//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind dat die baseball niet bij we farm hoort. Die apen op zich weer wel. Als ik één van die guides mag geloven, zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 18-09-10, 11:01
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik vind dat die baseball niet bij we farm hoort. Die apen op zich weer wel. Als ik één van die guides mag geloven, zit er nog meer van dit soort dierentuin dieren aan te komen.

Ik zit met een luxe probleem. Ik weet niet waar ik het geld aan uit moet geven. Er wordt wat gespaard, maar uitgeven wordt eigenlijk niet gedaan. Rustig aan, klim ik toch op de "level ladder" en ik kan toch niets meer vrijspelen. Om nu het land helemaal vol te bouwen met bijvoorbeeld traktoren, zie ik niet zitten.

Wat doen jullie met het geld in we farm?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 18-09-10, 11:40
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Traktoren bouwen

Ben er mee gestopt want anders wort het weer zo vol he, net zoals mijn we rule.
Wat mij trouwens opvalt is dat die gorilla's falcons en alpaccas die niet het blauwe lintje krijgen nadat ze naar de fair geweest zijn erg veel opleveren. Zo 750-1100 xp per stuk afhankelijk van het dier. En dat per periode van een dag ofzo.
  #103  
Oud 18-09-10, 12:45
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Tja, ik ben ook selectief in mijn aankopen Ik vind het prima dat er af en toe een circustent (met ijsverkoop!) op mijn terrein staat en ook een baseball veld voor de buurjongens mag wel... maar echt gekke dingen zet ik er niet op. Dieren is wat moeilijker, lama's, alpaccassen en falcons gaan nog wel maar apen en gorilla's vond ik net iets teveel van het goede en heb ik dan ook niet genomen. Dat er toch een losse aap over het terrein zwerft komt door die tent....

Bij We Rule schiet ik niet echt op, ik heb de fout gemaakt om mijn land te vergroten (250.000 coins) ipv noord/west/oost (150.000 coins) te kopen dus daar ga ik dan nu maar eerst voor sparen, maar er komen steeds items bij die ik wel leuk vind, en dan nu ook nog extra levels....*zucht*.. Om toch wat te doen te hebben, heb ik het rijk maar weer eens veranderd....
En ja...het blijft leuk (en verslavend) om te spelen!!!!!

ID We Rule : Ashcat4you
ID We Farm: Ashcat4me
  #104  
Oud 18-09-10, 15:37
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Achja bij We Rule zijn er veeel meer items die er niet thuis horen maargoed tis wel fun en het blijft een spel

Vind We Farm dan ook veel beter in elkaar steken en denk dat We Rule verder wegzakt in de belangstelling. Ik bouw nu alleen traktoren puur voor het geld en shoppers . En alpaca's (ofzoiets) die leveren de meeste XP's op.

Maar ze moeten nu echt stoppen met de popups kan niks verbouw zonder gestoord te worden.

remcootje

Laatst gewijzigd door @pple_nerd; 18-09-10 om 15:40.
  #105  
Oud 18-09-10, 15:45
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Bekijk bericht
Achja bij We Rule zijn er veeel meer items die er niet thuis horen maargoed tis wel fun en het blijft een spel

Vind We Farm dan ook veel beter in elkaar steken en denk dat We Rule verder wegzakt in de belangstelling. Ik bouw nu alleen traktoren puur voor het geld voor en nieuwe items. En alpaca's (ofzoiets) die leveren de meeste XP's op.

Maar ze moeten nu echt stoppen met de popups kan niks verbouw zonder gestoord te worden.

remcootje
Ik ben het niet helemaal met je eens... We Rule kan je veel langer spelen, daar heb je ook landuitbreiding en je kunt dus 4 koninkrijken maken. Weliswaar is er maar 1 kasteel mogelijk maar van die andere maak je gewoon dorpen. We Farm zal snel moeten gaan uitbreiden want anders stop ik ermee. Ik vind het niet leuk om alles alleen maar vol te zetten enniet verder te kunnen. M.à.w. Ik vind We Rule dus beter dan We Farm.

