iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

Reiska 02-09-11 00:22

Oh dat is jammer dat je het net niet compleet kon krijgen. :(

giorgo38 02-09-11 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703748)
Oh dat is jammer dat je het net niet compleet kon krijgen. :(

ja hij vond het niet zo leuk maar ja hij is 9 en weer gauw vergeten hij is druk met pethotel :):) maar ja wil je alleen een groene krijg je alleen maar emerald,ruby en crystal"s maar ja ti"s niet anders jij heb het toch wel compleet he??:):)

plus+giorgo38

sinkem 02-09-11 14:09

hehe, misschien had ik eerder hier moeten kijken welke jullie nodig hadden...
Nu heb ik maar doorgestuurd wat ik toevallig tegenkwam en naar random-personen uit mijn lijstje.

@reiska: ik heb je trouwens ook toegevoegd in plus+

---------------------------------
edit:
krijgen jullie trouwens nog nieuwe gewone quests?

Murgen 02-09-11 15:11

De Crystle vertikte het dus kon ik het niet afmaken. Beetje dom.

Reiska 02-09-11 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 703768)
ja hij vond het niet zo leuk maar ja hij is 9 en weer gauw vergeten hij is druk met pethotel :):) maar ja wil je alleen een groene krijg je alleen maar emerald,ruby en crystal"s maar ja ti"s niet anders jij heb het toch wel compleet he??:):)

plus+giorgo38

Dat is wel handig aan kinderen dat ze snel alweer zoet zijn met wat anders. ;) ik had mijne gelukkig net op het nippertje compleet.

@Sinkem: Ik heb jou ook toegevoegd.

giorgo38 03-09-11 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703858)
Dat is wel handig aan kinderen dat ze snel alweer zoet zijn met wat anders. ;) ik had mijne gelukkig net op het nippertje compleet.

@Sinkem: Ik heb jou ook toegevoegd.

ja precies hij vond het eerst jammer was een race tegen de klok ff balen maar ja ik heb mijn best gedaan,toen is hij weer verder gegaan met pethotel en we city geloof ik ben blij dat het bij jou goed is gegaan was echt stressen :d:d ben benieuwd of ze nog meer van dat soort dingen gaan doen maar ja 1 week zonder mojo het zou net gaan met wat geluk,wat heb jij met die kweekbak gedaan? ik heb hem in mijn invetory gezet wist niet wat er mee te doen miss. hebben we hem nog nodig:eek::eek:

+giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2011 om 13:26 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murgen (Bericht 703851)
De Crystle vertikte het dus kon ik het niet afmaken. Beetje dom.

ja dat is ff balen vond het aan het eind ook raar de 2 en 3 sterren kon je met je free net vangen terwijl ik een groene nodig had hoppa dwars door het net beetje vreemd.......:mad:

Reiska 03-09-11 23:54

Ik heb die kweekbak volgens mij verkocht. Als er weer zo'n soort iets komt zal ik hem vast wel weer kunnen kopen. :)

DChim 04-09-11 17:55

Ik ben van 06-09 tot 05-10 op vakantie. Bestellingen plaatsen op eigen risico ;)

giorgo38 04-09-11 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 704110)
Ik heb die kweekbak volgens mij verkocht. Als er weer zo'n soort iets komt zal ik hem vast wel weer kunnen kopen. :)

ja denk het ook wel ik dacht ik bewaar hem nog ff :) we zullen wel zien:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 september 2011 om 17:35 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 704231)
Ik ben van 06-09 tot 05-10 op vakantie. Bestellingen plaatsen op eigen risisco ;)

nice vacation:d:d:d

Reiska 04-09-11 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 704231)
Ik ben van 06-09 tot 05-10 op vakantie. Bestellingen plaatsen op eigen risisco ;)

Wat is je naam op we rule?

DChim 04-09-11 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 704291)
Wat is je naam op we rule?

+YWDChim

en nog 2 letters.. anders kan ik niet posten :P

rinse96 05-09-11 11:29

jammer ik heb gisteren we rule gedownload alleen nu werkt hij niet, als ik hem opstart dan gaat hij laden en na ong. 10 seconden gaat het spel er weer voor weg.

DChim 05-09-11 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinse96 (Bericht 704375)
jammer ik heb gisteren we rule gedownload alleen nu werkt hij niet, als ik hem opstart dan gaat hij laden en na ong. 10 seconden gaat het spel er weer voor weg.

