iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

casixh 22-03-10 12:27

ik denk dat je naar app store moet maar je moet echt betalen maar je hoeft het niet te doen is eff kijken wat je zelf wilt

Poeke 22-03-10 12:58

Ik heb iedereen ook weer toegevoegd :)

Bij mij was na gister ook 1 farm weg en was mijn gewas verpieterd.. nu loopt alles soepeltjes. Misschien toch de eerste kinderziektes die nu over zijn hopelijk.

Mhuberts 22-03-10 13:36

zeker een tof spelletje om de tijd mee te doden. mhuberts is mijn +Plus account naam.

Tuur 22-03-10 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 428829)
ik denk dat je naar app store moet maar je moet echt betalen maar je hoeft het niet te doen is eff kijken wat je zelf wilt

Da's dan een goede winstmaker.........voor 'The Store'.

Nu de kids maar duidelijk maken dat ze NIETS bijkopen.......hehe.

geleen_carlos 22-03-10 13:39

heey ik jullie ook allemaal toegeoegd

ik ben egt verslaafd aant het spel..
alleen soms heb ik nog slechte connectie terwijl ik wel full Wi-Fi heb
gr

Mysteriousgirl_ 22-03-10 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 428860)
Da's dan een goede winstmaker.........voor 'The Store'.

Nu de kids maar duidelijk maken dat ze NIETS bijkopen.......hehe.

Gewoon zorgen dat ze het wachtwoord van je app store niet weten, dan kunnen ze ook niets kopen.

DouweK 22-03-10 13:47

Snap niet helemaal waarom sommige mensen 20 Tailors op een hoop plempen. Ik vind het veel leuker om een gevarieerd en mooi koninkrijkje op te bouwen, ipv zo snel mogelijk veel geld te verdienen.

Maar ja iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren natuurlijk :)

Merlin 22-03-10 13:50

wat ik wel een beetje mis is een goed uitleg want ik kan nu zoon blauw huisje bouwen maar heb geen idee waarvoor die zijn.
weet iemand waar je die kan vinden of ben ik te ongeduldig?

geleen_carlos 22-03-10 13:55

je bedoelt die wat 100 coins kosten?

daar kun je om de 5 uur d8 ik een soort innen aan vragen
een soort tax geld zeg ma:P
kan iemand me even verbeteren als ik het fout heb:P

gr geleencarlos

DouweK 22-03-10 13:55

Geen uitleg inderdaad maar eigenlijk is het ook niet zo ingewikkeld. Er zijn 4 soorten huisjes maar het enige verschil is de kleur.

Tuur 22-03-10 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 428863)
Gewoon zorgen dat ze het wachtwoord van je app store niet weten, dan kunnen ze ook niets kopen.

Tja, dat is ook weer waar maar het wachtwoord staat bij mij op automatisch ingevuld.
Aan de andere kant, ze lopen niet met mijn iPhone rond en spelen alleen na toestemming, dus heb er wel zicht op, thanks anyway....

Ps.
Wat is de meerwaarde van namen toevoegen?? Dat je kan zien wat ze bouwen?? Of kan je wat voor elkaar betekenen?? Iets kopen of verkopen??

DouweK 22-03-10 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 428871)
Ps.
Wat is de meerwaarde van namen toevoegen?? Dat je kan zien wat ze bouwen?? Of kan je wat voor elkaar betekenen?? Iets kopen of verkopen??

Je kunt dingen bij elkaar bestellen. Hier krijg je allebei veel geld voor dus zeer de moeite waard. Ook leuk omdat je dan regelmatig bij een ander kijkt hoe zij het hebben ingericht :)

Edit: Zeg, waarom bestelt niemand iets bij mijn prachtige nieuwe molen? ;)

geleen_carlos 22-03-10 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 428872)
Je kunt dingen bij elkaar bestellen. Hier krijg je allebei veel geld voor dus zeer de moeite waard. Ook leuk omdat je dan regelmatig bij een ander kijkt hoe zij het hebben ingericht :)

Edit: Zeg, waarom bestelt niemand iets bij mijn prachtige nieuwe molen? ;)

wat is jouw nikename dan volgensmij heb ik jouw nog niet.
anders voeg me even toe geleencarlos :P:P

DouweK 22-03-10 14:44

Heb je toegevoegd.

Het spel is wel een aanslag op het geheugen van je telefoon trouwens, hij knalt er ook regelmatig uit. Zal wel te maken hebben met het aantal vrienden wat je hebt. Lijkt me niet handig voor mensen met een ouder type iPhone.

spysical 22-03-10 15:12

Net begonnen en al level 8 :D
Maar als ik een aankoop wil doen dan zegt het dat mijn account moet registreren voor sandbox dinges, k snap dr niets van :)

EDIT

Free to add me: Spysical



casixh 22-03-10 15:26

DouweK wat is jou naam dan?
En heb ook nu pratige pond waar gevist kan worden:D

casixh 22-03-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 428890)
Net begonnen en al level 8 :D
Maar als ik een aankoop wil doen dan zegt het dat mijn account moet registreren voor sandbox dinges, k snap dr niets van :)


denk dat het dan aan je firmware ligt want bij ee nandere programma heb ik dat ook dat het miss alleen kan met firmware 3.1.3

DouweK 22-03-10 15:58

Mijn plus naam is Douwe. Heb het in mijn handtekening gezet, dacht dat het dan onder mijn posts kwam te staan maar het verschijnt niet. Kan iemand me dat even uitleggen? :P

Edit: oh nu staat het er wel.

casixh 22-03-10 16:07

DouweK
Ik kan nog niks bij je molen doen:P

DouweK 22-03-10 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 428905)
DouweK
Ik kan nog niks bij je molen doen:P

Ja dacht ik al, normaal blijf iets niet zo lang open. Snap niet waar dat aan ligt, ik kan niet iets versnellen met Mojo ofzo. Er staat: Grinding Grain, 1d, 21h remaining. Bij alle andere business kun je daar gewoon een bestelling 'overheen' plaatsen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.