iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

casixh 24-03-10 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Siepp (Bericht 429998)
Toevallig met de email?

Edit: Kan nog steeds niks bestellen..

ik heb ze al gemaild en andere plaatsen om de tijd nog een order? dus weet niet wat er is miss zijn ze een voor een aan herstellen:confused:

Poeke 24-03-10 19:36

:( ik word er steeds uitgegooid; Unable to connect.

casixh 24-03-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Poeke (Bericht 430019)
:( ik word er steeds uitgegooid; Unable to connect.

je staat wel online

Kirann 24-03-10 19:45

Mij lukt het niet meer om mensen in mijn 'vriendenveldje' te krijgen (er er staan er pas een paar), maar gelukkig kan ik ook koninkrijkjes bezoeken van 'Followers'.
Wie mij wil toevoegen: Nirak2.

Grappig hoe we allemaal hetzelfde pad volgen (alsof een andere weg mogelijk is). Tuintje, boompje, kleermakersbedrijfje, schooltje... :)

casixh 24-03-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kirann (Bericht 430022)
Mij lukt het niet meer om mensen in mijn 'vriendenveldje' te krijgen (er er staan er pas een paar), maar gelukkig kan ik ook koninkrijkjes bezoeken van 'Followers'.
Wie mij wil toevoegen: Nirak2.

Grappig hoe we allemaal hetzelfde pad volgen (alsof een andere weg mogelijk is). Tuintje, boompje, kleermakersbedrijfje, schooltje... :)

vooral wat tailors bij de meeste

BTW: je staat er wel tussen hoor alleen bij Other firends :confused:

iceg0dd 24-03-10 21:35

er zijn 3 shops geopend bij mij. shop je raak

add me: iceg0dd

thx

Donstil 24-03-10 22:07

Geinig ook dat mensen wel enorm lijken te geloven in de kappers zaak. Sommige hebben er wel 40staan.

VonZescao 24-03-10 22:17

Een hoge frequente verdient het meest, zowel xp als coins. Je opent vaker de applicatie dus meer addmob views als gedachte hierachter vermoed ik.

Wheat = 25c & 8xp á 5min maakt 225c & 88xp á 1h (11 oogsten, incl. 5min voor planten) wat meer is als Onions = 125c & 40xp á 1h.

Daarom zeg ik, shop bij mijn Tailor Shops (MGvZ, lvl13), heeft het snelste verdienmodel naast Farms :P.

@Douwe: Ik heb jou erbij staan en er staat altijd een 'Open' bordje boven je kingdom. Echter kan ik geen business vinden die open/beschikbaar is als ik daadwerkelijk in je kingdom hiernaar zoek.

johnnybt 24-03-10 22:43

Kan momenteel helaas niet connecten. Server niet beschikbaar. Hebben jullie dat ook?

casixh 24-03-10 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao (Bericht 430070)
Een hoge frequente verdient het meest, zowel xp als coins. Je opent vaker de applicatie dus meer addmob views als gedachte hierachter vermoed ik.

Wheat = 25c & 8xp á 5min maakt 225c & 88xp á 1h (11 oogsten, incl. 5min voor planten) wat meer is als Onions = 125c & 40xp á 1h.

Daarom zeg ik, shop bij mijn Tailor Shops (MGvZ, lvl13), heeft het snelste verdienmodel naast Farms :P.

@Douwe: Ik heb jou erbij staan en er staat altijd een 'Open' bordje boven je kingdom. Echter kan ik geen business vinden die open/beschikbaar is als ik daadwerkelijk in je kingdom hiernaar zoek.

hem moet je maar even negeren :P hij is gesloten

Poeke 24-03-10 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt (Bericht 430079)
Kan momenteel helaas niet connecten. Service niet beschikbaar. Hebben jullie dat ook?

Ik ook :( mijn erwten staan te verpieteren...

Liquid2ubstanc3 24-03-10 22:54

Ik lees net dat er een update van de server is, ik kan ook niet connecten. BTW ik ben ook nieuw :) voeg me toe, Liquid2ubstanc3

casixh 24-03-10 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Poeke (Bericht 430082)
Ik ook :( mijn erwten staan te verpieteren...

kom der ook niet in :P gelukkig heb ik wortels die morge pas klaar zijn:P

Broek-13 24-03-10 22:59

weer een server update... ik moet me wortels oogsten!!
add me; broek-13

Gunslinger32 24-03-10 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 430066)
Geinig ook dat mensen wel enorm lijken te geloven in de kappers zaak. Sommige hebben er wel 40staan.

Dat niet alleen, maar vaak staan ze ook nog in een blok van 5x8 ;)
Ben toch meer gecharmeerd van een leuk ontworpen kingdom.
De graphic-designers van dit spel, hebben daar toch hun best voor gedaan om dat mogelijk te maken.
Maar nee hoor , 1 kasteel en 80 naaizaakjes :d

Poeke 24-03-10 23:06

Probleem wat ik heb, ik heb iedereen hier toegevoegd maar ik zie maar een vaste groep van +/- 10 a 15 mede koning(inn)en (;)) Ik kan zien dat mensen mij toevoegen en voeg nieuwe mensen ook toe, maar die zie ik dus niet in mijn landschap? De mensen die ik zie zijn wel de mensen die ik aan het begin van dit topic heb toegevoegd.

Ik kan overigens nog steeds niet inloggen ;)

Siepp 24-03-10 23:31

Ik kan ook niet inloggen.. morgen maar kijken of er nog iets van mn groenten overeind staat!

spacefreek 24-03-10 23:34

Ik heb hoge lvl vrije shops & er komen er steeds meer bij, voeg me toe: spacefreek (nu lvl 12)

spysical 24-03-10 23:43

Inmiddels al weer level 12, maar ik kan al 1,5 uur niet inloggen dus men oogsten zijn beetje verpest denk ik...

DouweK 25-03-10 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao (Bericht 430070)
@Douwe: Ik heb jou erbij staan en er staat altijd een 'Open' bordje boven je kingdom. Echter kan ik geen business vinden die open/beschikbaar is als ik daadwerkelijk in je kingdom hiernaar zoek.

Klopt, dat is een bug. Ik was er niet vanavond, zie dat het spel offline is geweest maar de problemen zijn nog niet opgelost. Ik zie dat vrij veel mensen er last van hebben. Het is ook zo inconsequent als een deur want ik heb nu wel 2 bestellingen... Ik ga er vanuit dat mijn andere shops het niet doen? Zou mooi zijn als jullie het af en toe willen blijven proberen want zelf kan ik het niet zien :) Mijn dank is in ieder geval groot.

Dit is een mail die ik kreeg van Ngmoco:

Citaat:

Hello Douwe,

Yes, we are still working on this. Is the shop that is open the newest one that has been purchased?

Thank you for contacting us,
-Cara
Nou ja dat was dus niet het geval. Dus ik heb niet echt de indruk dat ze weten waar het 'm in zit :O

Edit: ohja en dit is van een forum:

Citaat:

Hi guys-

I just wanted to pop in to say that the team is working on fixes for the "dead" businesses and can't see friends on social map bugs.

And if anyone is stuck on a tutorial step -- like mojo, harvesting and hiring a friend -- I recommend you email support@ngmoco.com. They can help get you unstuck.

--MJ


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.