iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

casixh 26-03-10 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuztPaultje (Bericht 430689)
Ik begrijp niet hoe je iets bij iemand kan bestellen.. Korte uitleg misschien :D?

Plus+ JuztPaultje

ja hoor is goed.

bij je vrienden staat al kan je iets bestellen bij ze een bord open.
helaas is bij sommige een bug zoals bij douwe.
en ga je de koningrijk in dan kan je kijken bij welke winkels een bord open staat en daar kan je dan iets bestellen ;)

JuztPaultje 26-03-10 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 430709)
ja hoor is goed.

bij je vrienden staat al kan je iets bestellen bij ze een bord open.
helaas is bij sommige een bug zoals bij douwe.
en ga je de koningrijk in dan kan je kijken bij welke winkels een bord open staat en daar kan je dan iets bestellen ;)

Oke ik begrijp het! Thanks voor de uitleg ;)

EddyDB 26-03-10 14:58

Bakery
 
Aan 't sparen voor de bakery: zo duur!!!
Levert zo een bakkerij iets op eigenlijk???

casixh 26-03-10 15:20

genoeg 400-500 per keer dat wat besteld word

EddyDB 26-03-10 15:23

Danke
 
Wist niet of die bakkerij actief geld opbrengt of weer zo een versiering is, lol


Danke, bestel maar es een pistoleeke als ik ze heb, lol

DouweK 26-03-10 15:24

Nu heeft weer Oegerr iets weten te bestellen. weet niet of andere mensen af en toe nog kijken maar het lijkt er toch wel op dat het van persoon tot persoon verschilt.

Verder heb ik nou wel erg veel vrienden, krijg er per dag 15 bij ofzo. Heb echter al een tijdje maar 6 pagina's vrienden.

casixh 26-03-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430744)
Nu heeft weer Oegerr iets weten te bestellen. weet niet of andere mensen af en toe nog kijken maar het lijkt er toch wel op dat het van persoon tot persoon verschilt.

Verder heb ik nou wel erg veel vrienden, krijg er per dag 15 bij ofzo. Heb echter al een tijdje maar 6 pagina's vrienden.

ik heb weer gekeken maar jij heb volgens mij gewoon je grensen gesloten:P

ik heb er nog maar vier :P

EddyDB 26-03-10 15:28

""open""
 
Sedert gisteren hebben we je hier in de lijst: je staat, ook nu nog, altijd ""open"", maar we kunnen nooit iets bestellen.

Zeer vervelend, zeker voor jou, want op de duur gaan we zelfs bij jou niet meer kijken.

Zeer leuk spel, maar de ergerlijke bugs mogen er best snel uit!!!

Groeten

EddyDB; jantje1

DouweK 26-03-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyDB (Bericht 430747)

Zeer vervelend, zeker voor jou, want op de duur gaan we zelfs bij jou niet meer kijken.

Ja ben ik dus ook bang voor. Hoop dat als er een update met beschrijving in de appstore staat dat mensen snappen dat het weer werkt. Anders doe ik hier wel even weer een oproep :) Als mensen zien dat het bordje Open weg is, gaan ze vanzelf weer eens kijken. Ik bouw steeds duurdere shops dus zodra het weer werkt kun je bij mij veel verdienen :P

casixh 26-03-10 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430749)
Ja ben ik dus ook bang voo. Hoop dat als er een update met beschrijving in de appstore staat dat mensen snappen dat het weer werkt. Anders doe ik hier wel even weer een oproep :) Als mensen zien dat het bordje Open weg is, gaan ze vanzelf weer eens kijken. Ik bouw steeds duurdere shops dus zodra het weer werkt kun je bij mij veel verdienen :P


douwe wees maar niet bang hoor ik ga alle open koningrijken af ook steeds de jouwe:P


en de open bordjes vind ik niet de grootste bug dat battery zo snel leeg gaan vind ik veel erger:P

DouweK 26-03-10 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 430750)
douwe wees maar niet bang hoor ik ga alle open koningrijken af ook steeds de jouwe:P

Haha dankjewel.

Wat ook een goede uitbreiding zou zijn is als je bij elkaar kunt oogsten. Zie regelmatig verdorde gewassen, zonde. Volgens mij kan dat bij Farmville ook.

casixh 26-03-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430752)
Haha dankjewel.

