iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

giorgo38 24-02-11 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 645647)
ik zit inderdaad in lvl 39 bijna halve wege 40 maar wel heel appart dat je her zo maar krijgt.
ik heb wel eens "geklaagt" bij we farm dat ik niets kreeg toen ik een lvl omhoog ging en toen hebben ze mij veel grow gegeven, maar ik heb geen mojo gekregen jammer ;)

ja vreemd zeg heb ff gekeken ja 4 mojo en 1 farm en zoveel xp als ik nodig had om in volgend lvl te komen in het engels dan stond dat bericht heb wel 5 olympys kort na elkaar gekocht zal dat het zijn???kan toch niet,ik heb alleen op jou advies wrq gedelete en opnieuw geinstalleerd das alles en veel zaaien en oogsten maar dat doet iedereen wel denk ik strange;);):rolleyes:

rune6644 25-02-11 00:06

even meedelen aan jullie dat je 50 mojo kunt winnen en als je moeite doet nog veel meer, maar ik ga gewoon een simpel filmpje maken om 50 mojo binnen te halen. Kijk gewoon op deze link en alles staat uitgelegd ;)

Show us your Mojo Video Contest

oh ja ik heb net ontdekt dat er een limiet staat op ruby groves (per realm) en dat wist ik niet dus zeg ik het hier even :p. Als je een idee wil hebben over hoeveel de limiet is op level 42 kijk je maar even in mijn south realm ^^

leny2e 25-02-11 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rune6644 (Bericht 645687)
even meedelen aan jullie dat je 50 mojo kunt winnen en als je moeite doet nog veel meer, maar ik ga gewoon een simpel filmpje maken om 50 mojo binnen te halen. Kijk gewoon op deze link en alles staat uitgelegd ;)

Show us your Mojo Video Contest

oh ja ik heb net ontdekt dat er een limiet staat op ruby groves (per realm) en dat wist ik niet dus zeg ik het hier even :p. Als je een idee wil hebben over hoeveel de limiet is op level 42 kijk je maar even in mijn south realm ^^

helaas moet ik je mede delen dat dit alleen geld voor de mensen in de us, staat aangegeven in de voorwaarden.:(

MarnickG 28-02-11 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rune6644 (Bericht 645687)
even meedelen aan jullie dat je 50 mojo kunt winnen en als je moeite doet nog veel meer, maar ik ga gewoon een simpel filmpje maken om 50 mojo binnen te halen. Kijk gewoon op deze link en alles staat uitgelegd ;)

Show us your Mojo Video Contest

oh ja ik heb net ontdekt dat er een limiet staat op ruby groves (per realm) en dat wist ik niet dus zeg ik het hier even :p. Als je een idee wil hebben over hoeveel de limiet is op level 42 kijk je maar even in mijn south realm ^^

196 is toch de limiet? Per realm

leny2e 01-03-11 12:00

wat is het stil op de forum en bij we rule veel bestelling krijg ik terug met aaaaaaaw
+leny2e0
+myrule76

stenk001 01-03-11 12:03

Ik ben er nog hoor. En doe nog steeds druk mee


+ Ronnyboy1

leny2e 01-03-11 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stenk001 (Bericht 646893)
Ik ben er nog hoor. En doe nog steeds druk mee


+ Ronnyboy1

ooh gelukkig :)

Darkphorze 01-03-11 12:26

Via deze link:

Customer Feedback for ngmoco:)

Kan je 10 stemmen uitbrengen op bv harvest all, plant all,confirm mojo button en nog veel meer.. Ik zou zeggen allemaal stemmen want daar zitten we toch allemaal op te wachten ;)

rune6644 01-03-11 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG (Bericht 646649)
196 is toch de limiet? Per realm

ik heb ze niet geteld maar als ik een nieuwe wil planten staat er "you need to level up in order to plant more ruby groves"


@leny2e0: bij mij krijg je nooit een awww :p

@darkphorze: wow zalig! ga ik snel op stemmen!

