iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

giorgo38 11-10-11 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinkem (Bericht 712015)
Zaaien? Altijd garlic met soms cauliflower :-)
Kwam er net per ongeluk achter dat die orbs gratis oogsten (iig rubys, buildings etc). Je gaat me toch niet vertellen dat dat al lang is he?

een week of wat geleden stond er op zo n forum mojo-farm dat het gratis is om te harvsten lol maar ja 75mojo zo n orbs maar schiet wel lkkr op tenminste ik heb er 3 nu en voor die andere velden neem ik dat ding mee zet hem neer en harvsten maar:D:D:D ik weet niet of het blijvend is dat gratis harvesten was een hele gedoe over maar ik oogst al weken zonder Mojo hup de hele bende grove 's en andere dingen in 1 of 2 realm 's op de orbs drukken en klaar geen 2 mojo maar hoop wel dat het blijft op die mojo-farm site zeggen ze van wel scheelt hoop tijd vooral met kingdom 2 erbij alles er in plurren lol en harvsten maar

giorgo38 15-10-11 19:46

please wie stuur mij 2 will"s voor het evenement de eerste mannetje van de bovenste rij thank you :):):)

+giorgo38

sinkem 15-10-11 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 717733)
please wie stuur mij 2 will"s voor het evenement de eerste mannetje van de bovenste rij thank you :):):)

+giorgo38

Will do, die krijg ik op één of andere manier TE vaak...

Heb zelf robin hood nog nodig, indien iemand die te pakken heeft.

+sinkem

giorgo38 15-10-11 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinkem (Bericht 717750)
Will do, die krijg ik op één of andere manier TE vaak...

Heb zelf robin hood nog nodig, indien iemand die te pakken heeft.

+sinkem

als ik robin heb stuur ik hem op hopen dat je dan in die random lijst staat ik kreeg er juist veel samen met king richard en little john,als je een will hebt hou ik me aangeboden is voor de 2de gedeelte zeg maar moet je er 3 van hebben:confused::confused:

edit: mission complete thx who send the wills:d:d:d

+giorgo38

sinkem 17-10-11 00:53

Mijn robin hood voor de eerste heb ik gisteren eindelijk te pakken gekregen. De tweede verwacht ik niet te halen al heb ik robin en richard al.

Murgen 17-10-11 07:45

Sinkem, ik stuurde alles door, alleen je naam staat niet altijd in de lijst. Ik moet nog 1 Will en 1 Little John

sinkem 17-10-11 12:29

Thx, ik probeer ze naar je door te sturen (wanneer ik ze ook nog eens krijg...)
Zo typisch, nu krijg ik alleen maar robin's.....

Murgen 17-10-11 12:55

Alleen nog een Little John! :)

sinkem 17-10-11 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murgen (Bericht 718834)
Alleen nog een Little John! :)

Als het goed is loopt die nu een beetje rond te hangen bij jou ;-)

Murgen 17-10-11 15:26

Yay! Friar Tucks vineyard gekregen ... :O:d

lsp 27-10-11 16:16

Meer mensen last van het volgende...
Na installatie we rule op iphone, werkt push.. Daarna installeren op ipad en spelen op ipad.. push werkt niet meer op iphone, maar wel op ipad..

is verdomd vervelend... :-(

tulip18 28-10-11 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lsp (Bericht 725210)
Meer mensen last van het volgende...
Na installatie we rule op iphone, werkt push.. Daarna installeren op ipad en spelen op ipad.. push werkt niet meer op iphone, maar wel op ipad..

is verdomd vervelend... :-(

Ja ik heb hier hetzelfde probleem, zeker al voor een maand of twee.
Terwijl het daarvoor wel werkte op beide toestellen.
Vervelend :mad::mad:

Plus+ jantje1

lsp 30-10-11 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 725588)
Ja ik heb hier hetzelfde probleem, zeker al voor een maand of twee.
Terwijl het daarvoor wel werkte op beide toestellen.
Vervelend :mad::mad:

Plus+ jantje1

hmm heel apart, vandaag kreeg ik ineens wel weer een aantal push berichten op de iphone... echter oogst van 15 min. later werd weer niet gemeld.. (en ja, stond op aan bij betreffende oogst!)

tulip18 31-10-11 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lsp (Bericht 727014)
hmm heel apart, vandaag kreeg ik ineens wel weer een aantal push berichten op de iphone... echter oogst van 15 min. later werd weer niet gemeld.. (en ja, stond op aan bij betreffende oogst!)

