iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule en We Farm praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/70017-rule-farm-praatjes.html)

technoslet 12-12-10 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 614067)
xp voor chateau per uur 29.9, duur chateau 72 uur
coins voor chateau per uur 41.7

xp voor temple per uur 60.4, duur temple 48 uur
coins voor temple per uur 39.1

De vraag is dus waar je voor wilt gaan, geld of xp.

Ik heb je toegevoegd :)

ID: ashcat4you
Community ID: fishnships

Oftewel, een chimera temple levert meer op.
Die coins of xp per uur is trouwens alleen maar echt van nut als je het echt na x uur afgelevert krijgt en direct weer een nieuwe besteld. Ik ga liever voor iets wat minder oplevert per uur maar wel een grotere waarde heeft.
Dus RDL of chimera temple. Die olympus levert ook altijd wel wat op.

joho59 22-12-10 17:26

Hoi allemaal, voor iedereen die bestellingen plaatsen, of waarbij ik bestellingen doe, ik ben vanwegen een operatie even een paar weken offline. Ik zal de lopende bestellingen nog afleveren. Voor iedereen prettige feestdagen en een super nieuwjaar. Kom in het nieuwe jaar weer zaken doen. Groetjes, Jos1959

tulip18 23-12-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joho59 (Bericht 617905)
Hoi allemaal, voor iedereen die bestellingen plaatsen, of waarbij ik bestellingen doe, ik ben vanwegen een operatie even een paar weken offline. Ik zal de lopende bestellingen nog afleveren. Voor iedereen prettige feestdagen en een super nieuwjaar. Kom in het nieuwe jaar weer zaken doen. Groetjes, Jos1959

Dank, voor je mededeling.
Ik wens je een spoedig herstel.
En natuurlijk ook goede feesten en een mooi 2011.

Plus+ jantje1

Ashcat 23-12-10 14:36

Veel sterkte Jos1959 ! En natuurlijk een snel herstel en beterschap!

De komende grote update voor We Rule houdt in dat er een magazijn komt waar je al je items in kunt zetten die je even niet nodig hebt. Wel zo handig met al dat halloween en kerstspul. :) De update komt na de feestdagen :)
Voor We City gaat dat ook komen maar daar moesten we nog even geduld voor hebben volgens NGMOCO.

Een beter kerstgeschenk kon NGMOCO ons niet geven :) Thanks Santa N. !!!

Fijne feestdagen allemaal!

technoslet 23-12-10 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 618203)
Veel sterkte Jos1959 ! En natuurlijk een snel herstel en beterschap!

De komende grote update voor We Rule houdt in dat er een magazijn komt waar je al je items in kunt zetten die je even niet nodig hebt. Wel zo handig met al dat halloween en kerstspul. :) De update komt na de feestdagen :)
Voor We City gaat dat ook komen maar daar moesten we nog even geduld voor hebben volgens NGMOCO.

Een beter kerstgeschenk kon NGMOCO ons niet geven :) Thanks Santa N. !!!

Fijne feestdagen allemaal!

@jos; sterkte!

@ashcat; thanks for the info! Klinkt als een goede update en goede optie. Kun je nog is wat varieren.

Allen fijne feestdagen toegewenst!

leny2e 23-12-10 16:48

Alle fijne feestdagen en gelukkig en gezond 2011

leny2e0

@pple_nerd 24-12-10 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joho59 (Bericht 617905)
Hoi allemaal, voor iedereen die bestellingen plaatsen, of waarbij ik bestellingen doe, ik ben vanwegen een operatie even een paar weken offline. Ik zal de lopende bestellingen nog afleveren. Voor iedereen prettige feestdagen en een super nieuwjaar. Kom in het nieuwe jaar weer zaken doen. Groetjes, Jos1959

Hopelijk niet alte ingrijpende operatie. Succes ermee!!
Ga je het die 2 weken zonder volhouden? ;)

Fijne feestdage iedereen!!

giorgo38 31-12-10 21:37

please wie helpt me met de questen heb nu piggy piggy ging voor fit for a king moest alleen nog de juwelier maar werd gecanseld pfffffffff wil graag die 2 tronen en ik zie dat mijn kaas ook gecanseld is maby a bug wie help me ik zit in lvl25 ben pas begonnen heb redelijk wat shops username:giorgo38 plus+ je kan bijna altijd binnen en een bestelling plaatsen stuur soms met mojo op heb je hem gelijk binnen lol ik zie het wel thx and a happy new year:cool::cool::cool::d:d


ps vergeten heb ook een stel mensen bij followers staan die plaatsen wel bestellingen maar als ik een best. plaats lukt dat niet moet ik ze dan adde thx you

Pascal2007 01-01-11 11:11

Ik accepteer je bestelling wel hoor! Neem altijd alles aan. Heb drie juweliershops staan geloof ik.
Nee je hoeft ze niet toe te voegen. Maar als je via je vriendenlijst in het plus schermpje bestellingen plaatst zie je niet wie er al vol zit met het max aan bestellingen. Daar zal het aan liggen. Dus ze lijken open, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Als je ze wel gaat toevoegen en je doet je bestellingen via de reguliere weg dan zie je wel wannneer men aan hun max zit.

Verder, voor iedereen de beste wensen, zoals we dat hier zeggen.... Veul hail en zeg'n !

Ashcat 01-01-11 12:48

Ook van mij: ein good nuuj joar!!!

Veel plezier met alle We games! Dat er maar mooie updates komen!

@Giorgio38: add mijn beide accounts Ashcat4you en Ashcat4me, ik speel in de winter veel en heb alle items staan en accepteer altijd :) Succes!