Wat ook een goede uitbreiding zou zijn is als je bij elkaar kunt oogsten. Zie regelmatig verdorde gewassen, zonde. Volgens mij kan dat bij Farmville ook.

ja wat ik dan zie is dat ik geen geld binnen krijg dan dat de gene die het oogst dat binnen krijgt breng ze nou niet op ideeen laat ze eerst de bugs oplossen:P

DouweK 26-03-10 15:50

Haha nee dan moet het alleen zijn om elkaar te helpen, niet om iets in te pikken.

Heeft iemand nazzthabazz als friend? Vind z'n kingdom beetje op die van mij lijken :o

casixh 26-03-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430756)
Haha nee dan moet het alleen zijn om elkaar te helpen, niet om iets in te pikken.

Heeft iemand nazzthabazz als friend? Vind z'n kingdom beetje op die van mij lijken :o

achja dat kan ik zal even kijken

EddyDB 26-03-10 16:36

Bakkerij
 
Als ik dit allemaal lees, zal ik maar gerust zijn als iemand es langs mijn bakkerij langs komt: heb ze net verplaatst, en op de duur wordt men bang of alles wel werkt

hint hit hint :-) :-)

casixh 26-03-10 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyDB (Bericht 430778)
Als ik dit allemaal lees, zal ik maar gerust zijn als iemand es langs mijn bakkerij langs komt: heb ze net verplaatst, en op de duur wordt men bang of alles wel werkt

hint hit hint :-) :-)

jaja kom er aan

Edit : er is al besteld

Surrea 26-03-10 17:47

Echt een superleuke game, jammer dat ik een iPod Touch heb waardoor ik hem niet overal kan spelen :')

casixh 26-03-10 19:59

eff vraagje tussen door is dit programma niet ontwijs slecht voor je iphone battery

DouweK 27-03-10 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 430838)
eff vraagje tussen door is dit programma niet ontwijs slecht voor je iphone battery

Neuh denk het niet, hij gaat wat sneller leeg, meer niet.

EddyDB 27-03-10 00:33

We Rule
 
Stilaan heb ik de indruk dat wanneer een bestelling is afgewerkt, de molen of de kleermaker of de mijn enz pas weer beschikbaar komt voor volgende bestellingen als de besteller zijn "afgewerkt produt" heeft afgehaald?????

Bij iedereen zijn er steeds een aantal winkels niet beschikbaar voor bestellingen, ook al zijn ze niet actief????

Weinig sportief dus als iemand na lange tijd zijn "bestelling" niet ophaalt!!!!!

Of komen de inkels na zekere tijd automatisch weer beschikbaar????

tulip18 27-03-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430931)
Neuh denk het niet, hij gaat wat sneller leeg, meer niet.

Is niet slecht voor de batterij maar hij gaat veel sneller leeg.

Douwe, bij jou staat altijd "open" maar ik kan nooit iets kopen bij je!!!
Telkens is alles al van bestellingen voorzien, terwijl "open" zichtbaar blijft.

DouweK 27-03-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 430962)
Is niet slecht voor de batterij maar hij gaat veel sneller leeg.

Douwe, bij jou staat altijd "open" maar ik kan nooit iets kopen bij je!!!
Telkens is alles al van bestellingen voorzien, terwijl "open" zichtbaar blijft.

Was het maar waar... Het is een bug waardoor shops niet werken, ze zijn wel open. Als ze bezet zijn zie je dat immers in zo'n wolkje. Er komt binnenkort een update om dit te verhelpen.

Kreeg vanmorgen weer een bestelling, zit dus op ongeveer 1 werkende shop per dag.

tulip18 27-03-10 10:14

Gisteren kon ik 2 of meer bestellingen plaatsen per "kingdom"
Vandaag echter 1 bestelling.

Twan 27-03-10 11:29

Ik moet zeggen dat ik dit een erg leuk spelletje vind. Klein probleem is echter dat ik een hoop mensen uit dit topic heb toegevoegd en in Plus ook zie staan. Op de kaart heb ik echter maar 2 pagina's, dus zie ik maar 4 andere kingdoms.

Iemand een idee hoe dit komt?