Ja hier heb ik sinds gisterenmiddag, pushberichten op de iphone en niet meer op de Ipad.:mad::mad::mad:

Ze mogen dat toch een keer in orde brengen....:D:D

Plus+ jantje1

sinkem 01-11-11 01:56

Iemand nog een wolf over... ?

+sinkem

Sofiasara5 28-11-11 13:01

sofiasara5
 
Wie wil mij helpen?

Ik heb een order nodig voor een watchtower,
En een order voor een Naval Ship!
Mijn + is Sofiasara5

Alvast bedankt!

lsp 28-11-11 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofiasara5 (Bericht 740669)
Wie wil mij helpen?

Ik heb een order nodig voor een watchtower,
En een order voor een Naval Ship!
Mijn + is Sofiasara5

Alvast bedankt!

kom ook eens langs bij 'dewitte'

tulip18 28-11-11 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofiasara5 (Bericht 740669)
Wie wil mij helpen?

Ik heb een order nodig voor een watchtower,
En een order voor een Naval Ship!
Mijn + is Sofiasara5

Alvast bedankt!

Ik heb zojuist de watchtower bij je besteld:):):)

Plus+ jantje1

sinkem 30-11-11 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofiasara5 (Bericht 740669)
Wie wil mij helpen?

Ik heb een order nodig voor een watchtower,
En een order voor een Naval Ship!
Mijn + is Sofiasara5

Alvast bedankt!

Heb je toegevoegd, maar kan op dit moment niets bij je bestellen...
+sinkem

sinkem 01-12-11 09:38

Ik moet nog 2 puddings voor de tweede quest. Wanneer iemand die nog heeft zou ik het niet vervelend vinden wanneer die mijn kant op komt ;-) thx!

+sinkem

edit: net gelukt, thx voor diegene die door stuurde

Stephan0501 08-12-11 20:31

Hoe bestel je bij iemand anders ? ik heb een aantal "friends " maar als ik in hun wereld kijk kan ik bijv geen cemetry vinden.

is er een manier hoe ik bijv kan zoeken naar cemetry...

tulip18 09-12-11 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 (Bericht 744061)
Hoe bestel je bij iemand anders ? ik heb een aantal "friends " maar als ik in hun wereld kijk kan ik bijv geen cemetry vinden.

is er een manier hoe ik bijv kan zoeken naar cemetry...



Je moet zelf zoeken naar de dingen die je nodig hebt.
Soms erg vervelend.....
Een "cemetry" kun je in mijn SE realm vinden.:D:D:)
Succes.

Plus+ jantje1

sinkem 09-12-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 (Bericht 744061)
Hoe bestel je bij iemand anders ? ik heb een aantal "friends " maar als ik in hun wereld kijk kan ik bijv geen cemetry vinden.
is er een manier hoe ik bijv kan zoeken naar cemetry...

Helaas is zoeken hierop niet mogelijk (zoals tulip18 al zei).
Ik heb in ieder geval alles (muv een aantal €-buildings) staan, maar de grootste exp-dingen staan in de main realm. Cemetery in East-realm, veel goedkope/oude gebouwen in North.

+sinkem

Stephan0501 11-12-11 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinkem (Bericht 744315)
Helaas is zoeken hierop niet mogelijk (zoals tulip18 al zei).
Ik heb in ieder geval alles (muv een aantal €-buildings) staan, maar de grootste exp-dingen staan in de main realm. Cemetery in East-realm, veel goedkope/oude gebouwen in North.

+sinkem

Thnx Sinkem , ik heb een bestelling staan bij je Sun Temple en heb je gelijk toegevoegd ;-)

peasant 25-04-12 15:58

hoe plaats je je items dicht op elkaar?
 
Ik ben al een poosje bezig met we rule en zie veel realms waar mensen hun items heel dicht opelkaar geplaatst hebben of in elkaar geschoven.
Mij lukt dat niet, hoe doe je dat? Het scheelt zoveel ruimte!
En zijn er mensen die ook af en toe mojo kwijtraken, zonder dat je ergens mojo voor gebruikt hebt?

iJay 25-04-12 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peasant (Bericht 790469)
Ik ben al een poosje bezig met we rule en zie veel realms waar mensen hun items heel dicht opelkaar geplaatst hebben of in elkaar geschoven.
Mij lukt dat niet, hoe doe je dat? Het scheelt zoveel ruimte!
En zijn er mensen die ook af en toe mojo kwijtraken, zonder dat je ergens mojo voor gebruikt hebt?


