//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had die bomen zonder vruchten eerst geplaatst, gewoon voor de lol en aankleding. Daarna zag ik die orange bomen en heb die geplaatst en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-08-10, 23:12
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik had die bomen zonder vruchten eerst geplaatst, gewoon voor de lol en aankleding. Daarna zag ik die orange bomen en heb die geplaatst en toen pas merkte ik dat die ook nog wat opleverden. De ruby bomen schijnen veel op te leveren wat Technoslet heeft er een heel land vol van

Ik speel niet echt voor gewin maar ik koop steeds het volgende item dat vrij komt.
Soms duurt dat dan wel wat langer maar ik hoef niet zo nodig op de leader lijst te staan!
Ik denk dat je eerst de keuze zelf moet maken wat je wilt.
Over de waarde en snelheid van de diverse dingen moet je even op het engelse forum kijken. Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more en dan kiezen vor Guides. Daar kan je ook vinden hoe lang het duurt voor je hartjes van je dieren van we farm verschijnen.
Dat is ook een leuk forum om even door te snuffelen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-08-10, 23:16
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik had die bomen zonder vruchten eerst geplaatst, gewoon voor de lol en aankleding. Daarna zag ik die orange bomen en heb die geplaatst en toen pas merkte ik dat die ook nog wat opleverden. De ruby bomen schijnen veel op te leveren wat Technoslet heeft er een heel land vol van

Ik speel niet echt voor gewin maar ik koop steeds het volgende item dat vrij komt.
Soms duurt dat dan wel wat langer maar ik hoef niet zo nodig op de leader lijst te staan!
Ik denk dat je eerst de keuze zelf moet maken wat je wilt.
Over de waarde en snelheid van de diverse dingen moet je even op het engelse forum kijken. Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more en dan kiezen vor Guides. Daar kan je ook vinden hoe lang het duurt voor je hartjes van je dieren van we farm verschijnen.
Dat is ook een leuk forum om even door te snuffelen.
  #23  
Oud 29-08-10, 23:34
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Haha. Ik doe ook nog wel iets anders dan alleen met mijn iphone en ipad spelen
Sporten ofzo...

Misschien een 2e ipod, of iphone/ipad kopen, kunnen jullie beide met eigen toestel spelen. Scheelt een hoop gedoe met installen etc.
En als je dan toch een ipad neemt, zou ik die nemen als ik jou was groter scherm en werkt echt fijner
Hi, nou we hebben ondertussen twee ipads en twee iPods ik had alleen overal dezelfde user op staan omdat ik begon op de iPod, toen wilde mijn man graag een iPad, tja hij had net een nieuwe baan en vond dat hij dat wel had verdiend. Dus ik toestemmen. Niet wetende dat dit super gaaf is. Je kan veel makkelijker typen, etc.. En tja wat gebeurde er, vrouw lief liep de hele dag met dat ding onder de arm en van het een kwam het ander, beter gezegd, van 1kwamen er dus twee. Maargoed onder tussen is hij ook bezig met het spel maar minder actief.
  #24  
Oud 29-08-10, 23:39
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Gaat lekker met ons. Zie dat alles er twee keer staat. Hij bleef hangen hier. Thanks voor de tip zal daar eens rond gaan neuzen. En nee leaderbord...nog niet gekeken. Trouwens, dat is natuurlijk sowieso niet te doen want er zijn altijd mensen die wel bakken met geld uit geven aan gro, Mojo. En dat is echt niet mijn bedoeling!
  #25  
Oud 29-08-10, 23:51
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Nou had ik zojuist een heel verhaal getypt, vliegt de server van het forum eruit.
Zal het morgen opnieuw proberen.
  #26  
Oud 29-08-10, 23:53
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Hi, nou we hebben ondertussen twee ipads en twee iPods ik had alleen overal dezelfde user op staan omdat ik begon op de iPod, toen wilde mijn man graag een iPad, tja hij had net een nieuwe baan en vond dat hij dat wel had verdiend. Dus ik toestemmen. Niet wetende dat dit super gaaf is. Je kan veel makkelijker typen, etc.. En tja wat gebeurde er, vrouw lief liep de hele dag met dat ding onder de arm en van het een kwam het ander, beter gezegd, van 1kwamen er dus twee. Maargoed onder tussen is hij ook bezig met het spel maar minder actief.
Toemaar.....nog meer Apple freaks dus
Om eerlijk te zijn....wij hebben ook 2 ipads. Een ipod nano en 2 iphones(ik een 4, vriendin een 3gs). Dan denk je, waarom die nano? Maar die hadden we al voordat de iphones er waren...
Zou niet meer zonder ze willen.
  #27  
Oud 30-08-10, 00:00
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Ondervind hier ook problemen met de server. Pagina's laden slecht dus ik kijk ook morgen wel weer even.

