iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule en We Farm praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/70017-rule-farm-praatjes.html)

Burn89 15-09-10 00:07

Ik kan die Ruby echt niet vinden hoe heet die precies dan? Bedankt!
En als ik nou een picnic bijvoorbeeld bij iemand bestel. Wat heb ik er daarna aan? Of krijg je er alleen geld en xp voor?

Coolkenneth 15-09-10 07:44

Als iemand 'eigenaar' wordt van mijn school house, krijg ik daar ook nog geld voor dan? ;)

Ashcat 15-09-10 07:57

@Burn89 de ruby grove staat bij het tabje bomen, naast de orange grove. Even doorscrollen na de paden.
@Coolkenneth, ja zowel jij als degene die een order plaatst in jouw items krijgt er geld voor. Ook als jij bij anderen een order plaats is dat zo, alleen is er wel natuurlijk een verschil in het bedrag en xp tussen order plaatsen en order ontvangen :)

technoslet 15-09-10 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 (Bericht 561400)
Ik kan die Ruby echt niet vinden hoe heet die precies dan? Bedankt!
En als ik nou een picnic bijvoorbeeld bij iemand bestel. Wat heb ik er daarna aan? Of krijg je er alleen geld en xp voor?

Die ruby trees kun je pas kopen bij lvl 25 dacht ik...
Maar leveren wel wat op.

Burn89 16-09-10 11:25

oke dat verklaard waarom ik ze nog niet zie :P. Ik ben nu lvl 11 dus ik mag nog even. Zoals jullie zeiden is het wel een verslavend spelletje!!! Maar nog even een vraag waar kan je in het begin goed goud mee verdienen?
En dingen die je koopt bij andere mensen bijvoorbeeld truck parts, kan je hier ook nog wat mee? Korting op zo'n truck of is het gewoon meer voor de leuk en heb je er geen reet aan :D

Ashcat 16-09-10 19:45

In het begin is het even zoeken naar wat iedereen open heeft staan. Voor de juiste gegevens van alle items moet je even kijken op de site: Mojo-Farm | Home | We Rule Fansite: Guides, forum, gallery and more en dan bij guides dan heb je het hele overzicht van We Rule en voor We Farm is het: Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more

technoslet 16-09-10 20:52

Kort door de bocht, je hebt idd niks aan die truck parts maar het levert je wel coins en xp op. Daarom bestel je dus. Tractoren leveren altijd wel lekker wat op

Burn89 17-09-10 00:21

Ja idd die site stond ook op de vorige pagina en dat heeft me al aardig geholpen :P
Ik begreep eerst niet hoe je dit spel uren kon spelen. NU WEL :D Maar nu weet ik dus ook dat als je op iemand ze farm bent gewoon het duurste moet uitzoeken om te verdienen ;) Bedankt weer en we gaan weer verder diertjes opvoeden enz :P

joho59 17-09-10 08:42

Heb ik ergens een instelling gemist, of hebben jullie sinds vandaag ook telkens die vreselijk irritante reclame popup in beeld? )-: Jos1959

Krusko 17-09-10 09:29

Hier ook die pop ups... erg irritant!!!

technoslet 17-09-10 09:32

Zowel bij we rule als we farm kreeg ik die popup.
Als ze er gewoon wat gro of Mojo bijgeven is ht niet zo erg.
Achjah, gewoon wegklikken

joho59 17-09-10 09:51

Volgens mij word er toch al genoeg geld verdiend met die spelletjes. Helemaal niet erg, maar om nou telkens dat rotschermpje in beeld te krijgen. Inderdaad, zit niks anders op dan het weg te klikken.

mailman001 17-09-10 11:51

het lijkt wel of mijn bestellingen achterblijven, kom mensen er zijn nog shops open bij mij :d

Krusko 17-09-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mailman001 (Bericht 563151)
het lijkt wel of mijn bestellingen achterblijven, kom mensen er zijn nog shops open bij mij :d

Ik wacht geduldig op mijn lading bier voor het komende weekend :D

joho59 17-09-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mailman001 (Bericht 563151)
het lijkt wel of mijn bestellingen achterblijven, kom mensen er zijn nog shops open bij mij :d

Is besteld. De rest moet nog ff wachten want ik zit aan mijn limiet.

Ashcat 17-09-10 15:20

Bij We Rule krijg je 500 coins bij als je in het friends venster op die reclame klikt en als je dat ieder uur doet schiet het geld wel lekker op.
Bij We Farm is het maar 50 coins dus daar doe ik het niet.
Nu weer dat popup schermpje over het downloaden van een app., dat had ik de vorige keer gedaan, kreeg er 5 gro voor. Vandaag is dat schermpje er weer, ook een melding bij AppStore dat er een update is. Ik wilde die app niet meer dus heb ik hem gedelete, de update melding verdween uiteraard en ik klikte op cancel bij We Farm en tot mijn stomme verbazing kreeg ik er weer 5 gro bij :) Ik spaar door in de hoop dat We Farm nog eens land erbij gaat doen...

mailman001 17-09-10 20:40

@krusko

Dat wordt een zaterdag biertje :)

@pple_nerd 17-09-10 23:49

Damn die advertenties zijn echt niet normaal om de minuut een pop-up!! Heb al geklaagd bij ngmoco

Maare die base-ball is wel een cool item. Hij is al bestelbaar bij mij :D

chrissie146 18-09-10 01:22

@chrissie146 :) cu

Ashcat 18-09-10 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 563709)
Damn die advertenties zijn echt niet normaal om de minuut een pop-up!! Heb al geklaagd bij ngmoco

Maare die base-ball is wel een cool item. Hij is al bestelbaar bij mij :D

Oke, hij is niet echt "Farm" gericht maar het is wel een item wat nog net kan!
Hij is niet helemaal juist qua grootte maar goed, hij is iig beter dan apen en gorilla's :)
Als je de film Field of Dreams gezien hebt, weet je meteen dat dit wel kan. (Een goeie film overigens!) Mijn veld staat ook open voor te bestellen, dat is het voordeel van geen land te kunnen kopen, je houd geld en xp over...... :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.