dat heet stacken/ stacking geloof ik, is in dit topic al eerder besproken.
er staan ook diverse instructie filmpjes op youtube als je zoekt op we rule stacken/ stacking...
succes!

leny2e 25-04-12 16:20

Hallo, Ik ben al meer dan een jaar bezig met we rule en sinds een week of vier kom ik er niet meer op...we rule start niet ...ik zie iedere keer laden en sluit het af ...heeft iemand hier ook problemen ermee...
leny2e0

iJay 25-04-12 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 790482)
Hallo, Ik ben al meer dan een jaar bezig met we rule en sinds een week of vier kom ik er niet meer op...we rule start niet ...ik zie iedere keer laden en sluit het af ...heeft iemand hier ook problemen ermee...
leny2e0


dat had ik ook. probeer eerst de app af te sluiten door 2x home button en dan de app sluiten zodat deze bij het opnieuw opstarten opnieuw geladen wordt. crasht de app dan nog steeds dan helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. bij mij bood de laatste optie de oplossing...
succes

giorgo38 02-05-12 13:04

hallo,

Ik heb mijn iphone4 gejailbreakt met redsn0w voor SB settings en dergelijke maar ik starte we rule op en tot mijn verbazing kon ik geen mojo kopen is al een maand of 3 geleden dus alleen bestellingen acc. en orders naar friends sturen maar zit sinds kort in lvl75 nu heb ik dreamtopia gedownl. en daar hetzelfde probleem met een originele giftcard:mad:op mijn andere 3gs kan je wel inapp kopen heb die apple ID ingetoetst op
mijn 4 (gejailbreakt) hetzelfde probleem als ik op mojo klik knippert hij ff dat was het
dan ligt dat aan de jailbreak?? ik draai op 5.0.1 ik zit te denken om naar 5.1 te gaan
maar mijn vraag is eigenlijk als ik update naar 5.1 heb ik we rule dan nog wel en dreamtopia of zal ik die 2 uninstall. en naar 5.1 gaan en opnieuw installeren en hopen
dat ik dan wel mojo of stardust en ik op lvl75 blijf met we rule en lvl17 met dreamtopia kan kopen please iemand:(:(:(:confused:


edit ik update naar 5.1

giorgo38 02-06-12 11:00

hallo,

ik kan sinds vanmorgen 9:00 we rule niet meer in unable to connect alles gedaan
uninstall noem maar op niks hoor op iphone3gs van mijn zoontje hetzelfde??
bij mij op de 4 iemand anders ook die problemen ik zie leny2e0 ook en iJay meestal
met opnieuw install. lukt het wel nu niet laden uit appstore gaat goed maar downloaden content unable to connect vreemd bij 2 iphones miss. zijn ze bezig
met servers.
weet iemand anders een oplossing:confused::confused::confused:

thx plus+giorgo38 en zoontje damien45


edit:nu download hij wel al mijn content heb de moden/router gereset heb vaak problemen met iphone4
en die router heb zelf adsl+2 en heb wel eens gelezen dat de 4 dat niet aankan dat de modem te nieuw
tegenover de iphone4?? heb b/g/n ingesteld poorten veranderd niks hoor vooral bij refreschen friends
list:mad::mad:

Reimzter 02-06-12 11:17

Maha, zoveel geld betalen voor een spelletje en er vervolgens niet meer in kunnen. Geniaal. Maar als je hulp vraagt is het misschien handig om leestekens te gebruiken. Ik snap namelijk geen reet van die laatste paar zinnen.

giorgo38 03-06-12 20:16

ha,

dat laaste heb met modem te maken maarre spelletje is gratis:D ik krijg alleen maar unable to connect te zien na die laatste quest ik kreeg net bericht dat er nieuwe content
was we rule sloot af en ik kom er niet meer in met allebei de phone"s zie wel bestellingen binnenkomen maar simpel gezegd ik kom er niet in :confused: daarom
vroeg ik of er meer mensen dat probleem hebben.

giorgo38 04-06-12 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reimzter (Bericht 799366)
Maha, zoveel geld betalen voor een spelletje en er vervolgens niet meer in kunnen. Geniaal. Maar als je hulp vraagt is het misschien handig om leestekens te gebruiken. Ik snap namelijk geen reet van die laatste paar zinnen.

gewoon goed lezen:rolleyes::rolleyes:

Caneezy 04-06-12 22:50

Caneezy voeg me toe

giorgo38 29-06-12 18:02

1 Bijlage(n)
het is al gefixt:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.