//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sinkem jij staat als sinds het begin in mijn lijst plus+: sinkem Whehehehe...Ja dat klopt! Ik heb ook een aantal wijnhuizen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1641  
Oud 21-12-10, 13:20
King Ding3ling King Ding3ling is offline
• iOS 10.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Everywhere
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinkem Bekijk bericht
jij staat als sinds het begin in mijn lijst
plus+: sinkem
Whehehehe...Ja dat klopt!

Ik heb ook een aantal wijnhuizen. Ik hoop met kerst er nog een paar bij te kopen.

Plus+: KingDing3ling
__________________
iPhone 4S 16GB
iPad 3 64GB 3G en Wi-Fi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1642  
Oud 22-12-10, 11:30
Radje Radje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Hey,
ik dacht laat ik ook maar weer eens op het forum kijken.
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd weer een aantal mensen gestopt? Ik krijg de laatste dagen een stuk minder bestellingen binnen dan voorheen.

Voeg me toe aub

Plus: Radje
Lvl 37
  #1643  
Oud 22-12-10, 16:25
joho59's schermafbeelding
joho59 joho59 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Hoi allemaal, voor iedereen die bestellingen plaatsen, of waarbij ik bestellingen doe, ik ben vanwegen een operatie even een paar weken offline. Ik zal de lopende bestellingen nog afleveren. Voor iedereen prettige feestdagen en een super nieuwjaar. Kom in het nieuwe jaar weer zaken doen. Groetjes, Jos1959
  #1644  
Oud 22-12-10, 21:22
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radje Bekijk bericht
Hey,
ik dacht laat ik ook maar weer eens op het forum kijken.
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd weer een aantal mensen gestopt? Ik krijg de laatste dagen een stuk minder bestellingen binnen dan voorheen.

Voeg me toe aub

Plus: Radje
Lvl 37
Er stoppen en beginnen continu mensen. Vervelend is dat de inactieve users gewoon nog bij je friends cq social blijven staan.
Ik heb laatst op het originele ngmoco forum mijn username achtergelaten in THE topics search for friends oid. Voor elke we game en adv bay. Misschien is dat een idee om je inkomende bestellingen omhoog te werken.
Zelf bestel ik weinig omdat ik wei ig tijd heb met 4 games en bovendien heb ik denk ik veel leuke dingen die men wil bestellen. Ik zit snel vol telkens...
  #1645  
Oud 31-12-10, 20:34
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

please wie helpt me met de questen heb nu piggy piggy ging voor fit for a king moest alleen nog de juwelier maar werd gecanseld pfffffffff wil graag die 2 tronen en ik zie dat mijn kaas ook gecanseld is maby a bug wie help me ik zit in lvl25 ben pas begonnen heb redelijk wat shops username:giorgo38 plus+ je kan bijna altijd binnen en een bestelling plaatsen stuur soms met mojo op heb je hem gelijk binnen lol ik zie het wel thx and a happy new year



ps vergeten heb ook een stel mensen bij followers staan die plaatsen wel bestellingen maar als ik een best. plaats lukt dat niet moet ik ze dan adde thx you

Laatst gewijzigd door giorgo38; 31-12-10 om 20:42. Reden: vergeten
  #1646  
Oud 02-01-11, 10:00
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

@ giorgo...Bestel maar bij mij ik accepteer gewoon alles en iedereen!

@ technoslet....hoe plaats jij al die items zo over elkaar heen? Ben ikgewoon niet snel genoeg? Mij lukt dat niet zo netjes......
  #1647  
Oud 02-01-11, 10:38
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
@ technoslet....hoe plaats jij al die items zo over elkaar heen? Ben ikgewoon niet snel genoeg? Mij lukt dat niet zo netjes......
een weekje geleden was ik daar dus ook benieuwd naar hoe men dat deed.
Na enig googlen kwam ik via een forum op youtube uit.
Filmpjes "we rule stacking" en "stacking objects in we rule". Die kerel legt het een beetje uit.
Je hoeft ze tijdens het bouwen niet snel over elkaar heen te zetten. Alles kan achteraf in de redesign mode als je gebouw klaar is.
Zo heb ik al mijn red dragon lairs en cartography shops over elkaar heen gezet zodat ik weer wat ruimte kon creeren.

Het vereist even wat oefening maar uiteindelijk krijg je het wel door. Je moet twee objecten dicht bij elkaar zetten. Je klikt op een van de objecten (in redesign mode) en dan verschijnt dat turn/sell ballonetje. Vanaf de zijkant van dat ballonetje veeg je over het scherm een richting uit over het object waarover je dus iets wilt plaatsen (let op, deze moet dus wel dichtbij het ballonetje staan). Als je het goed doet wordt het object waarover je iets wilt plaatsen een beetje dochtergrijs van kleur. Als dat zo is kun je er iets anders overheenzetten. Het werkt ook in we farm, we city en adventure bay.
Succes, en als het niet lukt hoor ik het wel.

