//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Sandbox environment error? Als het aan jailbreak ligt zou ik er ook last van moeten hebben. Ik heb een iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 10-02-11, 22:04
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Sandbox environment error?
Als het aan jailbreak ligt zou ik er ook last van moeten hebben. Ik heb een iPad en iPhone beide met jailbreak maar mijn vriendin heeft een iPad zonder jailbreak. Dus ik zou t kunnen testen. Wat doet die error precies?
Grtz
Hmmm vreemd nu doet hij het gewoon.
Maargoed dit is wat de melding inhoudt: "Dit is geen testaccount. Maak een nieuwe account aan in de sandbox omgeving en probeer het opnieuw" Sandbox Environment error.

Klinkt erg vaag maar het houdt in dat bij een in-app aankoop dit op de achtergrond gebeurd in een soort van 'Sandbox-omgeving' (zeg maar test-account) waarna het wordt toegevoegd aan jouw account. Las ik een keer op een forum.
Maar ik dacht toch echt dat Apple de in-app aankopen met de nieuwe iOS4 had aangepast waardoor het vlekkeloos verloopt. Dus zal het bij ngmoco liggen.
__________________
Plus+: remcootje
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 13-02-11, 21:04
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Even aan iedereen:

Ik ga zo langzamerhand stoppen met 3 van de 4 spellen. Dit geld voor We Farm, We City en Adventure Bay. De spellen nemen gewoon te veel tijd in en de clue raakt een beetje zoek. Jullie kunnen gewoon bestellen want ik blijf wel afleveren maar zelf bestel ik niet en gewassen laat ik gaan.
Ik zal me meer bezig gaan houden met We Rule welke naar mijn idee nog steeds de beste is van ngmoco.
  #283  
Oud 20-02-11, 20:59
jeannevdreek jeannevdreek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Onlangs ben ik level 40 gepasseerd. Ik speel nog steeds dagelijks, dus als je leuke items wilt dan kan je me toevoegen
ID: jeannevdreek
  #284  
Oud 21-02-11, 11:29
ivette ivette is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Onstwedde
Berichten: 13
Standaard

Ik speel sinds kort we rule... snap het nog niet helemaal, maar voeg me maar toe als je wilt

boerboel88
  #285  
Oud 23-04-11, 10:37
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Sinds een paar dagen crasht We Farm regelmatig na het opstarten van dit spel. We Rule heeft daar geen last van

Hebben jullie daar ook last van met We Farm?

plus+: waardta (level 44)
  #286  
Oud 23-04-11, 10:39
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

beetje vaag spel, maar leuk
  #287  
Oud 23-04-11, 12:20
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ Bekijk bericht
Sinds een paar dagen crasht We Farm regelmatig na het opstarten van dit spel. We Rule heeft daar geen last van

Hebben jullie daar ook last van met We Farm?

plus+: waardta (level 44)
Paar dagen pas? Bij mij al weken.... Heel irritant.
Gebruik dan ook alleen mijn iPhone 4.

Mijn vriendin (plus+ Zeist15) heeft er ook last van maar een stuk minder. Die gebruikt voor de games de ipad 2.
  #288  
Oud 23-04-11, 14:19
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ja, dat crashen is een ramp!!! Voor WR al helemaal, voor WF ook veel meer als eerst en nu begint het bij WC ook al regelmatig te crashen....
Op de iPad 1 moet ik regelmatig wel 3-4x inloggen voordat het spel stabiel is. Ik heb geprobeerd erachter te komen wanneer het crashed als ik eenmaal binnen ben maar het is zo random dat ik het niet kan traceren. Voor WR is er de troost dat ngmoco de game opgestuurd heeft naar Apple voor een nieuwe update waarin een aantal bugs zijn gefixed.
Ik heb het gevoel dat WF en WC een beetje stiefkindjes van ngmoco worden. Weinig echte vernieuwingen bij de spellen en steeds vreemdere items.
Bij mij stan deze beide spellen op een laag pitje, 2x per dag, 's morgens en 's avonds even spelen maar verder doe ik er niks mee, geen design werk zoals bij WR.
Orders worden wel altijd geaccepteerd en ook op tijd geretourneerd. Hooguit bij een hick-up dat ik eens op reject duw maar dat is dan niet mijn schuld

Ik ben benieuwd of ze in de games een Easter-egg verstoppen
Fijne Paasdagen allemaal!!!
  #289  
Oud 24-04-11, 21:39
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@Ashcat: ik ben niet alleen door tijdgebrek gestopt met we farm en we city maar ook door de vreemde updates en vele crashes. We rule doet het hier goed.

