//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan het dat er maar 1 iemand bij mij kan bestellen? ik heb genoeg bedrijfjes staan.... Zodra mijn broertje bij mij kijkt ziet hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1621  
Oud 06-12-10, 18:03
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

hoe kan het dat er maar 1 iemand bij mij kan bestellen? ik heb genoeg bedrijfjes staan....
Zodra mijn broertje bij mij kijkt ziet hij 1 lopende bestelling en kan vervolgens zelf niks bestellen ook niet bij andere bedrijven van mij?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1622  
Oud 06-12-10, 18:42
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorydeswart Bekijk bericht
hoe kan het dat er maar 1 iemand bij mij kan bestellen? ik heb genoeg bedrijfjes staan....
Zodra mijn broertje bij mij kijkt ziet hij 1 lopende bestelling en kan vervolgens zelf niks bestellen ook niet bij andere bedrijven van mij?
Heel vreemd inderdaad. Ik zit nog niet aan mijn max en zie dat anderen nog wel open zijn voor mij. Echter jij bent niet open en ik zie inderdaad maar 1 bestelling op je Ossenhuis.
Kun jij wel bestellingen bij anderen plaatsen? Of heb je zoveel uitstaan dat er niemand meer open is voor je?
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #1623  
Oud 06-12-10, 18:44
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Heel vreemd inderdaad. Ik zit nog niet aan mijn max en zie dat anderen nog wel open zijn voor mij. Echter jij bent niet open en ik zie inderdaad maar 1 bestelling op je Ossenhuis.
Kun jij wel bestellingen bij anderen plaatsen? Of heb je zoveel uitstaan dat er niemand meer open is voor je?
Ik zie bij anderen nog steeds open staan en kan dus ook bestellingen plaatsen... heel vreemd probleem inderdaad, ik kan volgens mij ook bij jou nog bestellen

Edit: Bij jou niet, maar bij anderen wel, heb dit uiteindelijk niet gedaan omdat ik wil dat mensen bij mij gaan bestellen, is er ook ergens te zien hoeveel lopende bestellingen je nu hebt? van die FAQ op ngmoco word je ook niet veel wijzer....

Laatst gewijzigd door jorydeswart; 06-12-10 om 18:51. Reden: edit
  #1624  
Oud 06-12-10, 18:59
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Ik weet dat ik regelmatig aan mijn max bestellingen zit omdat ik wel redelijk wat heb wat mensen willen

Wat betreft jou vraag: je kunt zover ik weet nergens zien hoeveel bestellingen er lopen.

Mocht je open zijn zal ik wel ff wat bestellen...
  #1625  
Oud 06-12-10, 19:02
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

ja dat is het rare, ik ben hem nu opnieuw aan het installeren ik zou gewoon open moeten zijn, heb genoeg bedrijfjes waar je dingen kan bestellen, ik kan bij anderen nog bestellen ( zijn net 3 bestellingen geleverd en heb 0 nieuwe gedaan ). Maar niemand kan bij mij bestellen :S er staat wel 1 bestelling open bij mij... heel apart

Back when the diamond groves were introduced, there was a behind the scenes update that came with them, which allowed our order limit to be increased to 38 total. The intention was for our regular 35 orders to remain intact, while adding 3 more that would only be available for outgoing orders. This was done so kingdoms with heavy incoming traffic would have slots reserved for placing Quest orders.

Unfortunately, the 35 and the 3 are conflicting with each other. The system doesn't recognize the 3 as separate, so it adds them to the total count. Kingdoms won't appear open for shoppers until there are 34 or less orders processing for that kingdom. However, at that time, the owner of that kingdom can still place orders with others, until they reach the 38 limit.
EDIT: ik vond deze informatie, lijkt dat dit van toepassing is. even paar dagen geduld dus.

I know it's not easy to do, especially with Quests now, but the best advice I can give you is to stop placing orders for a little while, and let some clear out. If possible, try and track your kingdom from another account to see when the open sign reappears. When you deliver an order, or one gets delivered to you, go check it out. Once your open sign appears, that will mean you have 34 orders processing. At that point, try and stay at 35 orders, or just realize that if you place some extras for Quests, your kingdom won't open back up until a few more have cleared.

Laatst gewijzigd door jorydeswart; 06-12-10 om 20:59. Reden: info
  #1626  
Oud 07-12-10, 11:10
MrExcelB MrExcelB is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Hey allemaal, ben nieuw hier en heb ook We Rule!
Voeg me toe!
MrExcelB
ik voeg jullie ook toe (zoveel mogelijk!)
  #1627  
Oud 10-12-10, 16:16
Pooohtje Pooohtje is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Geweldig!!

Dit is een geweldige spel!!
Ik speel het nu ongeveer een halfjaar en het blijft leuk.