Starting with We Rule 1.6, the following Apple devices will no longer be supported by ngmoco:). You may still be able to play We Rule, but we cannot offer technical support or specific updates for the following devices:

iPhone
iPhone 3G
iPod Touch 1st Generation (All Models)
iPod Touch 2nd Generation (All Models)
iPod Touch 3rd Generation (8GB Model)

Misschien komt het daardoor..

rinse96 05-09-11 12:35

hhmm... dan zal het daar wel door komen denk ik helaas het leek me wel een grappig spel :P

giorgo38 05-09-11 18:26

hallo dan,

had ff een vraagje de laatste tijd met new content het ziet er zo trooble uit zo wazig nou heb ik gelezen dat ze dat voor de 3gs en ipad1 doen maar het ziet er niet echt mooi uit met die goblin"s was alles scherp maar met die beansteak en die grote laarzen ziet er niet mooi uit ik dacht mijn main realm zit te vol maar dat is het niet maar het is met meer content geweest terwijl die mooie gebouwen uit rusland denk ik zien er wel haarscherp uit,hebben meer mensen daar last van??ik zie het ook wel bij de vriendenlijst maar ze kunnen voor de 4 toch scherper maken en voor 3gs waziger voor de hardware:(:(:mad:

+giorgo38

giorgo38 07-09-11 16:21

1 Bijlage(n)
nou zeg dit is raar ik heb wrq opnieuw geinstalleerd en kreeg dit in mijn main realm Bijlage 11338 wat kan ik hier nou aan doen:confused::confused::confused::confused: opnieuw geinstalleerd en hoppa weer die rare witte vlakken,wat moet ik hier nou aan doen weet iemand dat???

+giorgo38

leny2e 07-09-11 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 704912)
nou zeg dit is raar ik heb wrq opnieuw geinstalleerd en kreeg dit in mijn main realm Bijlage 11338 wat kan ik hier nou aan doen:confused::confused::confused::confused: opnieuw geinstalleerd en hoppa weer die rare witte vlakken,wat moet ik hier nou aan doen weet iemand dat???

+giorgo38

Heb ik ook gehad even je telefoon rebooten :)

giorgo38 07-09-11 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 704936)
Heb ik ook gehad even je telefoon rebooten :)

heb ik gedaan opnieuw geinstall. helpt niet ff mailtje naar nmgoco gestuurd raar he heb je hem gewoon gereboot of een harde reset?ik probeer wel ff gewoon reset ik dacht wtf krijgen we nou:d:d:d:d thx ik ga ff proberen:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2011 om 17:14 ----------

raar hoor het helpt niet gereboot opnieuw geinstalleerd er lopen wel figuurtjes er door heen ik wacht wel ff op mail er blijven witte vlakken aan de linkerkant :confused::confused::confused: als ik op de andere iphone kijk naar mijn kingdom zie ik ze niet alleen met mijn eigen account raar he oja istie binnen len2y??

+giorgo38

ps:ik zie ook geen foto"s op de social map wel de kastelen maar geen foto"s of plaatjes??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2011 om 17:50 ----------

ik ben erachter die laatste content en die goblin"s als ik die eruit haal verdwijnen die witte vlakken ook die bonestaak sorry voor die 2 mensen die er een bestelling op hebben gedaan dat zijn de beastcastle ik ga ze weer terugzetten en dan kijken of die witte vlakken niet terugkomen wel vreemd wat ook vreemd is die laatste content hebben we toch al gehad met die bonenstaak en dat elfje ik denk dat daar een bug in zit bij mij;);)in the east world zat ook een wit vlak bij dat dure piratenschip.....hmmm wel toevallig de laatste 2 content"s:rolleyes::rolleyes:

+giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2011 om 18:21 ----------

ik heb ze geprobeerd terug te zetten beastcastle,die huisjes van de 7 dwarfs de bonenstaak en dat zwarte schip maar je ziet ze niet je ziet een wit vierkant :mad::mad: weer gemaild heb maar gelijk 2 dead end"s neer gezet en wachten op ngmoco ik vond die content toch zo wazig en dezelfde content van een week geleden vreemd.....

+giorgo38

giorgo38 08-09-11 08:56

gelukkig ik keek vanmorgen zette my item"s terug en gefixt!!! en haarscherp dat beastcstle en die grote laarsen van de gelaarsde kat (denk ik) en het piratenschip ook haarscherp in mijn east realm kijken jullie ook in mijn andere werelden lol:d:d:d

+giorgo38

ps:miss. updateje gehad vannacht of vanmorgen met die aankondiging vrijdag new evenement ben benieuwd:):):)

giorgo38 10-09-11 10:07

ja hoor daar gaan we weer nu weer vlinder"s maar wel 2 kweekbakje"s hoe verzinnen ze het :d:d weer stressen op het eind whahahahaha gekke gasten daar bij nmgoco maar wel orgineel :p:p:cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.