar :):)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 07:42 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 702734)
Net de ruby draak gevangen met 10 mojo..

Vraag: kan je ook draken vangen bij een ander? Ik zie namelijk een draak rondvliegen bij iemand..

nee helaas...........heb ik ook vaak geprobeerd:mad::mad:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 07:44 ----------

ben benieuwd wat er gebeurd als die 3 dagen geloof ik voorbij zijn ik heb de 1ste lair dan maar een hoop mensen ook niet en of die ruby lair wel blijft???

plus+giorgo38

DChim 29-08-11 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 702520)
ps:zoek nog steeds naar de crystal....heb wel gemaild naar nmgoco en plus+
omdat je die laatste 3 alleen met mojo netje kan vangen denk ik maar kost wel 10 mojo beetje schandalig he ik weet niet hoe andere mensen dat doen 2 lair"s:confused::confused::confused:

Puur geluk hebben.. mijn broertje kreeg de ruby dragon en hij kreeg hem nog in 1x gevangen met standaard net..

Ik heb nu nog emerald en crystal nodig.. als iemand extra heeft, ze zijn welkom hier! ;)

+YWDChim

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 11:21 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 702862)

ben benieuwd wat er gebeurd als die 3 dagen geloof ik voorbij zijn ik heb de 1ste lair dan maar een hoop mensen ook niet en of die ruby lair wel blijft???

plus+giorgo38

De quest hiervoor waar je die bloemen moest verzamelen werd ook verlengd ;) wie weet gaat het hier ook gebeuren.. 6 dagen is echt te kort, vind ik..

DChim 29-08-11 14:55

Zojuist de Emerald ook gevangen, nu alleen de crystal dragon nog :)

giorgo38 29-08-11 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 702951)
Zojuist de Emerald ook gevangen, nu alleen de crystal dragon nog :)

ik hou de crystal in de gaten zie er nu wel meer rondfladderen als in het begin,ik ving ook die ruby met free netje ook puur geluk:d

Reiska 29-08-11 20:25

Ik heb inmiddels ook alleen nog een crystal draakje nodig. :)

giorgo38 30-08-11 07:58

ik heb alleen nog een ruby nodig who will share :):):):) dan kijk ik voor crystal!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.