Orange trees leveren overigens weinig op behalve wat xp. Ruby tree levert per tree 85xp en 100 coins op.
Omdat ik 4 velden vol heb staan levert mij dat een 3ton coins per dag op.
Enige wat ik niet kan kopen zijn de specifieke gebouwen die je met Mojo koopt zoals de archery range.
  #28  
Oud 30-08-10, 09:05
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Gaat lekker met ons. Zie dat alles er twee keer staat. Hij bleef hangen hier. Thanks voor de tip zal daar eens rond gaan neuzen. En nee leaderbord...nog niet gekeken. Trouwens, dat is natuurlijk sowieso niet te doen want er zijn altijd mensen die wel bakken met geld uit geven aan gro, Mojo. En dat is echt niet mijn bedoeling!
Niet onze bedoeling nee. Gelukkig wel van veel andere mensen zonder geduld. Door die mensen krijgen wij toch onze updates
Leaderboard voor we rule ben ik toch een aardig eind gekomen...
  #29  
Oud 30-08-10, 09:15
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Goedemorgen! Het verhaal van gister staat er nu 2x op......en dat zag ik gister dus niet.
Hoef ik het vandaag niet meer te typen. Tja, toen de computers nog van bakstenen waren had ik er al een, dus zonder harde schijf maar met een grote floppy (wie weet nu nog wat een floppy is?????) en dat was een Apple. Daarna kreeg/kocht ik een draagbare (7kg.) met een HD van 20 mb !!!! Geen typfout! Die heb ik enige tijd gehad en toen begon IBM met de serie 286 en ben ik overgestapt van Apple naar Windows. Nu zou ik wel weer een Apple willen maar ik heb programma's die ik helemaal opnieuw zou moeten leren en daar heb ik geen zin meer in dus laat ik de pc/laptop een Windows zijn en de rest is allemaal Apple. Er staat hier in huis wel een iMac maar die is van mijn ega. En ja, daar doe ik ook wel eens wat op. Hmmmmm, dit heeft dus helemaal niks met We rule/farm te maken..... Oké, dan maar even over de mojo's. Ik weiger om die te kopen maar spaar net zo lang tot ik ze bij elkaar heb om er zo'n speciaal gebouw te kopen. Het gevolg is wel dat ik niet veel dubbele dingen koop en ook niet de bestellingen sneller afwerk. Dus moeten mijn klanten soms wat langer wachten maar ze krijgen wel kwaliteit.... Hahaha....
  #30  
Oud 31-08-10, 17:47
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Vinden jullie het ook zo irritant dat bij We Rule de melding komt dat je 5 free mojo's krijgt maar dan moet je wel een US account hebben.
Ik heb nog maar 2 Mojo en zit halverwege het level en zou er dus best wel wat bij kunnen gebruiken ... De tractor is verroest voordat hij klaar is.....
  #31  
Oud 31-08-10, 22:42
Denbosch Denbosch is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Oke over WeFarm! Ik heb een BLUE RIBBON AAP! Eerste van iphoneclubnl?:$
  #32  
Oud 31-08-10, 22:45
Denbosch Denbosch is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Ondervind hier ook problemen met de server. Pagina's laden slecht dus ik kijk ook morgen wel weer even.

