//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) ja ik weet het ook niet dacht zelf aan een button of zo dit is wel apart 2mojo per veld schiet wel op met oogsten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2061  
Oud 09-06-11, 15:42
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ja ik weet het ook niet dacht zelf aan een button of zo dit is wel apart 2mojo per veld schiet wel op met oogsten vreemd ik heb hem niet gehad mijn zoontje wel dan op zijn 3gs. +damien45 en +giorgo38 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2062  
Oud 09-06-11, 18:49
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Even voor de duidelijkheid: het 'Gone fishing' bord betekend dat je geen bestellingen wilt/kunt aannemen omdat je bijvoorbeeld op vakantie bent. Nu er voor de goals vaak Idle opbrengsten nodig zijn, zijn deze bordjes handig om aan te geven dat je geen bestellingen wilt voor bepaalde shops. Ik meld het maar even omdat ik nu regelmatig bestellingen van Nederlandse mensen (namen) moet weigeren terwijl ik de shops helemaal inpak met die bordjes.
__________________
Plus+: Douwe
  #2063  
Oud 09-06-11, 21:17
Reiska Reiska is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik heb de laatste tijd steeds als ik cadeautjes uitpak dat na een paar pakjes dat schermpje blauw word en niet verder laad. Ik moet de applicatie dan eerst volledig afsluiten en weer opnieuw starten. Zijn er meer mensen die dit hebben en is dit op te lossen?
  #2064  
Oud 09-06-11, 23:53
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reiska Bekijk bericht
Ik heb de laatste tijd steeds als ik cadeautjes uitpak dat na een paar pakjes dat schermpje blauw word en niet verder laad. Ik moet de applicatie dan eerst volledig afsluiten en weer opnieuw starten. Zijn er meer mensen die dit hebben en is dit op te lossen?
Er is net een update uit die dit probleem verhelpt.
  #2065  
Oud 10-06-11, 14:03
Reiska Reiska is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Dank je! Dit speelt weer een stuk beter.
  #2066  
Oud 19-06-11, 00:37
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Ngmoco is goed bezig met updaten!!
Eerst de orb gratis...yeah!...nu een upgrade van kasteel...niet super maar wel stukke beter ....EN ze hebben nu echt dark age toegepast met items 8)

Oja hebben jullie positieve ervaringen met de orb? Hier wel op me iPad 2 maar schijnt dat je minimaal iPhone 4 moet hebben wil ie niet crashen.
Maar ik ben er superblij mee!
__________________
Plus+: remcootje
  #2067  
Oud 19-06-11, 08:53
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Bij mij op de iPad 2 en iPhone 4 heb ik geen problemen met de orb.
Het werkt gemakkelijk en vrij snel.

Ben er ook blij mee

Plus+ jantje1
__________________
IPhone5-16GB-Wit - MacBook Pro -
Ipad4-Wit-WI-Fi-64GB
  #2068  
Oud 19-06-11, 10:35
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

dat is nog een mooie goal ik had die drie beelden medusa,hercules en athena je hoefde alleen nog coin"s te earnen en walla daarbij een mooi beeld best wel een joekel van de god zeus je kan er niks mee nou coin"s earnen maar ziet er mooi uit staat in mijn main realm ik zoek ook een pagina naar rewards?? WRD addicts UNTIE!! - Posterous hier staan wel wat over goal"s en zo"n beetje wat je nodig heb voor de goal"s wel handig al staat het ook in dat blaadje op je scherm

plus+giorgo38 mijn zoontjeamien45 maar hij speelt meer we farm dus papa doet ook zijn we rule lol
  #2069  
Oud 19-06-11, 10:37
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Voor de Orb was ik een van de tester... Nou heb ik max 180 items op een real staan en dat is nog wel te tappen maar in tijdnood is het wel handig ja! Ik heb nog nooit een crash gehad met het gebruik van de Orb, hij hapert wel altijd even op 99% maar verder niet.
Ik speel (meestal) op de iPad1. Ik heb het ook op de iPhone 3GS staan en daar had ik bij het testen ook geen probs mee. Ik denk dat het ook ligt aan het aantal items.