Wat ook wel wil helpen is het spel verwijderen en opnieuw installeren. Verder hielp ook een complete harde reset (eerst backuppen!) ook wel "wis iphone" en dan herstellen in itunes zodat je met schone lei begint en vervolgens de backup terug laten zetten. Hielp bij mij wel een beetje.
  #290  
Oud 26-04-11, 13:34
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Ik had ff een vraagje over die draken ik heb 2 zwarte drakengrotten maar er vliegt er maar 1rond samen met die free dragon ik heb de rode 's verplaatst naar ander realm maar hoe krijg ik dan meerdere zwarte draken in mijn main realm ze zijn tof,maar moet je dan meerdere grotten hebben of kies het spel welke draken er rondvliegen??wil ook wel de rode 's terugzetten maar toen zag ik geen zwarte draak meer zo pfff lang verhaal wie helpt mij thx. +giorgo38. ps: ik heb bij veel vrienden meerdere zien vliegen maar die hadden ook meerdere grotten is dat het miss.??

Laatst gewijzigd door giorgo38; 26-04-11 om 13:43.
  #291  
Oud 26-04-11, 14:06
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

@Ashcat4you zag ik in je north realm wel verschillende draakjes fladderen evenveel als er grotjes zijn??hoe kan dat of kan dat alleen in een andere realm in plaats van de main realm hoe doe jij dat dan??of zal mijn main realm te vol zijn nee toch heb ook pas nieuwe phone dus sneller please thx ;-)
  #292  
Oud 26-04-11, 16:43
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

heb het al opgelost hahaha heb stukje land gekocht SOUTHEAST hij is nog klein maar alles wat duister is en flappert heb ik daar in gedaan it"s under construction

Laatst gewijzigd door giorgo38; 27-04-11 om 12:21.
  #293  
Oud 08-05-11, 16:43
Wijnand1234 Wijnand1234 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo allemaal, ik ben nog niet zolang bezig met we farm.heb nu wel iets raars.... Ik zelf kan bij iedereen bestellen. Maar niemand kan bij mij bestellen. Kan iemand me helpen? Vindt het zo niet leuk......je kan ook een mail sturen. wijnand66@hotmail.com Gebr.naam:Wijnand 1234
Voeg me toe bestellen lukt nog
  #294  
Oud 09-05-11, 08:55
fuz1on fuz1on is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

Al geprobeerd de app te verwijderen en een weer te installeren?
  #295  
Oud 09-05-11, 21:50
Wijnand1234 Wijnand1234 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Het werkt weer.bleek teveel bestellingen geplaatst te hebben.. Dank je voor de reactie.
  #296  
Oud 13-05-11, 18:42
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Technoslet status: "retired"

Na ruim een jaar maar is besloten met de we games te stoppen. Het is leuk geweest maar voor mij tijd voor wat anders. Iedereen veel plezier nog.
  #297  
Oud 14-05-11, 01:42
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Technoslet status: "retired"

Na ruim een jaar maar is besloten met de we games te stoppen. Het is leuk geweest maar voor mij tijd voor wat anders. Iedereen veel plezier nog.
Das nou echt jammer Hoopte dat je de designers ging joinen.
Veel succes met het volgend spel of iets anders waar je nu mee bezig houdt

Groeten
  #298  
Oud 16-05-11, 16:05
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Technoslet status: "retired"

Na ruim een jaar maar is besloten met de we games te stoppen. Het is leuk geweest maar voor mij tijd voor wat anders. Iedereen veel plezier nog.
heel jammer techno.maar kan het wel begrijpen thx voor de bestellingen en toppie kingdom keek er graag naar ciau +giorgo38
  #299  
Oud 21-05-11, 13:31
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ps:rare update hoor met die goals allemaal mojo qest waren wel leuk maar wat dit is mojo vreters wil best mojo gebruiken maar niet zo nog klein minpuntje dat pijltje door het landschap heen is egt klein zeker retina pijltje MOJO-BUTTON en ALL HARVEST had veel beter geweest,ook dat mensen toevoegen raar hoor en mijn Wi-Fi loopt niet meer zo lekker meer mensen met zulke rare dingen???

+giorgo38
  #300  
Oud 21-05-11, 13:37
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

heb trouwens wel die 3 pirate dingen gekocht die skull is toch wel de leukste hahhah
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 17:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 15:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 08:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 05-04-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.