Mijn Plus+ name is Twan32

DouweK 27-03-10 11:32

Ja dat werkt ook niet helemaal lekker, ik heb al heel lang ongeveer 5,5 pagina's terwijl er elke dag nog 10 vrienden bijkomen.

Edit: even de lijst Friends bekeken: volgens mij 'zie' ik mijn 102 eerste vrienden, en de laatste 70 niet.

tulip18 27-03-10 11:36

Heeft dat niet te maken met de lijst "Friends" en "Followers"
Ik weet ook niet precies waarom de één in Friends en de ander in Followers terecht komt.

Ik heb je juist toegevoegd en een bestelling gedaan.

Je kunt op degenen in de lijst Followers klikken en als friend toevoegen.
Misschien moet je dat eens proberen

jantje1

DouweK 27-03-10 11:42

Followers zijn de mensen die vrienden met jou willen worden. Als je dat accepteert dan worden ze Friend.

Edit: oh wacht dat zei je al. Het niet verschijnen van die vrienden is een bekend probleem hoor, is Ngmoco ook mee bezig, al vraag ik me af of het niet aan Plus ligt.

Zie trouwens dat BoerHenk ook flink last heeft van het Open shop probleem.

kip 27-03-10 11:57

hendrickbert is open for business :p

casixh 27-03-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 431000)
Followers zijn de mensen die vrienden met jou willen worden. Als je dat accepteert dan worden ze Friend.

Edit: oh wacht dat zei je al. Het niet verschijnen van die vrienden is een bekend probleem hoor, is Ngmoco ook mee bezig, al vraag ik me af of het niet aan Plus ligt.

Zie trouwens dat BoerHenk ook flink last heeft van het Open shop probleem.

douwe al start je we-rule opnieuw op komen ze er wel bij

DouweK 27-03-10 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 431064)
douwe al start je we-rule opnieuw op komen ze er wel bij

Wut?

(blabla te weinig tekens)

joep1 27-03-10 15:39

Hier ook de bugs die jullie noemen hoeveel farms kan je trouwens max zien. bij mij kan ik niet meer toevoegen of is dit ook een buggy?

Voor de mensen die me willen toevoegen: Joep

DouweK 27-03-10 15:47

Nee je hebt een maximaal aantal farms, gaat om de zoveel levels omhoog.

paulT 27-03-10 16:26

Wat doet die koe?? Moet je die tegenhouden?
Hek er omheen? Hij loopt er doorheen....

PasQ 27-03-10 16:27

Ik heb geen problemen meer gehad, alleen nog wel eens dat de verbinding even niet goed was, maar niet meer dat ik niets kan. Ik vind het een topspel! Vergt wel veel geduld wat betreft de farms! ;)

JuztPaultje 27-03-10 18:15

Je merkt het echt duidelijk aan de verbinding wanneer Amerika online komt lol.

ID: JuztPaultje

EddyDB 27-03-10 18:41

Allemaal goed en wel, maar sedert deze morgen plaatst GEEN MENS nog een bestelling, terwijl ik alles zowat beschikbaar heb: Naai ateliers, school, houtzagerij, enz....

Denk toch dat er een ernstig probleem is met de open winkels!!!!!

plus: EddyDB

Tejologie 27-03-10 18:54

De vrienden verschijnen niet in het scherm. Maar ook als ik vrienden uitnodig zie ik die niet op dat "veld" waar je de "open" opdrachten kunt klikken.
Ik heb een stuk of 5 vrienden in dat scherm, maar als ik anderen uitnodig dan komen die vrienden niet in dat scherm

EddyDB 27-03-10 19:02

EddyDB
 
Staan vrij: 3 molens, een houtzagerij, 3 steenmijnen, een Wizard toren, een Guild Hall, 9 naai-ateliers: Je kan moeilijk zeggen dat dat klopt!!!!

Tejologie 27-03-10 19:06

Ik had je toegevoegd EddyDB , maar ik zie jou niet op dat veld waar "open" staat, zodat ik op je kan business kan klikken.

plus+ : Grutte_Pier

EddyDB 27-03-10 19:10

Da's het probleem.....
 
Ik heb jou al 2 dagen in de vriendenlijst!!!!

Ik ontvang net een vriendschapsverzoek van je!!

Maar zoals ik aanhaal: alle winkels hier zijn beschikbaar, maar niemand kan een bestelling plaatsen!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.