//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door casper22 ok thx!! ga die site bekijken! maar heb nog wel een kleine vraag ik heb nu voor quest bij andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1601  
Oud 14-11-10, 13:28
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casper22 Bekijk bericht
ok thx!! ga die site bekijken!

maar heb nog wel een kleine vraag ik heb nu voor quest bij andere mensen dingen besteld, wanneer krijg ik die nu??
Als de andere mensen je Quest accepteren, dan start de normale ordertijd.
Je hebt er best wel veel spelers bij die niet accepteren en dat is vervelend want dan wacht je een eeuwigheid...
Let er wel op dat de orders van de Quest gewoon bij je normale orders en bestellingen geteld worden, dus het totale aantal blijft hetzelfde.
Bij sommige quests krijg je niks, bij andere krijg je gratis een item.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1602  
Oud 16-11-10, 13:45
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Kreeg zojuist een popup voor een pokerspel waar je 2500 gratis munten krijgt bij wie farm..

En het was nou precies het spel waar ik op zoek naar was! Online hold 'em poker.. Kon er geen een vinden en nu heb ik hem haha.

Vergeet mij niet toe te voegen! Elsavita is mijn naam.

Laatst gewijzigd door ric12; 16-11-10 om 19:50.
  #1603  
Oud 20-11-10, 13:24
Cheyanya Cheyanya is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

hoi.
ben nieuw hier op het forum, maar heb wel al een tijdje deze game op m'n iphone staan, alleen nogal weinig vriendjes.. heb al een paar van jullie bij mij toegevoegd ..
als jullie mij willen toevoegen, dit is mijn naam: peranja

hebben jullie er trouwens ook last van dat de game er zomaar soms mee stopt en uit gaat ..
  #1604  
Oud 20-11-10, 17:55
casper22 casper22 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheyanya Bekijk bericht
hoi.
ben nieuw hier op het forum, maar heb wel al een tijdje deze game op m'n iphone staan, alleen nogal weinig vriendjes.. heb al een paar van jullie bij mij toegevoegd ..
als jullie mij willen toevoegen, dit is mijn naam: peranja

hebben jullie er trouwens ook last van dat de game er zomaar soms mee stopt en uit gaat ..

ja dat heb ik ook soms
  #1605  
Oud 21-11-10, 17:05
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Heee!

Voeg mij en mijn vriend ook maar toe!

suusje24101990 en Japio1988

We rule!
  #1606  
Oud 21-11-10, 17:52
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik heb laatst al mijn farms verwijderd uit de main realm en nieuwe geplaatst in de south realm. Maar nu is er een farm die elke keer, nadat ik hem verkoop en delete, terugkomt.

Heel vaag. Ik kan deze farm wel deleten, maar als ik daarna mijn realm opnieuw laadt, staat de farm er weer.

Iemand enig idee?
  #1607  
Oud 22-11-10, 15:09
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Het spel even verwijderen en opnieuw installeren?
__________________
Plus+: Douwe
  #1608  
Oud 01-12-10, 22:08
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Dag allemaal,

Nadat de iPod en later ook de iPad zijn intrede gedaan heeft in ons huishouden, vond ik het tijd worden voor een iPhone! Zodat ik ook buitenshuis mijn akkers en de bestellingen van jullie netjes bij kan houden!!! Haha wat een excuus hè, om een iPhone te kopen.... Maar goed, nu loop ik tegen het volgende probleem aan, ...ik heb dus op de iPad, thuis de spelletjes staan en zou graag ook onder Pascal2007 willen inloggen op de iPhone. Dit wil wel, maar het spel blijft zeg maar steken bij waar ik gebleven was op de iPhone. Daarna heb ik dus op de iPad verder gespeeld en kan dan niet meer op de iPhone spelen omdat hij het spel dan dus niet weer oppakt waar ik ben.... Hoop dat dit een beetje een duidelijke omschrijving is.
Zijn er hier meer die en op de iPhone spelen en op een iPad of iPod? En dan natuurlijk onder 1 gamers naam? Ik meen me namelijk te herinneren wel eens gelezen te hebben dat er meer zijn die dit zo doen..... Dan zou ik graag willen weten hoe ik dit moet doen. Enne... Dit is natuurlijk ook in jullie belang hè!!! Lol.

