iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

ivette 01-04-11 21:05

April fools! Het is n 1 april grapje :-)

Deezzz 01-04-11 21:11

Haha, had het nog niet eens gezien. Wat voor datum is het. 1 April!

giorgo38 02-04-11 09:17

kikkers zijn weer weg dragon is weer terug super ben er weer ingetuimd eerst op het werk nou hiero whahaha goeie mngoco ga zo door ;-)

EddyDB 02-04-11 11:34

Volgens mij staan de leden van je vriendenlijst tegenwoordig op volgorde dat ze ingelogd hebben op WeRule!!

Darkphorze 02-04-11 12:05

Yup en ook in WeFarm! Erg handig al zeg ik het zelf! :) Al die niet actieve accountjes zijn naar achteren... Nu Adventure Bay nog ;)

@pple_nerd 02-04-11 21:45

Hehe en in We Farm was er een alien invasion :P allemaal aliens en vliegende schotels zag er best cool uit. Maarre de kikkers uit je bil en weer verder :D

leny2e 04-04-11 16:21

hey hoe gaat het bij jullie met de kadootjes ? al wat leuks gescoord....
het valt mij op dat ik bij de 1 veel meer krijg als bij de ander ...
+leny2e0
+myrule76

giorgo38 04-04-11 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 659625)
hey hoe gaat het bij jullie met de kadootjes ? al wat leuks gescoord....
het valt mij op dat ik bij de 1 veel meer krijg als bij de ander ...
+leny2e0
+myrule76

ja miss. wel maar ligt ook hoeveel mojo je besteed ik heb 5 golden buildings en 1 ruby heb 2 keer hoop mojo gedaan niks kadootjes wel veel coins en xp van de week weer keertje gedaan en kreeg ruby vuurtoren:dik weet ook niet hoe het precies werkt als je kijkt naar die doosjes met slotje en je gaat eruit en weer erin staan er weer andere's die ruby"s gift heb ik af en toe gezien miss. kijken mgmoco of je veel of weinig mojo gebruikt ik weet het ook niet hoe dat zit:confused:

morgan30 05-04-11 12:39

Hallo mede spelers valt het jullie ook op dat er een hoop in actieve spelers zijn ik probeer het een beetje bij te houden maar zie dat er een hoop mensen niet meer spelen uit de lijst. Kunnen we misschien een nieuwe lijst maken? Zal ik beginnen met mijn naam en die van mijn dochter dus voeg me toe ..

morgan328
nikkimeisje

leny2e 05-04-11 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 660168)
Hallo mede spelers valt het jullie ook op dat er een hoop in actieve spelers zijn ik probeer het een beetje bij te houden maar zie dat er een hoop mensen niet meer spelen uit de lijst. Kunnen we misschien een nieuwe lijst maken? Zal ik beginnen met mijn naam en die van mijn dochter dus voeg me toe ..

morgan328
nikkimeisje

leny2e0
myrule76

@pple_nerd 05-04-11 15:06

@morgan: lijstje maken hoeft niet meer want de meest aktieve spelers worden nu vooraan gezet en veranderd dus elke keer. De in-aktieve spelers staan dus achteraan.

Heb helaas nog geen ruby-gifts maar zat gouden.

ivette 05-04-11 23:39

We Rule Friend Finder daar kan je ze allemaal vinden. Zet jezelf bovenaan en je krijgt nwe vrienden

rune6644 06-04-11 02:59

heb nog geen geluk gehad met de cadeautjes, wel een 30 mojo besteed, maar geen mojo gekocht.

rune6644

giorgo38 06-04-11 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 660168)
Hallo mede spelers valt het jullie ook op dat er een hoop in actieve spelers zijn ik probeer het een beetje bij te houden maar zie dat er een hoop mensen niet meer spelen uit de lijst. Kunnen we misschien een nieuwe lijst maken? Zal ik beginnen met mijn naam en die van mijn dochter dus voeg me toe ..

