iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We farm! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/64756-farm.html)

spitfire1990 16-08-10 16:25

voeg me toe : spitfire1990

Pascal2007 16-08-10 17:14

en voeg mij ook maar toe: pascal2007

Pascal2007 16-08-10 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 531080)
Heel veel corn en sunflowers planten. Dam kom je ql een heel eind denk ik;)

Ik ben meer van de sla...


Ik speel ook nog maar een paar dagen en zit al in level 17 geloof ik? misschien al wel verder. Veel vrienden wil helpen ben ik druk mee bezig nu en vaak je akkers volgooien. eerst mais daarna zonnebloemen dan sla... op een gegeven moment vervallen sommige gewassen en komen er andere voor terug.

voeg mij toe: pascal2007

technoslet 16-08-10 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 532782)

Edit

Wat kan ik het beste doen met mojo's denken jullie?

Ik gebruik geen Mojo maar Gro;)

Snelst verdien je met gewassen. Dus daar kun je het het beste aan besteden. Gro is er enkel om het spel te versnellen.

Wat zijn we toch allemaal hebberig;) we willen meer meer meer meer meer...;););)
Blijft leuk

Ashcat 16-08-10 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 533438)
Wat zijn we toch allemaal hebberig;) we willen meer meer meer meer meer...;););)
Blijft leuk

Ik wil enkel hebberig zijn tot het grootste gebouw, daarna ga ik pas relaxed spelen :)

Denbosch 16-08-10 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 533438)
Ik gebruik geen Mojo maar Gro;)

Snelst verdien je met gewassen. Dus daar kun je het het beste aan besteden. Gro is er enkel om het spel te versnellen.

Wat zijn we toch allemaal hebberig;) we willen meer meer meer meer meer...;););)
Blijft leuk

Ik gebruik wel mojo.

foxy74 17-08-10 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 532462)
Welkom! Ik heb je toegevoegd maar kan niet op je farm komen! :confused:
(Ashcat4me)


wil je nog eens proberen? Ben net wel bij jou op de boerderij geweest:d Maar wat is het doel daarvan eigenlijk?

foxy74 17-08-10 16:07

ok jullie staan er allemaal in

Foxy74

Ashcat 17-08-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door foxy74 (Bericht 534592)
wil je nog eens proberen? Ben net wel bij jou op de boerderij geweest:d Maar wat is het doel daarvan eigenlijk?

Ik snap het niet goed, jij staat bij mij bij de followers en ik krijg je niet toegevoegd bij friends. Ik heb je proberen te verwijderen om je opnieuw toe te voegen maar dat lukt voor geen meter. Misschien dan anderen hier een oplossing voor weten. Remove friends kan ik wel aanklikken maar ze worden niet verwijderd...... Vaag allemaal.

Het doel van een bezoek aan een bevriende farmer is dat je er wat "koopt", en zij dat ook bij jou gaan doen waardoor je meer geld krijgt om dingen te kopen voor je eigen uitbreiding van je boerderij. :)

Denbosch 17-08-10 22:45

Hahaha iemand de nieuwe update al eens bekeken? Het is nu mogelijk om een woonwagenkamp aan te leggen. En een blackberry plant te planten terwijl je op je iphone speelt. Hmmmm

Ashcat 17-08-10 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 535387)
Hahaha iemand de nieuwe update al eens bekeken? Het is nu mogelijk om een woonwagenkamp aan te leggen. En een blackberry plant te planten terwijl je op je iphone speelt. Hmmmm

Zijn de gebouwen en zo van het spel op de iphone anders dan voor de ipad?
Ik zie nergens een woonwagenkamp hoor. :confused:

lgxmkl1 17-08-10 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 535399)
Zijn de gebouwen en zo van het spel op de iphone anders dan voor de ipad?
Ik zie nergens een woonwagenkamp hoor. :confused:

Nee hoor, de iPhone en de iPadversie zijn in dat opzicht hetzelfde. Ik weet ook niet waar Denbosch de woonwagens vandaan tovert, de nieuwe update bij mij is een vistent en de blackberryplant. Wel leuk dat er iedere week zo'n update wordt geleverd door de ontwikkelaar...

Denbosch 17-08-10 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lgxmkl1 (Bericht 535415)
Nee hoor, de iPhone en de iPadversie zijn in dat opzicht hetzelfde. Ik weet ook niet waar Denbosch de woonwagens vandaan tovert, de nieuwe update bij mij is een vistent en de blackberryplant. Wel leuk dat er iedere week zo'n update wordt geleverd door de ontwikkelaar...

IS DAT EEN VISTENT?????? Whaaaaat ik ga nu kijken

Edit
Heeft ie gelijk ook nog ik keek even te snel en het leek net zon oude verrijbare woonwagen van hout. Foutje moet kunnen toch?

lgxmkl1 17-08-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 535424)
IS DAT EEN VISTENT?????? Whaaaaat ik ga nu kijken

Edit
Heeft ie gelijk ook nog ik keek even te snel en het leek net zon oude verrijbare woonwagen van hout. Foutje moet kunnen toch?

Hahaha, geen probleem, je hebt ook wel een beetje gelijk, het heeft wel wat weg van zo'n ouderwetse woonwagen...

foxy74 18-08-10 07:36

Denk dat ik een fout heb gemaakt

Probeer eens vosje74

foxy74 18-08-10 13:57

Leuke link gevonden

gro-farm.tk

Ashcat 18-08-10 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door foxy74 (Bericht 535561)
Denk dat ik een fout heb gemaakt

Probeer eens vosje74

Oké, eindelijk heb ik je kunnen toevoegen..:rolleyes: en maar meteen een bestelling gedaan :D

foxy74 18-08-10 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 535916)
Oké, eindelijk heb ik je kunnen toevoegen..:rolleyes: en maar meteen een bestelling gedaan :D

En geaccepteerd!!!! Bestelling komt eraan ;)

M@cer 18-08-10 19:33

Toch ook maar eens uitproberen..

Toe te voegen => Macer77

technoslet 18-08-10 19:51

Zat net eens te kijken in de leaderboards en wat mij opviel is dat er 1 persoon ineens instaat die bij We Rule ook al in de top 10 staat. Khalifa 67.
Aan dergelijke mensen verdiend ngmoco goed aangezien op dat land wel 50 tractoren staan ofzo;). Dat is alleen mogelijk mbv Gro in deze tot nu toe korte tijd sinds de release van we farm. Dankzij deze mensen krijgen wij onze updates. hulde!! :)

Ik heb de tijd, dan maar ietsje lager in de leaderboard :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.