Nou ik hoor graag van jullie, en wacht de reacties af.
  #1609  
Oud 02-12-10, 12:28
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Dat is heel erg vreemd zeg.
Uiteraard een goede reden voor een iphone, dat zondermeer

Ik speel zelf alle WE games door elkaar heen op mijn ipad en iphone zonder problemen. Ook mijn vriendin doet dat op beide devices (eigen iphone en ipad).
Zo heb ik ook een oom en een collega die alle games zowel op iphone als ipad spelen zonder problemen.
Wat nou als je ze op beide devices er even afgooit en opnieuw download vanuit de appstore? In principe zou jou account op een server zijn opgeslagen die je daarvandaan laad. Vrees dat ik de oplossing ook niet heb. Misschien een email naar ngmoco?
Succes in ieder geval.

Ps speelt brandsmap nog?
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #1610  
Oud 02-12-10, 20:59
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Voor we city en farm heb ik de oplossing. Je kan nu uitloggen en inloggen en dan pakt hij het weer goed op. Maar bij we rule staat die optie, om uit te loggen, niet in dat plus schermpje.
Bandsmap ben ik gisteren vergeten en ik denk dat ik het maar zo laat want het werd in het begin door een vriend gespeeld wat ik later weer heb over genomen. Maar... Twee kids, twee honden en een man! En dan ook nog eens twee keer alle we games bij langs werd me eigenlijk te veel.....
Dus ga door met pascal2007.... Helemaal nu ik bij we farm zo lekker ga!
Ik zal mijn vrienden lijst ook eens weer schonen, want zo staan de echte diehards op pagina 9 en das niet handig.
  #1611  
Oud 02-12-10, 21:17
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Ik heb laatst mijn vriendenlijst opgeschoond en hield van de 12 paginas nog maar 5 paginaas actieve vrienden over. Nu kan ik weer eens rustig bestellen zonder dat ik eerst naar een actieve gebruiker moet zoeken.
Zal brandmap ook verwijderen uit mijn vriendenlijst, dat scheelt weer.

Mooi dat we farm en city het weer doen. Blijf het toch vreemd vinden, gezien ik nooit ergens voor uitlog en ze het altijd doen.
  #1612  
Oud 02-12-10, 22:43
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik speel op de ipad en de iphone, beide We games staan erop. OP de ipad start ik op met Ashcat4you en op d eiphone met Ashcat4me.
Meestal speel ik op de ipad maar 's avonds heb ik ze alle 2 naast me liggen en dan ga ik met de ipad (mijn hoofd account) kijken waar ik kan bestellen en als ik dan zie dat er veel open staat op een kingdom dan ga ik er met de iphone ook naar toe
Ik gebruik meestal de friendslist om snel terug te bestellen als er een order binnen komt.
Die social list gebruik ik om te kijken of er ergens nog wat open staat
Ik speel 's morgens heel vroeg, dan heeft USA de orders klaar en kan ik daar gaan bestellen, en zo rond een uur of 8 wordt Nederland wakker en komen daar de orders van binnen het blijft leuk maar kost je wel veel tijd als je alles heel secuur wilt gaan spelen dus dat doe ik dan ook niet. Ik koop wat ik leuk vind en jaag ook niet altijd op dure items. . 2x We Farm, 2x We Rule (+1x een gemeenschappelijke), 1x We City en 1x We Doodle.
Die laatste 2 zijn maar bijzaak Het is al druk genoeg zo!
  #1613  
Oud 03-12-10, 09:54
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Moet je nagaan. Jagen op dure items doe ik ook niet, geen tijd voor. Bestellen doe ik ook alleen maar in de avond want heb daar doordeweek in de ochtend geen tijd voor.
Vindt 3 We games meer dan voldoende. Zeker naast mijn fulltime baan. Daarnaast wil ik ook nog een keer of 4 sporten per week (dat haal ik vaak wel) (heb geen kids overigens, anders kwam ik tijd tekort)
Ieder zo zijn hobbies lijkt het
  #1614  
Oud 03-12-10, 10:43
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Moet je nagaan. Jagen op dure items doe ik ook niet, geen tijd voor. Bestellen doe ik ook alleen maar in de avond want heb daar doordeweek in de ochtend geen tijd voor.
Vindt 3 We games meer dan voldoende. Zeker naast mijn fulltime baan. Daarnaast wil ik ook nog een keer of 4 sporten per week (dat haal ik vaak wel) (heb geen kids overigens, anders kwam ik tijd tekort)
Ieder zo zijn hobbies lijkt het
Het is nu winter en de tuin moet "rust" hebben dus ben ik veel binnen (ik ben met pensioen ) en heb dus meer tijd om te spelen maar er zijn nu ook hele dagen dat ik enkel 's morgens vroeg en 's avonds laat speel.
De druk bij Fishnships is nu weg, we hebben de 40 gehaald en zijn aan het designen maar dat heeft allemaal geen haast dus we planten cauliflower en we hebben geen tijdschema meer. Omdat ik bij fns niet meer zoveel hoef te planten/oogsten speel ik de rest ook veel minder.
Het voordeel van pensioen zijn is: kids de deur uit, sporten iedere ochtend en andere hobbies overdag. Mij hoor je niet klagen
  #1615  
Oud 03-12-10, 11:16
Krusko Krusko is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

