iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule en We Farm praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/70017-rule-farm-praatjes.html)

leny2e 21-05-11 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 675729)
ps:rare update hoor met die goals allemaal mojo qest waren wel leuk maar wat dit is mojo vreters:mad::mad: wil best mojo gebruiken maar niet zo nog klein minpuntje dat pijltje door het landschap heen is egt klein zeker retina pijltje:rolleyes::rolleyes: MOJO-BUTTON en ALL HARVEST had veel beter geweest,ook dat mensen toevoegen raar hoor en mijn Wi-Fi loopt niet meer zo lekker:confused::mad::mad: meer mensen met zulke rare dingen???

+giorgo38

Hoezo mojo's je kunt het ook zonder mojo doen dat ligt aan je zelf wat je wilt...
de rest loopt bij mij nu beter dan voorheen.

+leny2e0
+myrule76

giorgo38 22-05-11 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 675764)
Hoezo mojo's je kunt het ook zonder mojo doen dat ligt aan je zelf wat je wilt...
de rest loopt bij mij nu beter dan voorheen.

+leny2e0
+myrule76

ja weet ik wel je kan ook zonder mojo doen ik gebruik mojo en kweek veel mushrooms ik bedoel die goals maar ja je hoeft het niet te doen heb je gelijk in ik bewaar het wel voor andere dingen gambling blijft leuk:D:D


plus+giorgo38


ps:the game loopt beter ja geen vastlopers meer en soepeler,dat Wi-Fi kan ook aan de router liggen natuurlijk zal hem eens resetten;)

@pple_nerd 22-05-11 22:41

@giorgo: Ik heb veel mojo maar bespaar zoveel mogelijk. Alleen sommige crops duren 3 dagen en dan gebruik ik het wel.
Vind het nu wel een stuk uitdagender geworden. Het spel loopt op de 3Gs niet soepeler maar de graphics zijn wel teruggebracht om de compatebility met de 3G en 3Gs te behouden.

Oja en de harvest-all komt nog. De mojo-confirm is pas met update 1.6
Je moet eens op mojo-farm kijken daar kan je alle info er over krijgen.

giorgo38 23-05-11 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 676105)
@giorgo: Ik heb veel mojo maar bespaar zoveel mogelijk. Alleen sommige crops duren 3 dagen en dan gebruik ik het wel.
Vind het nu wel een stuk uitdagender geworden. Het spel loopt op de 3Gs niet soepeler maar de graphics zijn wel teruggebracht om de compatebility met de 3G en 3Gs te behouden.

Oja en de harvest-all komt nog. De mojo-confirm is pas met update 1.6
Je moet eens op mojo-farm kijken daar kan je alle info er over krijgen.

Oké thx ik heb er al gekeken maar niet goed denk ik bedank voor de info :-)

Randy8419 11-06-11 18:46

Hallo. Ik hoop dat ik hier mijn vraag kan stellen.

Mijn zoontje is al een tijd met We Rule bezig. Nu wil hij water rondom
het kasteel maken. Het vervelende is alleen dat dat cadeauwagentje in de weg staat. Ook via (Redesign) niet meer te verplaatsen.

Ik kan mij heugen dat het in het begin nog wel lukte om dat karretje
op een andere plek te zetten. Maar nu wil het niet meer lukken.

Wie kan ons hierbij helpen?

Groetjes Randy

Ashcat 11-06-11 20:32

Helaas, de gift cart is niet te verplaatsen! Inderdaad kon het in het begin wel maar dat hebben ze vrij snel aangepast.
Veel plezier met We Rule!

ID: Ashcat4you en Ashcat4me

Randy8419 11-06-11 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 682346)
Helaas, de gift cart is niet te verplaatsen! Inderdaad kon het in het begin wel maar dat hebben ze vrij snel aangepast.
Veel plezier met We Rule!

ID: Ashcat4you en Ashcat4me

Bedankt voor je reactie.

Randy8419 13-06-11 18:16

Had eigenlijk nog een vraagje. Nu voor mezelf hoor.

Als ik tegenwoordig iets wil kopen van een bedrijfje dat open is,
dan blijft ie maar op (open) staan. Dus ik kan gewoon niks meer bestellen.
Als ik iets wil bestellen dan zie ik wel dat balkje gaan, en dan geeft ie hem gewoon weer (open).

Ik heb me al uitgelogd en alles gereset. Maar met hetzelfde resultaat.

Weten jullie misschien een oplossing hiervoor?

Groetjes Randy.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2011 om 18:41 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randy8419 (Bericht 682828)
Had eigenlijk nog een vraagje. Nu voor mezelf hoor.

Als ik tegenwoordig iets wil kopen van een bedrijfje dat open is,
dan blijft ie maar op (open) staan. Dus ik kan gewoon niks meer bestellen.
Als ik iets wil bestellen dan zie ik wel dat balkje gaan, en dan geeft ie hem gewoon weer (open).

Ik heb me al uitgelogd en alles gereset. Maar met hetzelfde resultaat.

Weten jullie misschien een oplossing hiervoor?

Groetjes Randy.

