iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule en We Farm praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/70017-rule-farm-praatjes.html)

Ashcat 01-09-10 16:48

Als je bij iemand een order plaatst krijg die er geld en xp voor, mits het ook geleverd wordt. Maar ook jij krijgt er geld voor. Als je precies wilt weten hoeveel het is moet je even kijken op de site gro-farm.com en dan kies je voor Guides. Daar staat precies in wat jij en de ander krijgt. :) Zo kan je ook een beetje in de gaten houden wat het meeste opbrengt.

mandyrichard 01-09-10 16:58

aha oke, dan is dat ook weer duidelijk...
Weet jij misschien ook wanneer je precies push berichten krijgt. Ik krijg namelijk nog helemaal geen berichten binnen. Ik heb ze aanstaan per actie in we farm zelf, en ik heb het aanstaan bij mijn instellingen.
Maar als er nu dingen klaar zijn bijvoorbeeld mijn tomaten ofzo dan krijg ik geen bericht. OOk als een dier geaait moet worden krijg ik geen bericht... rara hoe kan dat??

technoslet 01-09-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 550438)
Ik kijk nog steeds altijd mn ogen uit als ik iets kom orderen bij jou:P

Genoeg keuze? OF mis je nog wat? :D:cool:

Denbosch 01-09-10 19:15

Uhm, ik hoor allemaal mensen praten over dat ik gro koop omdat ik een blue ribbon aap heb? Maar wil één van die mensen even qouten waar ik dat type? Aangezien ik ook nog nooit iets heb gekocht en het totaal tegen mijn principes is om geld uitgeven aan een spel.. TENZIJ je een spel koopt voor een playstation ofzo, dat is anders.. Maarja..

technoslet 01-09-10 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 550991)
Als je bij iemand een order plaatst krijg die er geld en xp voor, mits het ook geleverd wordt. Maar ook jij krijgt er geld voor. Als je precies wilt weten hoeveel het is moet je even kijken op de site gro-farm.com en dan kies je voor Guides. Daar staat precies in wat jij en de ander krijgt. :) Zo kan je ook een beetje in de gaten houden wat het meeste opbrengt.

Voor we farm kijk ik op gro-farm.tk. Heb net even gechecked maar dat is dezelfde als de .com
Overigens is er voor we rule ook een dergelijke site: mojo-farm.tk (denk dat .com ook wel werkt in deze)

Reiska 01-09-10 19:29

Moet je producten als ze klaar zijn ook binnen een bepaalde tijd leveren? Ik speel het spel meerdere malen per dag en zodra ik zie dat er iets klaar is lever ik het meteen, maar ik kreeg net de melding dat de ijsjes gesmolten waren en het daarom niet bezorgt kan worden. Die melding kreeg ik bij het opstarten van het spel, niet na dat ik op bezorgen heb gedrukt.


Ik krijg ook laatste dagen bij alles wat ik plant geen push berichten meer terwijl het wel geactiveerd staat bij het product zelf. Bij bestellingen krijg ik wel gewoon push berichten. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

technoslet 01-09-10 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 551128)
Moet je producten als ze klaar zijn ook binnen een bepaalde tijd leveren? Ik speel het spel meerdere malen per dag en zodra ik zie dat er iets klaar is lever ik het meteen, maar ik kreeg net de melding dat de ijsjes gesmolten waren en het daarom niet bezorgt kan worden. Die melding kreeg ik bij het opstarten van het spel, niet na dat ik op bezorgen heb gedrukt.


Ik krijg ook laatste dagen bij alles wat ik plant geen push berichten meer terwijl het wel geactiveerd staat bij het product zelf. Bij bestellingen krijg ik wel gewoon push berichten. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Geen push notificaties hebben meerdere personen last van. Niemand weet volgens mij waar dat aan ligt.

Wat betreft die bestellingen, die moet je binnen een bepaalde tijd nadat ze klaar zijn afleveren anders verpieteren ze (net zoals de gewsssen). De tijd voor verpieteren is denk ik rond de tijd die het product erover doet om bereid te zijn.

Denbosch 02-09-10 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 551119)
Genoeg keuze? OF mis je nog wat? :D:cool:

Ja eigenlijk mis ik wel wat altijd als ik kom bestellen zijn de leukste dingen weg kan ik die niet reserveren?

Achja ik blijf een nederlander he hahaha

foxy74 02-09-10 13:20

Kan je ook 'vakantiemodus'instellen? Ik speel We Farm en We Rule maar over een paar weken ga ik op huwelijksreis. Ja dan even geen 'gedoe' met boerderijkzaken maar wil mijn 'vriendjes' ook niet verliezen omdat ik niet lever.

foxy74 02-09-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 551123)
Uhm, ik hoor allemaal mensen praten over dat ik gro koop omdat ik een blue ribbon aap heb? Maar wil één van die mensen even qouten waar ik dat type? Aangezien ik ook nog nooit iets heb gekocht en het totaal tegen mijn principes is om geld uitgeven aan een spel.. TENZIJ je een spel koopt voor een playstation ofzo, dat is anders.. Maarja..