Voeg me toe > Pooohtje
  #1628  
Oud 12-12-10, 04:43
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik vannacht een poging gedaan om mijn vrienden lijst wat efficiënter te maken. Ik dacht lekker handig alle vrienden die helemaal op blz 7,8,9 enz stonden te verwijderen en ver volgens diegene die nog lekker actief aan het spelen zijn weer toe te voegen, met als doel dat ik jullie dan weer vooraan in mijn lijstje had staan. Maar.... Papiertje met namen is foetsie...(zoiets moet je ook niet 's nachts doen..maar je doet wat als je toch noodgedwongen wakker moet zijn) nu mijn vraag aan jullie .... Please bestel ergens de komende dagen iets bij mij dan sta je weer bovenaan bij mijn followers en voeg ik je weer toe en staan jullie weer vooraan. Zal ik zoiets nooit weer 's nachts doen.....
  #1629  
Oud 12-12-10, 12:35
iheijnekamp iheijnekamp is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 47
Standaard

Hi Pascal2007, ik wil wel bij je bestellen maar je zit helemaal vol
inky66,voeg me maar weer toe...
  #1630  
Oud 12-12-10, 22:56
martinr140 martinr140 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Ben ik de enige die sinds 2 weken problemen heeft met bestellingen bij anderen? In mn vriendenlijst geeft hij soms niet meer weer wie open business heeft. Als ik dan vervolgens naar iemand zn kingdom ga die wel open business heeft kan ik daar niet meer bestellen.
username: poepstengel140
  #1631  
Oud 13-12-10, 07:36
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinr140 Bekijk bericht
Ben ik de enige die sinds 2 weken problemen heeft met bestellingen bij anderen? In mn vriendenlijst geeft hij soms niet meer weer wie open business heeft. Als ik dan vervolgens naar iemand zn kingdom ga die wel open business heeft kan ik daar niet meer bestellen.
username: poepstengel140
Volgens mij zit je dan aan je maximale hoeveelheid bestellingen.
Neem aan dat wanneer je weer wat aflevert of binnenkrijgt dat het bordje open weer verschijnt?
  #1632  
Oud 13-12-10, 16:47
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

heyyy allemaal

ben net begonnen met we rule alles loopt goed zit bijna lvl19 maar die quest lukken me niet
delivering failed geregeld ik weet niet in welke volgorde je moet ordene ik speel rpg"s op xbox360 alle queste van bv fable lukt en gta4 noem maar op maar dit lukt voor geen meter
ik begon met piggy piggy all faild nu fit for a king gaat ook niet het gaat me niet zo om xp of geld maar die throphy vind ik wel grappig wie helpt mij please id: giorgo38 bij plus+
of ik heb teveel orders open staan thx alvast soms een week gewacht maar niks hoor heb wel genoeg vrienden in de lijst en orders gaan goed is er iemand die me wilt helpen
miss.moeten die andere orders eerst weg ik weet het niet lol,
gr,giorgo38 oja mijn zoontje is ook begonnen damien45 bij plus+


edit: kreeg orders binnen en shops waren weer open teveel orders dus maar kan je de gewone orders bij andere s niet cancelen of gewoon wachten??

Laatst gewijzigd door giorgo38; 13-12-10 om 17:18. Reden: typfout
  #1633  
Oud 13-12-10, 23:00
martinr140 martinr140 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Volgens mij zit je dan aan je maximale hoeveelheid bestellingen.
Neem aan dat wanneer je weer wat aflevert of binnenkrijgt dat het bordje open weer verschijnt?
Hmm dat zou best wel eens kunnen. Was alweer vergeten dat er een maximum was
  #1634  
Oud 14-12-10, 01:49
kneusteun kneusteun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 25
Standaard

Ook maar is aan begonnen! username: kneusteun
  #1635  
Oud 14-12-10, 14:16
King Ding3ling King Ding3ling is offline
• iOS 10.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Everywhere
Berichten: 34
Standaard

Nog steeds bezig...Inmiddels lvl 43
Plus+: KingDing3ling
__________________
iPhone 4S 16GB
iPad 3 64GB 3G en Wi-Fi
  #1636  
Oud 16-12-10, 11:58
JoGS JoGS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

Hoi! Voeg me toe AUB

Jogs lvl 44
  #1637  
Oud 17-12-10, 01:20
sinkem sinkem is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King Ding3ling Bekijk bericht
Nog steeds bezig...Inmiddels lvl 43
Plus+: KingDing3ling
jij staat als sinds het begin in mijn lijst
plus+: sinkem
  #1638  
Oud 20-12-10, 18:28
Cheyanya Cheyanya is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

heeellpp.. kan iemand mij helpen aan de Joker's Wild ??? ik moet die quest doen, de gevangenis kan ik vinden, het kerkhof ook, maar dat 3e gebouw kan ik nergens vinden.. weet ook niet welk gebouw het is (zo'n klein plaatje).. maar wie heeft dit gebouwtje zodat ik toch m'n quest af kan maken .
grtz Anya
we rulenaam = peranja
  #1639  
Oud 20-12-10, 22:15
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Volgens mij bedoel je zon wijnhuis. zeist15 heeft er een aantal en darkphorze ook.

Voor de nieuwste quest, getting santa, heb ik wat rubies verkocht. De twee gebouwen die je daarvoor nodig hebt heb ik op mijn south realm gezet. Van beide twee stuks.
Even geduld nog want ze zijn in aanbouw. Hou t in de gaten mocht je er nog een nodig hebben.
Laterzz
  #1640  
Oud 21-12-10, 05:32
Cheyanya Cheyanya is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

bedankt voor je hulp .. ga gelijk ff neuzen .
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 09:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 08:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 05-04-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.