Welke popups krijg jij steeds? Ik krijg er geen, enkel bij het inloggen.
  #106  
Oud 18-09-10, 17:22
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Die popup krijg ik ook regelmatig. Maar niet zo dat ht zwaar storend is.
Het is dezelfde popup die ook aan het begin verschijnt
  #107  
Oud 18-09-10, 18:33
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Die popup krijg ik ook regelmatig. Maar niet zo dat ht zwaar storend is.
Het is dezelfde popup die ook aan het begin verschijnt
Aha, ik weet nu ook waarom jullie hem wel kregen en ik niet....
Ik speel het op de iPad en daar komt die popup gelukkig niet! Ik was op de iPod touch We Farm aan het zetten om daar ook op te spelen en toen kreeg ik ook die popup steeds. Inderdaad best wel irri, maar ik vind toch al dat WF oo de iPod touch veel trager speelt dan op de iPad. Ik ben nu op de iPod een nieuwe farm begonnen en als ik zover ben als op de iPad dan wissel ik van ID want dan heb ik voor beide spellen dezelfde naam maar dat zal dan nog wel een maandje of zo duren. Toch is het wel leuk om opnieuw te beginnen want alle fouten die ik in het begin maakte kan ik nu omzeilen...
  #108  
Oud 19-09-10, 22:27
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@Ashcat: valsspeler!

Maar hoop idd dat ze gaan uitbreiden bij We Farm want nog een paar tractoren en hij's vol!
Die popup komt nu niet meer met de minuut maar om de 5 minuten

Lijkt me trouwens best cool om op een iPad dit te spelen maargoed om daarvoor er 1 aan te schaffen...
  #109  
Oud 19-09-10, 22:46
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Bekijk bericht

Lijkt me trouwens best cool om op een iPad dit te spelen maargoed om daarvoor er 1 aan te schaffen...
Ook gewoon heerlijk surfen op de bank. Laptop is overbodig dankzij mijn iPad. Bovendien heb ik nooit een laptop gehad aangezien ik het maar ondingen vind. Meestal heb je toch stroom nodig want anders trekt je batterij het weer niet. Geef mij maar een iMac of desktop pc.
Maar goed, dat hoort in een ander draadje
  #110  
Oud 19-09-10, 23:27
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Nou, ik heb enorme bewondering voor jullie die We Farm en Wie Rule op de iPhone of op de iPod spelen. Ik word daar helemaal zenuwachtig van want het schermpje vliegt alle kanten uit, er is nauwelijks speelruimte met die 4 hoeken gevuld met tabs.
Bovendien heb ik een probleem waarvanik niet weet of het aan mijn iPod touch ligt of dat jullie het ook hebben: als ik die reclame popup wegdruk dan krijg ik rechts bovenin de icon plus.+ en dat staat precies op het tabje met het geld zodat ik niet kan zienhoeveel geld ik heb. Alleen bij het opstarten staat dat icoontje er niet en dan zie ik pas hoeveel geld ik heb... . Enfin, ik weet niet of ik We Rule en We Farm wel verder ga spelen op de iPod. Eenmaal op de iPad gespeeld, wil je nooit meer anders.. en ja, op de bank zitten en surfen zonder kabels of een zware laptop.... Wat een genot....
  #111  
Oud 20-09-10, 01:10
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Hier nog een iPad junk. Wat een genot! Ik speel ook af en toe op de iPod, noodgedwongen, dan zit zoontje lief te golven op mijn iPad, maar dat is wel behelpen hoor. En ja dat je niet kan zien hoeveel geld je hebt, dat herken ik en ja die reclame is irri daar heb je met je iPad gelukkig geen last van.
Is er enig zicht op uitbreiding van levels bij we farm? Ik ben ook maar begonnen met mijn tractor voorraad maar suf wordt het wel zo... Ze staan trouwens tot jullie beschikking...
  #112  
Oud 20-09-10, 08:33
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Om mijn geld kwijt te raken ben ik maar begonnen om mijn farm " aan te kleden" zodat het gewoon een leuk plaatje wordt
Nu zal je zien dat ik dat geld strakjes vast tekort kom om e.o.à. nieuw item te kopen maar dan heb ik weer een doel......
Helaas is er nog geen uitzicht op landuitbreiding. Er wordt wel steeds meer over gemoppert dus ze zullen toch wel iets moeten gaan doen willen ze de spelers behouden.
  #113  
Oud 20-09-10, 15:42
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Vraagje

Hoe krijg ik een foto in mijn profiel toegevoegd? Ben wel zat van die standaard dingen en zie dat er meer zijn met eigen foto, maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen.
  #114  
Oud 20-09-10, 18:41
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Vraagje

Hoe krijg ik een foto in mijn profiel toegevoegd? Ben wel zat van die standaard dingen en zie dat er meer zijn met eigen foto, maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen.
Klik op het plus icoontje rechts boven.
Dan krijg je het homescherm te zien, klik op het > teken bij je profiel, kies in het volgende scherm edit (daar waar awards e.d. staat) en klik dan op personal avatar. Ik geloof niet dat je de public avatar kan aanpassen met een eigen afbeelding maar dat weet ik eigenlijk niet zeker omdat ik die gewoon heb laten staan. Succes! We zien je wel verschijnen....
  #115  
Oud 20-09-10, 21:49
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Maarre die iPad is wel veel duurder dan een laptop en brand ook geen dvd's heb nu laptop van Toshiba super beeld, 2 hardeschijven, sata- en HD-out dus dat overtreft hij niet. Vooral het grote toetsenbord met alles binnen handbereik en HD geluid met 2 Harman/Kardon speakers en led verlichting. Zo heb ik nog iets gemist?