Orange trees leveren overigens weinig op behalve wat xp. Ruby tree levert per tree 85xp en 100 coins op.
Omdat ik 4 velden vol heb staan levert mij dat een 3ton coins per dag op.
Enige wat ik niet kan kopen zijn de specifieke gebouwen die je met Mojo koopt zoals de archery range.
Ik kijk nog steeds altijd mn ogen uit als ik iets kom orderen bij jou
  #33  
Oud 31-08-10, 23:01
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik ben ook maar begonnen met we farm. Ik moet zeggen het is wel verslavend
  #34  
Oud 31-08-10, 23:20
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch Bekijk bericht
Oke over WeFarm! Ik heb een BLUE RIBBON AAP! Eerste van iphoneclubnl?:$
Proficiat
Ik wil de apen niet om 2 redenen: 1. ik vind dat ze niet horen in mijn farm
En 2. omdat je gro moet hebben voor dat hekwerk en ik heb maar 2 gro.
Kopen doe ik uit princiepe niet, maar dat is mijn mening.
Ik hoop overigens dat er meerdere levels komen want bij 30 is het op.
Extra land (zoals bij we farm) zou ook goed zijn....
  #35  
Oud 31-08-10, 23:22
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chauncy Bekijk bericht
Ik ben ook maar begonnen met we farm. Ik moet zeggen het is wel verslavend
Join the club
Ik heb je toegevoegd.
  #36  
Oud 01-09-10, 00:08
diana28 diana28 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Ha We Rule en We Farm fans,

Sorry schaam me diep, ik moet jullie nog steeds allemaal toevoegen.
Maar heb het een beetje druk druk druk druk druk.

Jullie raden het misschien al. Sinds vanmiddag loop We Farm bij mij weer vast.....
Nog meer mensen met een 3g waarbij We Farm vast loopt?

Ohhh als ik die verhaaltjes zo lees over We Rule, ik heb het toen wel geinstalleerd maar er weer afgegooid, zou ik er ook wel weer graag aan beginnen. haha maar We Farm vind ik al heel verslavend. Straks zit ik 20 uur per dag met de Iphone in me handen haha.

Zoals Ashcat schreef over de Gro in We Farm. Ik vind het ook erg zonde om geld aan het spelletje te doneren om extra gro te kopen. Maar inderdaad, het gaat zo wel erg langzaam. Heeft iemand misschien tips om sneller door de levels te gaan?
Welk gewas kan je het beste poten op je landje bijvoorbeeld?

Meer tips zijn welkom!

Groetjes Diaantje81
  #37  
Oud 01-09-10, 09:30
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik heb begrepen dat We Farm maar 30 levels heeft.....Op het engelse(?) forum smeken ze om meer maar of daar wat aan gedaan wordt?? Wel bij We Rule, dat krijgt er levels bij zag ik vannacht

@Diaantje81: het planten doe ik met wisselende gewassen, zoals het met mijn tijd uitkomt. Ik schat altijd in wanneer ik weer kan spelen en daar pas ik het gewas op aan. Soms is dat 3-4x per dag en soms ook maar 1x. Als er gewassen bij zijn die dezelfde tijd hebben dan kijk ik wat ik het hardste nodig heb, gro of coins. En ja, soms gaat het wat langzaam maar dan ineens schiet je ook weer een heel stuk door. Het ligt natuurlijk ook aan je bezoekers
Volhouden dus! We Rule is ook leuk maar minder tijd-gericht vind ik omdat je daar niet die beesten allemaal hoeft te aaien...hahaha....
  #38  
Oud 01-09-10, 09:52
mandyrichard mandyrichard is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik ben sinds gisterenavond met wefarm begonnen en ben nu al verslaafd.
Maar hoe kom je aan gro zonder het te kopen? Dat snap ik nog niet helemaal.
Bedankt alvast.

En willen jullie mij toevoegen mandyrichard1

Groetjes Mandy
  #39  
Oud 01-09-10, 10:19
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

@ Mandy: Als je een level hoger komt krijg je 4 gro. Een tijdje geleden was er ook een actie van een paar dagen dat je 2 gro's kon krijgen bij het inloggen. Ik hoop dat die snel weer komen Een stukje land krijg je bij ieder "even" level 2-4-6- enz.

Ik heb je toegevoegd en een kippetje bij je gekocht
(ashcat4me)
  #40  
Oud 01-09-10, 15:34
mandyrichard mandyrichard is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 63
Standaard

Dank je wel!!! en dan nog een vraagje. ik heb bij veel mensen een order geplaatst. Maar wat houd dat precies in?? sorry misschien domme vraag..
Bedankt weer!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 18:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 16:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.