Overigens: wisten jullie dat er gister een "misser" zat is We Rule? Als je op die nieuwe tentjes (Feast) een order plaatste kreeg je 160 (!!!!) xp ipv 20.....
Ik las het toevaliig rond het middaguur op het engelstalige forum.

Wat gebeurde er: een heel aantal mensen (ik ook!) deden niks anders dan orderen en accepteren. De order gereed maken kostte 2 xp dus je kreeg voor iedere keer 158xp netto. Het gevolg: ik heb op beide accounts zowat 6000 xp gehad, inmiddels een groot gedeelte uitgegeven aan Olympii, tempels en ruby trees. :)
De fout was vanaf ca. 13:00 uur tot 18:00 uur, daarna gooiden ze de boel plat en na de update was alles weer normaal, het aantal aan extra xp, dat bleef je gewoon houden. Ik ben nu benieuwd wat ze gaan doen....
Om eerlijk te zijn, de lol is nu natuurlijk een stuk minder want je koopt alles wat je maar wilt hebben.... :D maar met Ashcat4me moet ik nog 6 lvls, dus daarvoor is het wel lekker om veel Olympii te hebben. Tempels kan ik nog niet kopen want daarvoor moet ik eerst lvl 40 bereiken en ik zit nog op lvl 39.....

Overigens: met de community Fishnships staan we in het Leaderboard op nr. 22 van het onderdeel "meeste geplaatste orders bij anderen" :)

giorgo38 01-01-11 14:26

quest
 
@Ashcat thx ik voeg de accounts toe want ik kek net en e was er weer 1 gecanseld zit je 2 dagen te wachten ik heb de juwelstore nodig en die kaas zeg maar en miss. zit er bij mij ook wel wat tussen al zit ik op lvl25 lol ik voeg je nu toe gr,giorgo38

giorgo38 01-01-11 14:38

mojo
 
gister had ik ook wat vreemds ik speel op mijn phone beetje rommelen en zo mijn zoontje hebt de 3g van mij ik keek bij hem in z n kingdom en daar stonden 160
echt waar 160 potjes mojo!!!!:eek::eek::eek: ze bleven staan ook toen ik hem op nieuw opstarte flinke bug wat een mazzelaar die kleine boef van mij meer mensen met zoiets,bij ashcat ook al iets vreemds zag ik,zit ik met een paar potjes hahaha
strange.....

giorgo38 01-01-11 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 621530)
Ik accepteer je bestelling wel hoor! Neem altijd alles aan. Heb drie juweliershops staan geloof ik.
Nee je hoeft ze niet toe te voegen. Maar als je via je vriendenlijst in het plus schermpje bestellingen plaatst zie je niet wie er al vol zit met het max aan bestellingen. Daar zal het aan liggen. Dus ze lijken open, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Als je ze wel gaat toevoegen en je doet je bestellingen via de reguliere weg dan zie je wel wannneer men aan hun max zit.

Verder, voor iedereen de beste wensen, zoals we dat hier zeggen.... Veul hail en zeg'n !


thx pascal klopt wel ja hij staat niet meer bij de orders maar dagen later komt hij binnen miss.bug ik voeg je wel toe oke gr,giorgo38

giorgo38 01-01-11 14:53

@Ashcat thank you!!! daar heb je wat aan zeg snelle bezorging hoop dat er bij mij ook wat bij zit voor jou maar ja ben nog niet zover but thxxxx

jorydeswart 01-01-11 20:36

Ik heb even vlug het topic doorgelezen maar jullie komen me tmooie xp/hour coins/hour lijstjes, waar halen jullie die vandaan? dan weet ik wat ik moet plaatsen om het aantrekkelijk te houden voor jullie om bestellingen bij mij te doen :0

Plus+ Jorydeswart

technoslet 01-01-11 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorydeswart (Bericht 621764)
Ik heb even vlug het topic doorgelezen maar jullie komen me tmooie xp/hour coins/hour lijstjes, waar halen jullie die vandaan? dan weet ik wat ik moet plaatsen om het aantrekkelijk te houden voor jullie om bestellingen bij mij te doen :0

Plus+ Jorydeswart

Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more
Mojo-Farm | Home | We Rule Fansite: Guides, forum, gallery and more
Zap-Town | Home | We City Fansite: Guides, forum, charts & more!


Dan kijken in de guides.
Succes

suikerdiefje 02-01-11 18:11

suikerdiefje
 
Hallo allemaal een gelukkig nieuwjaar.
Ik ben net lid geworden, maar farm en rule al een tijdje onder de naam "suikerdiefje".
Sommige namen ken ik al wel en daar bestel ik ook bij.
groetjes ;)

leny2e 03-01-11 00:52

Hoi Hoi allemaal gelukkig nieuwjaar!!!!
Ik heb jullie toegevoegt en hoop op leuke bestellingen en dat ik niet iedere keer aaaaaw te zien krijg heel jammer van mensen die er ineens niets meer mee doen.

Groetjes leny2e0

giorgo38 03-01-11 16:41

HAPPY NEW YEAR!!!!!!:):):)

@ Ashcat thx if you need something you find me ;)

giorgo38 03-01-11 17:09

nog ff vraagje vergeten net, mijn zoontje heb mijn oude 3g jailbreak 3.1.1 hij is ook pas begonnen maar hij krijg friends boven de lvl25 niet open betekent dat miss.dat het meanrealm dan te vol staat,bij mij komt hij er ook niet meer in nadat ik het volgebouwd hebt
is wel frustie :(:(:(voor hem dus ik voeg lagere lvl"s toe hij springt dan op opstart scherm:confused::confused::confused: plus+ damien45 hij zit in lvl14 de phone trek het niet meer denk ik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.