We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Siepp Toevallig met de email? Edit: Kan nog steeds niks bestellen.. ik heb ze al gemaild en andere plaatsen om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik word er steeds uitgegooid; Unable to connect.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mij lukt het niet meer om mensen in mijn 'vriendenveldje' te krijgen (er er staan er pas een paar), maar gelukkig kan ik ook koninkrijkjes bezoeken van 'Followers'.
Wie mij wil toevoegen: Nirak2. Grappig hoe we allemaal hetzelfde pad volgen (alsof een andere weg mogelijk is). Tuintje, boompje, kleermakersbedrijfje, schooltje... |
|
||||
|
||||
Citaat:
BTW: je staat er wel tussen hoor alleen bij Other firends Laatst gewijzigd door casixh; 24-03-10 om 21:05. |
|
|||
|
|||
er zijn 3 shops geopend bij mij. shop je raak
add me: iceg0dd thx |
|
|||
|
|||
Geinig ook dat mensen wel enorm lijken te geloven in de kappers zaak. Sommige hebben er wel 40staan.
|
|
|||
|
|||
Een hoge frequente verdient het meest, zowel xp als coins. Je opent vaker de applicatie dus meer addmob views als gedachte hierachter vermoed ik.
Wheat = 25c & 8xp á 5min maakt 225c & 88xp á 1h (11 oogsten, incl. 5min voor planten) wat meer is als Onions = 125c & 40xp á 1h. Daarom zeg ik, shop bij mijn Tailor Shops (MGvZ, lvl13), heeft het snelste verdienmodel naast Farms . @Douwe: Ik heb jou erbij staan en er staat altijd een 'Open' bordje boven je kingdom. Echter kan ik geen business vinden die open/beschikbaar is als ik daadwerkelijk in je kingdom hiernaar zoek. Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-03-10 om 23:20. |
|
|||
|
|||
Kan momenteel helaas niet connecten. Server niet beschikbaar. Hebben jullie dat ook?
Laatst gewijzigd door johnnybt; 24-03-10 om 23:47. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik lees net dat er een update van de server is, ik kan ook niet connecten. BTW ik ben ook nieuw voeg me toe, Liquid2ubstanc3
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
weer een server update... ik moet me wortels oogsten!!
add me; broek-13 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben toch meer gecharmeerd van een leuk ontworpen kingdom. De graphic-designers van dit spel, hebben daar toch hun best voor gedaan om dat mogelijk te maken. Maar nee hoor , 1 kasteel en 80 naaizaakjes |
|
|||
|
|||
Probleem wat ik heb, ik heb iedereen hier toegevoegd maar ik zie maar een vaste groep van +/- 10 a 15 mede koning(inn)en () Ik kan zien dat mensen mij toevoegen en voeg nieuwe mensen ook toe, maar die zie ik dus niet in mijn landschap? De mensen die ik zie zijn wel de mensen die ik aan het begin van dit topic heb toegevoegd.
Ik kan overigens nog steeds niet inloggen |
|
|||
|
|||
Ik kan ook niet inloggen.. morgen maar kijken of er nog iets van mn groenten overeind staat!
|
|||
|
|||
Ik heb hoge lvl vrije shops & er komen er steeds meer bij, voeg me toe: spacefreek (nu lvl 12)
|
|
||||
|
||||
Inmiddels al weer level 12, maar ik kan al 1,5 uur niet inloggen dus men oogsten zijn beetje verpest denk ik...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is een mail die ik kreeg van Ngmoco: Citaat:
Edit: ohja en dit is van een forum: Citaat:
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 25-03-10 om 01:33. |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|