Maar die stukjes land als uitbreiding vind ik maar irritant want je moet bij velen steeds alle stukjes af voordat je een Dragon Lair tegenkomt.

Laatst gewijzigd door @pple_nerd; 20-09-10 om 21:54.
  #116  
Oud 20-09-10, 23:01
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Ahhhhgggg,

Nou ik ben er achter waarom ok er geen foto in kan plaatsen. Mijn man, en bedankt, heeft het profiel aangemaakt met de naam van ons zoontje... En ook zijn geboorte datum. En Pascal is drie en half dus....mag nog geen publiek profiel hebben! Dus jullie moeten nof elf jaar wachten tot dat ik tevoorschijn kom! Tot dan!
Heb wel bij mijn andere naam waarmee ik op de iPod speel een foto van de Kids geplaatst. Bandsmap.
  #117  
Oud 21-09-10, 10:56
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Bekijk bericht
Maarre die iPad is wel veel duurder dan een laptop en brand ook geen dvd's heb nu laptop van Toshiba super beeld, 2 hardeschijven, sata- en HD-out dus dat overtreft hij niet. Vooral het grote toetsenbord met alles binnen handbereik en HD geluid met 2 Harman/Kardon speakers en led verlichting. Zo heb ik nog iets gemist?

Maar die stukjes land als uitbreiding vind ik maar irritant want je moet bij velen steeds alle stukjes af voordat je een Dragon Lair tegenkomt.
Jajaja, allemaal waar, ik heb ook een Toshiba en ben er dik tevereden over maar omdat daar ook vanalles aanhangt is dat ongemakkelijk om op schoot te houden.... En steeds alles loskoppellen... Ik ben lui!!!!!!

Tja, ik let niet zo heel erg op wat ik koop, ik weet wel welke het meeste opbrengen maar als ik dat niet zie neem ik makkelijk wat anders. Het gaat dan niet zo snel bij We Rule maar ach.... Ik heb plezier aan het spel.
  #118  
Oud 21-09-10, 11:00
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Ahhhhgggg,

Nou ik ben er achter waarom ok er geen foto in kan plaatsen. Mijn man, en bedankt, heeft het profiel aangemaakt met de naam van ons zoontje... En ook zijn geboorte datum. En Pascal is drie en half dus....mag nog geen publiek profiel hebben! Dus jullie moeten nof elf jaar wachten tot dat ik tevoorschijn kom! Tot dan!
Heb wel bij mijn andere naam waarmee ik op de iPod speel een foto van de Kids geplaatst. Bandsmap.
Veiligheid is dus ingebouwd.... Netjes, hoewel het natuurlijk wel te omzeilen valt. Is die geboorte datum niet aan te passen in je profiel of account?
Eigenlijk raar want een kind van 3,5 kan toch nog geen koninkrijk besturen.....
M.à.w. je bent koningin moeder....
  #119  
Oud 21-09-10, 20:45
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Je kan je geboortedatum wel aanpassen maar dan moet je bewijzen gaan opsturen. Whatever, ik moet in de toekomst gewoon mijn eigen account aan gaan maken maar voor nu speel ik rustig verder onder Pascal want ik ben nu al zo ver, geen zin onweer overnieuw te beginnen.
  #120  
Oud 22-09-10, 11:04
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Bekijk bericht
Maarre die iPad is wel veel duurder dan een laptop en brand ook geen dvd's heb nu laptop van Toshiba super beeld, 2 hardeschijven, sata- en HD-out dus dat overtreft hij niet. Vooral het grote toetsenbord met alles binnen handbereik en HD geluid met 2 Harman/Kardon speakers en led verlichting. Zo heb ik nog iets gemist?
Maar het blijft een laptop.... (zelf ben ik anti-laptop dus vandaar )
Bovendien heb ik een prima Windows desktop machine die download brand etc etc... Het is maar net waar je voorkeur ligt.

Die popup op mijn iphone is echt irritant en het is me ook opgevallen dat hij niet verschijnt op de ipad. Helaas ontkom ik niet aan we rule op mijn iphone omdat er overdag ook rubies moeten worden binnegehaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 18:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 16:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.