Het nieuwe kasteel is wel mooi maar ik baal van de nieuwe levels. Ik had net lvl 60 bereikt!!! Nu ga ik maar niet meer voor de levels maar ga designen en dan kom ik vanzelf ooit wel eens op lvl 65 uit.

Gister was overigens een **(&^%^dag voor WR want ik had 18x (!!!) en crash, toen heb ik hem afgesloten en er niet meer naar omgekeken.

ID : Ashcat4you en Ashcat4me
  #2070  
Oud 19-06-11, 11:30
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Wel is het onhandig dat je het boek met de "goals" alleen maar kunt inzien als je op je eigen land bent.
Soms denk ik "oeps wat moest ik nu bestellen"? je moet dan terug naar je eigen landje om daar het boek te bekijken

Het zou handig zijn mocht je het boek overal kunnen inzien....

Plus+ jantje1
  #2071  
Oud 19-06-11, 12:49
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Wel is het onhandig dat je het boek met de "goals" alleen maar kunt inzien als je op je eigen land bent.
Soms denk ik "oeps wat moest ik nu bestellen"? je moet dan terug naar je eigen landje om daar het boek te bekijken

Het zou handig zijn mocht je het boek overal kunnen inzien....

Plus+ jantje1
Helemaal mee eens, en als je dan ook nog 2 accounts heb haal je op gegeven moment alles door elkaar Eigenlijk is het handigste als je een lijstje maakt (op een papiertje!) dat je altijd bij de hand hebt.... maar wie werkt er nu nog met pen en papier....hahahaha....
  #2072  
Oud 19-06-11, 13:20
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Helemaal mee eens, en als je dan ook nog 2 accounts heb haal je op gegeven moment alles door elkaar Eigenlijk is het handigste als je een lijstje maakt (op een papiertje!) dat je altijd bij de hand hebt.... maar wie werkt er nu nog met pen en papier....hahahaha....
Hier kun je aangeven dat je dit graag wilt hebben ...
it will by easy as the goal button going with me as i vised my friends

+leny2e0
+myrule76
  #2073  
Oud 19-06-11, 15:23
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@giorgo: het was wel de grootste goal die je kon krijgen maar wel de oeite waard je krijgt enorm veel XP's ermee

@tulip: das wel lastig ja want soms heb je meerdere goals die je tegelijk moet doen en je kan niet alles onthoud. Maar ngmoco is op dit moment meer met mony-bussiness bezig dan met de werkelijke wensen van de spelers. Zit nog te wachten op de plant-all versie en mojo-confirm is nog lang niet in zicht.

@ashcat: ik heb alles gestacked in 2 realms voor de orb (ZW designed stack) en heb soms 760 items in 1x maar geen crashes gehad. Moet dit niet op de 3gs proberen want dan crashed ie constant. Dus ik speel WRQ alleen op me iPad 2. De 3gs is gewoon verouderd want veel nieuwe spellen vragen tegenwoordig meer en heeft zelfs de 4 nog moeite mee.
  #2074  
Oud 19-06-11, 15:30
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

@pple nerd: ja absoluut was er behoorlijk druk mee hahaha maar de coin"s zijn enorm ja en de xp
  #2075  
Oud 19-06-11, 17:59
Reiska Reiska is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Voor de mensen die bestellingen bij mij doen, ik ben vanaf morgen een midweekje op vakantie. Als het goed is heb ik daar wel internet maar weet het niet zeker. Mochten bestellingen dus niet aankomen weten jullie waarom. Mijn id is lauravdbroek.
  #2076  
Oud 19-06-11, 21:55
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 Bekijk bericht
dat is nog een mooie goal ik had die drie beelden medusa,hercules en athena je hoefde alleen nog coin"s te earnen en walla daarbij een mooi beeld best wel een joekel van de god zeus je kan er niks mee nou coin"s earnen maar ziet er mooi uit staat in mijn main realm ik zoek ook een pagina naar rewards?? WRD addicts UNTIE!! - Posterous hier staan wel wat over goal"s en zo"n beetje wat je nodig heb voor de goal"s wel handig al staat het ook in dat blaadje op je scherm

plus+giorgo38 mijn zoontjeamien45 maar hij speelt meer we farm dus papa doet ook zijn we rule lol
welke goal was dat ik heb nog geen beeld gezien