leny2e 01-03-11 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darkphorze (Bericht 646903)
Via deze link:

Customer Feedback for ngmoco:)

Kan je 10 stemmen uitbrengen op bv harvest all, plant all,confirm mojo button en nog veel meer.. Ik zou zeggen allemaal stemmen want daar zitten we toch allemaal op te wachten ;)

ik heb 10 stemmen gedaan :)
+leny2e0
+myrule76

tulip18 01-03-11 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 646891)
wat is het stil op de forum en bij we rule veel bestelling krijg ik terug met aaaaaaaw
+leny2e0
+myrule76


Ik ben er ook nog!!!!!! :cool:;);)

Alle bestellingen zijn welkom.......

Plus+ jantje1

leny2e 01-03-11 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 646935)
Ik ben er ook nog!!!!!! :cool:;);)

Alle bestellingen zijn welkom.......

Plus+ jantje1

ik kreeg vanmorgen 5 aaaaw terug :mad: en jij bent helaas niet open :(

giorgo38 01-03-11 19:52

ja vreemd ben ook druk maarre veel aaaaw ook bij mijn laaste quest:(:mad: vaag hoor maar als ik kijk op mijn andere phone ben ik ook vaak dicht:confused: miss. te veel bestellingen gedaan:rolleyes:

giorgo38 01-03-11 20:35

kan trouwens wrq niet in unable to connect??is dat,dat korte berichtje wat je ziet verdwijnt heel gauw staat een tijd bij dan zijn ze in onderhoud of zo op 1 maart tussen 10 en 11 zeker amerikaanse tijd alle 2 de iphone s hebben dit probleem andere social games niet we farm safarie bv:mad::mad::mad: heb net daarvoor gezaaid morgen oogsten hoop ik:eek:

leny2e 01-03-11 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 647066)
kan trouwens wrq niet in unable to connect??is dat,dat korte berichtje wat je ziet verdwijnt heel gauw staat een tijd bij dan zijn ze in onderhoud of zo op 1 maart tussen 10 en 11 zeker amerikaanse tijd alle 2 de iphone s hebben dit probleem andere social games niet we farm safarie bv:mad::mad::mad: heb net daarvoor gezaaid morgen oogsten hoop ik:eek:

nog een paar minuutjes en dan kun je er weer bij :)

stenk001 01-03-11 20:58

yep werkt weer

giorgo38 01-03-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 647074)
nog een paar minuutjes en dan kun je er weer bij :)

yeps klopt hij doet het weer onderhoud he kan ook niet anders met zo n populair spel met mijn xbox360 ook wel eens het online gamen dan he ;) we ruulen weer verder:)

giorgo38 01-03-11 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stenk001 (Bericht 647075)
yep werkt weer

we gaan weer gewoon verder lol :d:d:d

Pascal2007 02-03-11 09:51

@Giorgio pst time is bij ons 9 uur later dus in dit geval was het tussen 19 em 20 uur.

Ik heb ook nog even een ding waar ik maar niet uit kom. Wat houden die blauwe stipjes in achter de namen in je vrienden lijst? Het zijn niet de bestellingen, toen dacht ik dat het de online gamers waren maar dat is het ook niet. Alles uitgeprobeerd hier,.... Of de server werkt langzamer ... Wie weet wat het is?

verder ga ik rustig door met we farm en we rule.....

Groet, Linda

tulip18 02-03-11 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 647161)
@Giorgio pst time is bij ons 9 uur later dus in dit geval was het tussen 19 em 20 uur.

Ik heb ook nog even een ding waar ik maar niet uit kom. Wat houden die blauwe stipjes in achter de namen in je vrienden lijst? Het zijn niet de bestellingen, toen dacht ik dat het de online gamers waren maar dat is het ook niet. Alles uitgeprobeerd hier,.... Of de server werkt langzamer ... Wie weet wat het is?

verder ga ik rustig door met we farm en we rule.....

Groet, Linda


Bij een "blauwe" stip is de speler online, als de stip "grijs" is offline.

Plus+ jantje1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.