Ps. Vanaf aankomend weekend ben ik een week offline ivm snowboarden
  #1648  
Oud 02-01-11, 10:39
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

@Pascal YouTube - We rule stacking 101

Ik heb het nu ook gedaan in We Farm, handig om alles op je mainland te houden

Id : Darkphorze

Edit : Technoslet is me voor
  #1649  
Oud 03-01-11, 20:07
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

@technoslet.... Thanks. Het was even oefenen idd! Nog niet alles staat even netjes maar ik vind het wel goed zo.
Als je het door hebt, vooral dat je het item waar je het overheen wilt plaatsen, donker grijs wordt is het eigenlijk super makkelijk.
dan nog even dit, en dit zeg ik heel zachtjes.... Je zakt op het leaderbord bij we farm toch ietsjes weg. Kan me nog herinneren dat toen ik begon je op 124 stond!

Ja, je hebt naturlijk nog een leven naast een dom spel...maar toch, je was zo fanatiek!
  #1650  
Oud 03-01-11, 20:36
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
@technoslet.... Thanks. Het was even oefenen idd! Nog niet alles staat even netjes maar ik vind het wel goed zo.
Als je het door hebt, vooral dat je het item waar je het overheen wilt plaatsen, donker grijs wordt is het eigenlijk super makkelijk.
dan nog even dit, en dit zeg ik heel zachtjes.... Je zakt op het leaderbord bij we farm toch ietsjes weg. Kan me nog herinneren dat toen ik begon je op 124 stond!

Ja, je hebt naturlijk nog een leven naast een dom spel...maar toch, je was zo fanatiek!
Haha . Geen dank hoor.
Je kunt bij mij alles kwijt hoor, kan er vooral om lachen. Gelukkig heb je mijn hoogste notering van 43 niet gezien
Leaderboard positie van we rule is rotsvast en adventure bay gaat ook aardig
Fanatiek ben ik altijd. Het ontbreekt hem aan tijd en dan moet je prioriteiten stellen he...

@darkphorze: wist niet dat je hier ook zat. Wel grappig al die hardcore ngmoco gamers bij elkaar. En sorry, er kan er maar één de eerste zijn he
  #1651  
Oud 03-01-11, 21:14
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

@technoslet dit account is van mijn man heeeel eerlijk gezegd heb ik een aantal maanden geleden wat namen uit dit topic geplukt haha! Ik ging van de week is zoeken naar dat stacken en toen kwam ik weer op het forum. Inderdaad leuk op die hardcore gamers bij elkaar te zien

Veel plezier alvast met snowboarden, ik zal in ieder geval geen bestelling bij jou plaatsen
  #1652  
Oud 04-01-11, 17:21
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

@Pascal2007 thx je hebt bestellingen al gezien heb al wat terug gehad ben nu met vamp. bezig 2 binnen die andere staat bij jou lol taverne geloof ik i am waiting zit met dillema south realm laaste upgrade of ff doorsparen heb de achiev. binnen weet niet goed upgraden lvl4 van south of east of west openen wat is wijsheid
  #1653  
Oud 04-01-11, 23:31
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Geweldige update!!! Alles is nu in een magazijn te zetten, gebouwen, decoraties e.d.
Even je WRQ deleten, opnieuw downloaden en re-designen, nieuwe koninkrijkjes maken.....
Ook de logg out knop is verplaatst, deze staat nu op de eerste pagina van Plus+
Veel speelplezier allemaal!!
  #1654  
Oud 05-01-11, 20:07
evert205 evert205 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Iedereen die nog actief is met We Rule, voeg mij even toe.
Bijna niemand van mijn vrienden speelt het meer dus duurt het een eeuwigheid voor de quests,

sjaaktrekhaak89
  #1655  
Oud 05-01-11, 22:14
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik heb je toegevoegd en orders geplaatst.

Ashcat4you en Ashcat4me
  #1656  
Oud 06-01-11, 13:30
fuz1on fuz1on is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

Werkt dat stacken nog steeds met nieuwe We Rule? Ik krijg het niet voor elkaar
  #1657  
Oud 06-01-11, 13:49
fuz1on fuz1on is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik krijg het in we farm wel voor elkaar, alleen sommige gebouwen blijven donker gekleurd. Hoort dat?
  #1658  
Oud 06-01-11, 15:11
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Het is wel moeilijker geworden omdat er nu 3 icoontjes staan maar het werkt wel nog steeds in We Rule. In We Farm weet ik het niet, daar heb ik het nooit gedaan.
  #1659  
Oud 06-01-11, 18:56
fuz1on fuz1on is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Het is wel moeilijker geworden omdat er nu 3 icoontjes staan maar het werkt wel nog steeds in We Rule. In We Farm weet ik het niet, daar heb ik het nooit gedaan.
T'is me ondertussen ook in we rule gelukt, enige nu nog is dat ik het eerste huisje niet netjes in de hoek krijg. Is daar nog een ander truukje voor dat iemand weet?
  #1660  
Oud 06-01-11, 19:12
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Je kunt in We Rule nooit alles precies zo krijgen als je wilt, er blijft altijd wel ergens ruimte over. Probeer het huisje (1) te stacken vlak bij de hoek, laat het donker en kies een ander huisje(3) dan het huisje (2) wat je gebruikt hebt om te stacken en zet dat huisje (3) dan op de juiste plaats. Dus 1 en 2 laten staan en met 3 gaan schuiven.
Even oefenen maar het gaat vast wel lukken! Succes!
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 09:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 08:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 05-04-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.