+leny2e0
+myrule76
  #2077  
Oud 19-06-11, 22:55
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
welke goal was dat ik heb nog geen beeld gezien

+leny2e0
+myrule76
Je krijgt 3 beelden door 3 reeksen goals (Medusa, Athena en Hercules) te doen en een idle bussiness te innen bij een item door ze te activeren.
Als eerst de medusa statue die krijg je door alle goals van medusa te doen. Om die te aktiveren moet je wachten tot Medusa's Den een idle bussiness heeft (geen order maar coins) en dan die te innen en daardoor activeer je de goal. Geldt ook voor Hercules en Athena met de bijbehorende items.
Volgens mij kun je ze ook allemaal tegelijk doen maar dat ligt eraan welk level je zit.

Is het zo een beetje duidelijk?

Ben nu bezig met September goal en kan daarna eindelijk de 'We are not in Kansas anymore' goal te doen waarbij je dat glazig groene kasteel krijgt. Te activeren door een Blue of Red Residence te plaatsen. 8)
  #2078  
Oud 20-06-11, 01:56
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Bekijk bericht
Je krijgt 3 beelden door 3 reeksen goals (Medusa, Athena en Hercules) te doen en een idle bussiness te innen bij een item door ze te activeren.
Als eerst de medusa statue die krijg je door alle goals van medusa te doen. Om die te aktiveren moet je wachten tot Medusa's Den een idle bussiness heeft (geen order maar coins) en dan die te innen en daardoor activeer je de goal. Geldt ook voor Hercules en Athena met de bijbehorende items.
Volgens mij kun je ze ook allemaal tegelijk doen maar dat ligt eraan welk level je zit.

Is het zo een beetje duidelijk?

Ben nu bezig met September goal en kan daarna eindelijk de 'We are not in Kansas anymore' goal te doen waarbij je dat glazig groene kasteel krijgt. Te activeren door een Blue of Red Residence te plaatsen. 8)
Dank je wel voor de uitleg ik ben nu met de Medusa bezig de rest komt nog wel denk ik...

Groetjes
  #2079  
Oud 20-06-11, 20:27
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
Dank je wel voor de uitleg ik ben nu met de Medusa bezig de rest komt nog wel denk ik...

Groetjes

hai leny2e ja is een lastige goal die 3 beelden had ik toen moest ik coin"s earnen en toen kreeg ik dat grote beeld was een verassing die van zeus wist ik ook niet dacht alleen medusa,hercules en athena iedere keer als je ze earnd krijg je een hele hoop xp en coin"s vooral zeus maar het is al goed uitgelegd door @apple nerd zag ik succes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2011 om 19:31 ----------

@ @apple_nerd die goal van dat kasteel ken ik nog niet ben geloof ik met verschillende goals bezig beetje lastig, is dat die kathedraal soms?

+giorgo38

ps:hoe kan dat nou die dikgedrukte letter"s???? ff checken
oh zie het alvoor mekaar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2011 om 20:14 ----------

ik had nog een vraagje vrienden die op lvl65 zitten en zo n groen kasteel hebben zie ik niet op de social map de vrienden en andere mensen wel de vlaggetjes dan van de realms maar ik zie die groene kastelen niet op mijn andere iphone 3gs ook niet,hebben meer mensen daar last van??miss. een bug??wel vreemd op allebei de iphone"s....ik zag bij de mojo-farm forum site ook die melding miss een update staat zo raar kan wel bestellen en zo maar zonder kasteel op de map dan

Laatst gewijzigd door giorgo38; 20-06-11 om 21:19.
  #2080  
Oud 20-06-11, 22:37
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@giorgo: dat groene kasteel is net als die light en dark castle maar dan groen/glazig. Je moet eerst F.F. September voltooien dan activeer je Classy Kingdom (serie van 4 goals) en bij de 3e Classy Kingdom: Beautification moet je een Red of Blue Resident bouwen en activeer je de Kansas goal. Tis een gedoe masr je krijgt er wat voor terug

En over je kasteel dat is een bug
Reageren



Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 10:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.