morgan328
nikkimeisje

giorgo38 :)

giorgo38 08-04-11 17:20

beste allemaal :d

ik heb een brandende vraag in mijn main realm met Wi-Fi blijft alles stil staan of ze bevroren zijn inmijn andere realm"s komt alles tot leven het vreemde is als ik Wi-Fi uitzet en hij pakt 3g
gaat mijn main realm wel leven ik heb er wel wat in staan maar niet echt super veel die andere realm"s staan ook vol,heb naar ngmoco :-) gemaild maar die wisten het ook niet wat ze er mee aan moesten heb alles al geprobeerd ik zit in een onderappartement niet ver van 3g mast vandaan als ik dan Wi-Fi uitzet heb ik gprs schiet niet op maar zal het aan Wi-Fi liggen?? ti s echt balen net mijn hoofd realm,als ik naar een ander kingdom gaat beweegt alles draakjes figuurtjes enzenz wie hebt zo n zelfde probleem of oplossing:confused::confused::confused:

UPDATE :heb net abbo verlengd was weer zover lol heb iphone4 besteld miss. zijn dan die problemen over, nog weekje wachten dan is hij er:d:d

giorgo38 08-04-11 21:14

net mijn eerste gold ruby lol zonder boost vreemd je ziet ze niet vaak was ook het laatste open doosje de rest zit weer op slot wat zijn dan die aparte gifts dan ??

giorgo38 09-04-11 15:05

Had ff vraagje nmgoco vroeg of naar welk lvl ik wilde gaan toen ik wrq opstarte hoe doe ik dat ik las iets met Mojo op hun site in dat forum sprongen mensen lvl 's vooruit hoe werkt dat kan maar 24uur geloof ik,wil graag naar lvl50 @Senna toppie castle zeg ;-)

leny2e 09-04-11 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 662084)
Had ff vraagje nmgoco vroeg of naar welk lvl ik wilde gaan toen ik wrq opstarte hoe doe ik dat ik las iets met Mojo op hun site in dat forum sprongen mensen lvl 's vooruit hoe werkt dat kan maar 24uur geloof ik,wil graag naar lvl50 @Senna toppie castle zeg ;-)

er staat dat mensen die op lv 50 zaten en veel xp hebben sprongen vooruit gaan en dat de bij behorende mojo's dit weekend bij geteld worden....

giorgo38 09-04-11 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 662118)
er staat dat mensen die op lv 50 zaten en veel xp hebben sprongen vooruit gaan en dat de bij behorende mojo's dit weekend bij geteld worden....

oke ik snap hem je moet dus op lvl50 zitten en de mojo"s erbij worden geteld raar dat ik ook zo"n berichtje krijg zit nog niet op 50 maar we oogsten gewoon door:d:)

Ashcat 10-04-11 11:52

Ja, en die mojo's kan je dan gelijk weer uitgeven aan de doosjes :)
Die gifts zijn overigens willekeurig, je weet nooit wat je krijgt en van wie.
Als ik open doosjes heb dan kijk ik altijd eerst of er bekende namen zijn, die krijgen van mij altijd het eerste een kadootje :) dat doe ik ook met het world-wide account Fishnships dus jullie moeten toch geregeld wat voorbij zien komen :) ik weet iig dat giorgo38 geregeld voorbij schuift :) helaas kan ik het kadootje niet beïnvloeden :)

Wat vinden jullie van het nieuwe item? Ik vind het kasteel wel mooi maar dat beest niet, wel mooi getekend, daar niet van maar ik ga er geen coins aan spenderen tenminste niet totdat ik lvl 60 heb bereikt en dat duurt nog even. Ik zit op 54 en 53.

Hebben jullie ook last van het scherm als je buiten zit? Ondanks dat ik het op volle helderheid heb staan is het amper te zien en om nou met dit prachtige weer onder een parasol te gaan zitten vind ik zonde! Hoe doen jullie dat? Het is m.n. de iPad, de iPhone heeft iets beter beeld.

Ashcat4you (54) en ashcat4me (53)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.