iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

Madeliefst 04-04-10 21:27

Veeeeeeeeeeeeel winkels open!
Uitverkoop, dus bezoek me snel!
naam: Madeliefst

iMickk 05-04-10 00:46

Voeg me toe: iMickk.
Alles netjes geordend en gewoon prachtig ;p.

Bakkie 05-04-10 08:56

weet iemand wat het betekent als er een mannejte bij een koninkrijk staat te zwaaien?

_Rayman_ 05-04-10 09:32

Het valt me op dat opeens mijn vriendenlijst helemaal leeg is. Is dit een bekend issue?

DouweK 05-04-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erminio (Bericht 433683)
Add me op paulina177 en 'visit my kingdom' ik heb mensen nodig die jurken van me willen kopen

P.S. Douwe, waarom zijn de meeste van jou bedrijven gebugged? zie bij jou altijd een open sign maar kan er dan niks bestellen...

Er lijkt een maximum van 30 inkomende+uitgaande bestellingen te zijn. Aangezien het nogal lang duurt voor ik level 20 word heb ik wat te veel besteld zodat sommige shops het niet meer doen. Zodra ik bestellingen geleverd krijg doen ze het weer.

koekwous 05-04-10 11:49

Hey Rulers!

Weet iemand ook of er een limiet op het aantal vrienden zit? Ik blijf toevoegen, maar kom niet verder dan 4 pagina's lijkt het wel.

Gr. KoeK

ps. voeg me ook toe! koekwous

ruffian 05-04-10 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkie (Bericht 434208)
weet iemand wat het betekent als er een mannejte bij een koninkrijk staat te zwaaien?

Niks. Is gewoon voor de beeldvulling ofzo.

iMickk 05-04-10 14:01

Dat is toch dat je online bent? ..

Theemonster 05-04-10 14:02

Mijn nickname: Theemonster

Tuur 05-04-10 14:03

Snel terug zwaaien....de eerste krijgt 3 mojos....;-)

iMick 05-04-10 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMickk (Bericht 434182)
Voeg me toe: iMickk.
Alles netjes geordend en gewoon prachtig ;p.

Heey iMickk. Met een beetje geluk kan ik m'n oude Plus+ account nog vinden (iMick) mocht je die willen.

Voor mensen die me willen toevoegen. Ik heet Crimen op Plus+, Crystal, Openfeint, gameloft live, etc. Ben nu level 14.

ruffian 05-04-10 14:32

Heeft iemand al gevonden hoe je de muziek uit kan zetten. Word er gek van!
(en ja op ik kan hem op stil zetten maar dat wil ik niet)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Theemonster (Bericht 434323)
Mijn nickname: Theemonster

Misschien slim om iets te bouwen :P

iMickk 05-04-10 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMick (Bericht 434334)
Heey iMickk. Met een beetje geluk kan ik m'n oude Plus+ account nog vinden (iMick) mocht je die willen.

Voor mensen die me willen toevoegen. Ik heet Crimen op Plus+, Crystal, Openfeint, gameloft live, etc. Ben nu level 14.

Hoi naamgenoot ;p. Wilde op iPhoneclub iMick ook al, maar die was al bezet :p. Mooie creatieve naam heb je.

Maar ik houd iMickk wel hoor ;). Met iMick.nl was ik je voor :p

iMick 05-04-10 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMickk (Bericht 434364)
Hoi naamgenoot ;p. Wilde op iPhoneclub iMick ook al, maar die was al bezet :p. Mooie creatieve naam heb je.

Maar ik houd iMickk wel hoor ;). Met iMick.nl was ik je voor :p

Dan neem ik wel iMickk.nl ;)

_Rayman_ 05-04-10 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ (Bericht 434216)
Het valt me op dat opeens mijn vriendenlijst helemaal leeg is. Is dit een bekend issue?

Blijkbaar is dit een bekend issue. Een nieuw plus account aanmaken schijnt een oplossing te zijn. Echter je begint weer opnieuw.

Linkje naar het betreffende topic op het forum van NGmoco:
*link*

ruffian 05-04-10 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ (Bericht 434393)
Blijkbaar is dit een bekend issue. Een nieuw plus account aanmaken schijnt een oplossing te zijn. Echter je begint weer opnieuw.

Linkje naar het betreffende topic op het forum van NGmoco:
*link*

Je kan ook op een later tijdstip nog eens kijken. Bij mij was die vanmiddag ook leeg maar net stonden er weer 225 in.

Denk door de paasdrukte?

debroei 05-04-10 17:04

Die vriendenlijst werkt voor geen meter, ik heb een lijstje daar wat mensen uit proberen te verwijderen en toe te voegen.Als ik verwijder en ok klik staan ze er gelijk weer.
En wanneer ik toevoeg krijg ik ze niet te zien.Echter als ik op plus account klik en dan op leaderboard en dan op friends kan ik opnieuw vrienden worden en naar hun kingdom toe.....lijkt me een probleem met het buggy +account systeem.Of dit nu met drukte te maken heeft geen idee want bij mij heeft het nog geen een keer normaal gewerkt.

oscarvdb 05-04-10 19:23

Gaat best lekker hier!
Je kan me toevoegen, heb flink wat shops open nu, user is oscarvdb.

smeijel 05-04-10 20:17

Voeg mij dan ook maar toe: smeijel

see you

theduckman 05-04-10 21:14

lol ik ben er ook mee bezig naam:theduckman


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.