@ Pascal, ik heb hetzelfde probleem. Bij mij lijkt het te maken te hebben met de multitask functie.
Als ik het spel afsluit op Iphone of Ipad, blijft hij dus op de achtergrond door draaien.
Zo werkte hij dus niet mijn gegevens bij op de Ipad, terwijl ik op de Iphone als iets geoogst had.
De oplossing was voor mij dus het programma echt compleet afsluiten (druk 2 keer homebutton, dan 3 seconde op de icoontjes drukken waardoor ze gaan trillen, druk dan op de rood / witte min)
__________________
Iphone 3GS + Ipad 16 GB op 4.2 (zonder jailbreak)
  #1616  
Oud 05-12-10, 12:47
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Verslavend sPel..... Voeg me maar toe:jorydeswart
  #1617  
Oud 05-12-10, 13:03
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krusko Bekijk bericht
@ Pascal, ik heb hetzelfde probleem. Bij mij lijkt het te maken te hebben met de multitask functie.
Als ik het spel afsluit op Iphone of Ipad, blijft hij dus op de achtergrond door draaien.
Zo werkte hij dus niet mijn gegevens bij op de Ipad, terwijl ik op de Iphone als iets geoogst had.
De oplossing was voor mij dus het programma echt compleet afsluiten (druk 2 keer homebutton, dan 3 seconde op de icoontjes drukken waardoor ze gaan trillen, druk dan op de rood / witte min)
Kijk dat is misschien de reden waarom ik er nooit last van heb. De multtasking op mijn iPhone gooi ik zeer regelmatig ineens leeg (via handige jailbreak tweak) en mijn iPad staat nog op fw 3.2.1 dus daar heb ik nog geen multitasking (nOg geen jailbreak 4.2 beschikbaar).
  #1618  
Oud 05-12-10, 23:32
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Het is jammer dat ze dit probleem niet kunnen verhelpen. Nu komt het er op neer dat ik nog steeds mijn iPad mee neem als we een dag naar opa en oma (mijn ouders) gaan. En gebruik ik mijn iPhone dus niet voor de spelletjes. Niet dat dit erg is, vooral mijn vader/opa dus voor de kids is erg blij met een iPad. Grappig hoe aanstekelijk dit kan werken. Eerst zegt men, wat moet je met zo,n ding.... Maar nog 7 dagen werken en opa gaat met de vut. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij er zelf ook een koopt!
Dat multitasking hadden ze, naar mijn mening, beter achterwege kunnen laten. I i g totdat ze de bugs er meer uit hadden want ik vind dat het maar slecht werkt. We rule en farm hebben hier nu regelmatig een blauw gestreept scherm. En de laatste dagen knalt farm er vaak uit. Maar waar dit aan ligt weet ik niet. Kan natuurlijk ook een ander probleem zijn.
  #1619  
Oud 06-12-10, 09:37
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Ik heb hier ook geen probleem om We Rule, op iPhone en iPad te spelen.
Het werkt goed, maar ik sluit We Rule regelmatig helemaal af.
De push berichten blijven binnen komen op het toestel waarop het laatst We Rule gespeeld is.

Het spelformaat op de iPad is wel ideaal, altijd weer even wennen als je weer op de iPhone verder speelt.


Plus+ Jantje1
__________________
IPhone5-16GB-Wit - MacBook Pro -
Ipad4-Wit-WI-Fi-64GB
  #1620  
Oud 06-12-10, 09:42
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Open for business! 10 stuks in totaal !
Bedankt voor je bestelling btw jantje!

voeg me toe;
Plus+ Jorydeswart
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 10:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.