iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

jerry.w 13-04-10 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassabbas (Bericht 438163)
Same here, zal wel een bugje zijn

bij mij zegt dat ding dat er al anderen zijn die er een bestelling geplaats hebben, mischien omdat ik het nieuwe iphone os heb?

PuddingNL 13-04-10 17:59

Voor degene die meer buren zoeken zoals ik. Ik heet PuddingNL

Liquid2ubstanc3 13-04-10 18:57

Het spel is nog steeds leuk! Ben nu level 17. Op naar de 20 en dan kan ik het land weer uitbreiden!
Voeg me toe: Liquid2ubstanc3

jerry.w 13-04-10 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 (Bericht 438245)
Het spel is nog steeds leuk!
Voeg me toe: Liquid2ubstanc3

En het blijft ook leuk;););)
(ps. zal je ff toevoegen als mijn ipod klaar is met synchen)

Minizen 13-04-10 21:32

Erg verslavend dit!

voeg me toe: minizen

mylifetime 14-04-10 07:48

Inderdaad :-)

Enige dat ik erg vervelend is dat ik telkens melding krijg over een ander spel! Een keer is het wel goed, maar hoef het niet dagelijks te ontvangen. :-)

caatje69 14-04-10 11:08

ik heb soms het idee dat als ik de afgeleverde orders accepteer, het geld er niet bijgeteld wordt, hebben jullie dat ook?
mits het volk ze niet accepteert natuurlijk:P

sinkem 14-04-10 12:04

'ik heb soms het idee dat als ik de afgeleverde orders accepteer, het geld er niet bijgeteld wordt, hebben jullie dat ook?'

Dit inderdaad, vooral in de morgen, wanneer er een stuk of wat binnenkomen.

ps; Heb trouwens nog wat shops open om bestellingen op te nemen!
(plus+ ' sinkem')

bassabbas 14-04-10 14:17

@#$%#$% alles is weg van mijn land en ik sta weer op level 1...
Meer mensen die hier last van hebben?
Het gekke is wel dat ik ook helemaal geen geld meer heb, echt alles staat op 0...

_Rayman_ 14-04-10 19:19

Ook diverse problemen hier.

Ik bouw 2 akkers, maar 1tje faalt (connection failure). Hij heeft het wel geteld en betaald, maar er is niets gebouwd. Dit heb ik ook vaker met andere gebouwen.
Tevens kan ik bij veel mensen niet bestellen, terwijl deze wel de status "open" hebben.
Zeker de afgelopen dat bosjes mensen die "falen" mijn bestelling af te maken. Op een een-of-andere-manier, heb ik al wel betaald.
En veel connectie problemen (zowel met Wi-Fi als 3g).
En als laatste: Opeens heeft alles de status "ready/uit te leveren", maar er gebeurd niets als ik hier op klik (het % balkje gaat lopen, maar komt nooit bij 100%).

Ik hoop stiekem dat ze dit soort issues binnenkort gaan verhelpen.

Naam is trouwens: waardta

Mikedkr 14-04-10 19:27

Voeg me toe Mikedkr

Klavertje 14-04-10 19:53

Mag ik ook op de lijst?
Naam is Aerwyn. Ben lvl 18 (bijna 19)

sossienl 14-04-10 20:46

Heren en dames. We rule op de iPad is vet! Voeg me toe doen we wat zaken ;-) SossieNL

Vanquisher 14-04-10 21:43

Dit spel is echt geniaal! Is leuk bedacht. Voeg mij toe: wouter22
Ben net level 10 en ben bezig mijn koningrijk uit te breiden!

ruffian 14-04-10 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ (Bericht 438724)
Ook diverse problemen hier.

Ik bouw 2 akkers, maar 1tje faalt (connection failure). Hij heeft het wel geteld en betaald, maar er is niets gebouwd. Dit heb ik ook vaker met andere gebouwen.
Tevens kan ik bij veel mensen niet bestellen, terwijl deze wel de status "open" hebben.
Zeker de afgelopen dat bosjes mensen die "falen" mijn bestelling af te maken. Op een een-of-andere-manier, heb ik al wel betaald.
En veel connectie problemen (zowel met Wi-Fi als 3g).
En als laatste: Opeens heeft alles de status "ready/uit te leveren", maar er gebeurd niets als ik hier op klik (het % balkje gaat lopen, maar komt nooit bij 100%).

Ik hoop stiekem dat ze dit soort issues binnenkort gaan verhelpen.

Naam is trouwens: waardta

Dit probleem heb ik ook vaak, vandaag ook al de hele dag. Ik krijg ook niets geplant.
Ze zeggen dat deze bugs met de komende update verholpen zijn. Alleen de vraag is wanneer komt die update.

ewa 14-04-10 23:21

Voor iedereen die een buur(vrouw) zoekt: Ewatje
groetjes

oriste 14-04-10 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruffian (Bericht 438807)
Dit probleem heb ik ook vaak, vandaag ook al de hele dag. Ik krijg ook niets geplant.
Ze zeggen dat deze bugs met de komende update verholpen zijn. Alleen de vraag is wanneer komt die update.

Als We Rule gek begint te doen sinds gisteren (server update) kan je eerst proberen een aantal keren het programma te herstarten. Helpt dan niet, dan verwijder je de app en installeer opnieuw. Al je settings worden op de server bewaard en opnieuw op je iPhone geladen als je weer inlogt.

gewar 15-04-10 00:11

Opnieuw installeren geprobeerd, maar het bleef 'getting new mojo' aangeven. Frusterend dat zo'n leuk spel zulke problemen moet hebben. Ik hoop echt dat ze er snel eens wat aan doen want dit gaat nu al weken zo.

Voeg me trouwens toe: gewar

PuddingNL 15-04-10 00:48

Heb nu al heel wat nieuwe followers. Maar hoe kan ik makkelijk die followers aan mijn buurt toevoegen zonder de omweg dat ik ze moet zoeken en dan pas kan adden?

slemsje 15-04-10 00:57

zelfde problemen ook inderdaad mensen die open staan maar dan kijk ik er en dan kan ik niets bestellen, rot bugs :( en app loopt ook vaak vast en moet ik opnieuw starten... Wel balen want is super leuk en verslavend spel!!!

voeg met toe: slemsje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.