Gewoon veel liefde geven dan krijg je toch ook blue ribbon? Was laatst dag thuis en ik maar liefde hgeven die beesten (lag toch ziek in bed) en allemaal Blue Ribbon!

technoslet 02-09-10 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 551375)
Ja eigenlijk mis ik wel wat altijd als ik kom bestellen zijn de leukste dingen weg kan ik die niet reserveren?

Achja ik blijf een nederlander he hahaha

Ja sorry, tegen al die nederlanders is niet op te bouwen :P Overigens heb ik zelf altijd weinig kans om bij andere te bestellen omdat men bij mij veel besteld. Als er iets open valt heb ik vaak direct weer een bestelling omdat er vaak wel wat leuks open is.
Doe t nu ff rustig aan want zag iets van een oranje achtige kasteel ofzo. Dat vind ik wel wat. Ben benieuwd naar die update die vanavond komt.
Zal wel eerst moeten upgraden naar dat foeilelijke rode kasteel a 750.000 dus dat gaat een bom duiten kosten...:rolleyes:

technoslet 02-09-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door foxy74 (Bericht 551560)
Kan je ook 'vakantiemodus'instellen? Ik speel We Farm en We Rule maar over een paar weken ga ik op huwelijksreis. Ja dan even geen 'gedoe' met boerderijkzaken maar wil mijn 'vriendjes' ook niet verliezen omdat ik niet lever.

Ghehe, dan heeft er een ander leuk beestje je liefde nodig :d

Ashcat 02-09-10 16:36

Nee, helaas, je huwelijkreis gaat je dus vrienden kosten :) als je voor allemaal een kadootje meebrengt komen ze vast wel terug :D . Dus ga nou maar gewoon en neem GEEN iPod/iPad mee.... Je hebt andere dingen te doen!!!!

Denbosch 02-09-10 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door foxy74 (Bericht 551562)
Gewoon veel liefde geven dan krijg je toch ook blue ribbon? Was laatst dag thuis en ik maar liefde hgeven die beesten (lag toch ziek in bed) en allemaal Blue Ribbon!

ze bedoelde dat ik dat apen ding kocht want die kost wel gro, heeft niks met blue ribbons te maken..

ferry2112 04-09-10 20:41

Hey

voeg mij gerust toe op We rule : ferry2112
bij mij bestellen is bij jou ook bestellen, en op tijd !

technoslet 04-09-10 20:59

Ohja even een weetje om te delen. Heb gister de ruby citadel gekocht (rode kasteel) en vandaag dat nieuwe oranje kasteel. Die leveren na upgrade geen xp of iets op. Naar mijn idee heb je er dus niks aan behalve een ander kleurtje. Oranje kasteel is een fine tuning van de rode vind ik zelf.
Had het geld beter aan wat cartography shops kunnen besteden......maar ach, die komen ook nog wel :):d

Ashcat 04-09-10 23:16

@Technoslet: Eigenlijk raar dat het niks opleverd..... Misschien in de toekomst? Je weet maar nooit hè :) Voorlopig ben ik nog eerst alle andere dingen aan het verzamelen. Per level een nieuw item maar ze zijn wel steeds duurder.... Enfin, ik kan nog wel even vooruit :)

@ferry2112: ik ga je wel toevoegen en zal wat bij je bestellen :)

Pascal2007 08-09-10 14:31

Hieronder de lijst van mensen die actief bezig zijn met het spel. Ik heb hem overgenomen... omdat we eigenlijk hier verder zouden gaan. misschien wil dit helpen.

01. KingDing3ling
02. TechnoSlet
03. Caatje69
04. remcootje
05. neo634
06. bloodygompie
07. jantje1
08. KingKhali
09. pieterjanvh
10. Douwe
11. Pascal2007
12. Ashcat4you
13. Rogier60
14. thamuz
15. Jos1959
16. McMan
17. BoerHenk
18. Peranya
19. arie61
20. peterhhh
21. mailman71
22. HaasNL
23. HobbeS84
24. ekenit
25. Brugski
26. Lauravdbroek
27. Junkyjump
28. Ferry2112
29. Krusko
30. Mandyrichard1
31. bandsmap
32. pius75

Krusko 08-09-10 16:55

Wanneer zie trouwens of je zo'n blue ribbon beest hebt gekweekt.
Meteen als je ze verkoopt aan de veiling/tentoonstelling? (net uurtje begonnen met we farm)

Edit: Duidelijk, meteen dus :D

Pascal2007 08-09-10 18:06

Hoi,

Ja die krijg je als je dieren gewonnen hebben op de veiling. Je hebt dan wel heel wat petting moeten doen. Zo,n 65 procent, aan hartjes wil wel helpen. Meer is altijd goed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.