Ik heb nog even nader onderzoek verricht op een Amerikaanse site.

Je blijkt per dag een limiet te hebben lees ik. ''The limit is 35 orders (incoming + outgoing)''

Randy8419 19-06-11 10:37

Alweer een vraagje hoor ;) Wanneer ik verschillende opdrachten uitvoer en afrondt krijg ik hier geen extra mojo voor.
Dus wat doe ik verkeerd en hoe kom ik toch aan dei extra mojo's?

Ashcat 19-06-11 11:37

Als je met opdrachten "goals" bedoeld, dan is het antwoord : goals geven enkel xp en/of coins dus GEEN mojo's. Die krijg je enkel als je een level hoger komt, of heel soms als iets extra's. Mojo's kan je kopen voor echt geld (!!!) en zijn zelden zo te verkrijgen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 11:42 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randy8419 (Bericht 682828)
Had eigenlijk nog een vraagje. Nu voor mezelf hoor. Als ik tegenwoordig iets wil kopen van een bedrijfje dat open is,
dan blijft ie maar op (open) staan. Dus ik kan gewoon niks meer bestellen.
Als ik iets wil bestellen dan zie ik wel dat balkje gaan, en dan geeft ie hem gewoon weer (open).
Ik heb me al uitgelogd en alles gereset. Maar met hetzelfde resultaat.
Weten jullie misschien een oplossing hiervoor?
Groetjes Randy.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2011 om 18:41 ----------
Ik heb nog even nader onderzoek verricht op een Amerikaanse site.
Je blijkt per dag een limiet te hebben lees ik. ''The limit is 35 orders (incoming + outgoing)''

Als je zelf 35 in en uitgaande orders hebt geplaatst zie je geen OPEN meer, als je toch op een landje bent waar open op staat kan het zijn dat er toevallig ook iemand anders daar bezig is. Of de eigenaar is met een redesign bezig.
En soms zijn ngmoco's wegen ondoorgrondelijk....:D

Randy8419 19-06-11 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 684510)
Als je met opdrachten "goals" bedoeld, dan is het antwoord : goals geven enkel xp en/of coins dus GEEN mojo's. Die krijg je enkel als je een level hoger komt, of heel soms als iets extra's. Mojo's kan je kopen voor echt geld (!!!) en zijn zelden zo te verkrijgen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 11:42 ----------



Als je zelf 35 in en uitgaande orders hebt geplaatst zie je geen OPEN meer, als je toch op een landje bent waar open op staat kan het zijn dat er toevallig ook iemand anders daar bezig is. Of de eigenaar is met een redesign bezig.
En soms zijn ngmoco's wegen ondoorgrondelijk....:D

Bedankt voor je reactie.

Randy8419 22-06-11 19:36

aanpassing.

_Rayman_ 05-08-11 10:50

Even ter info. Ik stop met We Farm. De applicatie is erg onstabiel en de nieuwe content heeft amper of niets met een boerderij te maken.

Met We Rule ga ik nog wel door.

Plus+ : waardta

Ashcat 05-08-11 12:07

Dit geldt ook voor mij: ik ben gestopt met WF en WC, die worden ook niet meer geupdate door ngmoco:) Ik heb bij WC CLOSED staan en bij WF zijn er lege of verwelkte groentes.
Toch worden er nog regelmatig orders geplaatst maar die laat ik gewoon staan.

Met WR ga ik ook verder hoewel ik dat meer doe om de levels af te maken :)
Ik zit op 63 en op 61 dus nog even te gaan.

Trade Nations begint ook te vervelen dus wellicht stop ik daar binnenkort ook mee.
Tiny Towers is nog wel leuk omdat ik daar net mee begonnen ben maar dat is een solo-spel. :)

Fijne vakantie allemaal en/of enjoy gaming!
Ashcat

ID: Ashcat4you (ook in het GameCenter) en Ashcat4me

gravedigga 05-08-11 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 697057)
Dit geldt ook voor mij: ik ben gestopt met WF en WC, die worden ook niet meer geupdate door ngmoco



Nou voor zowel We Farm als We City is dat niet helemaal waar:
"On July 15 we announced the end of regularly scheduled content releases for We Farm. We will, however, continue to support We Farm with server maintenance, content releases and events around holidays and other special occasions"

Overigens lijkt me dit wel een voorbode voor Game Retirement zoals ze dat noemen. Zo ging het bij Adventure Bay ook, een hele tijd geen updates en nu dus deze announcement.

wmph 24-11-11 15:53

Misschien stel ik deze vraag niet op de juiste plaats, maar toch:
We rule: hoe schuif je je contents ineen zodat je heel veel meer ruimte krijgt in je kingdoms

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 17:22 ----------

Nog maar eens mijn vraag over we rule:
Hoe schuif je je (gelijke) contents ineen, waardoor je natuurlijk veel meer plaats in je realms krijgt. Wil heel graag meer bouwen maar heb geen plek meer.
Ik zie het veel om me heen!
Groet. Joyofatoy level 70
Welkom!

Senaatje 25-11-11 09:43

Yes, dat zou ik ook graag willen weten!

Vr Gr. Senaatje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.