//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou zeg, na een hele dag weg te zijn geweest heb ik het maar druk met oogsten en zaaien en aaien en accepteren...... . Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 23-09-10, 06:55
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Nou zeg, na een hele dag weg te zijn geweest heb ik het maar druk met oogsten en zaaien en aaien en accepteren...... . Ik had nauwelijks kans overdag om op de iPhone wat te doen dus toen ik thuis kwam had ik het "druk". Ik realiseer me nu pas dat ik de farms op de iPod touch niet kan doen als ik weg ben. Daar staan mijn alternatieve farms op. Op de iPhone en de iPad staan dezelfde. Hoe doen jullie dat als je een dag of meer niet kan spelen? Met zaaien/oogsten kan je er wel rekening mee houden, maar met het accepteren en leveren? Ik vind het beslist erg voor mijn klanten als dat fout zou gaan.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 23-09-10, 08:21
Krusko Krusko is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Daarom ben ik pas begonnen met het spel na mijn zomervakantie

Ik voeg je ook meteen even toe
  #123  
Oud 23-09-10, 08:26
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Nou zeg, na een hele dag weg te zijn geweest heb ik het maar druk met oogsten en zaaien en aaien en accepteren...... . Ik had nauwelijks kans overdag om op de iPhone wat te doen dus toen ik thuis kwam had ik het "druk". Ik realiseer me nu pas dat ik de farms op de iPod touch niet kan doen als ik weg ben. Daar staan mijn alternatieve farms op. Op de iPhone en de iPad staan dezelfde. Hoe doen jullie dat als je een dag of meer niet kan spelen? Met zaaien/oogsten kan je er wel rekening mee houden, maar met het accepteren en leveren? Ik vind het beslist erg voor mijn klanten als dat fout zou gaan.....
Oogsten en zaaien kun je rekening mee houden inderdaad. Accepteren en leveren van bestellingen is een probleem. Dat gaat dan gewoon niet. Het kan dan gewoon een keer misgaan.
Ik ben in januari weer een week op wintersport en dan zal ik ook wel tegen problemen aanlopen... Ach, tis niet het einde van de wereld
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #124  
Oud 23-09-10, 19:57
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Ik wil jullie geen slapeloze nachten bezorgen maar.......

.......We City is nu beschikbaar in de Appstore


En we gaan we vrolijk verder
Of bete gezegd: we beginnen weer vrolijk opnieuw

(dankzij de tip van Keymaker)
  #125  
Oud 23-09-10, 21:00
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Ik wil jullie geen slapeloze nachten bezorgen maar.......
......We City is nu beschikbaar in de Appstore
En we gaan we vrolijk verder
Of bete gezegd: we beginnen weer vrolijk opnieuw
(dankzij de tip van Keymaker)
Nou, ik twijfelde eigenlijk of ik dit wel wil.. Ik heb op Facebook Social City gespeeld maar daar moet je zo op je tijd letten en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Als dat hier ook zo is zal ik er snel mee ophouden want anders zit ik de hele dag met de iPad op schoot en dan krijg ik inderdaad helemaal geen nachtrust meer. Maar ach, ik zal het toch wel willen zien, of ik het vol ga houden zie ik dan wel...
  #126  
Oud 23-09-10, 21:41
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Heb hem zojuist gedownload en ben nu in level 5.
Ik heb trouwens ook geen melding gezien dat het spel uit was terwijl dit normaal wel gebeurt want hij was 19 sept al in de appstore.

Maargoed @ashcat: het wordt nu idd wat drukker op me iPhone dan normaal dus denk dat ik We Rule alleen nog oogst en rubies doe en we farm ietsjes meer totdat het lekker loopt.
Enne We City is toch echt veel beter dan Social City en/of City Story er zit veel meer leven in

ngmoco... het zou verboden moeten worden!
  #127  
Oud 23-09-10, 22:03
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Hoeveel kun je in we rule eigenlijk bestellen? Ik heb het idee dat ik niet meer bij iedereen kan bestellen
  #128  
Oud 23-09-10, 22:21
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mailman001 Bekijk bericht
Hoeveel kun je in we rule eigenlijk bestellen? Ik heb het idee dat ik niet meer bij iedereen kan bestellen
Het maximum is 35 bestellingen dit geldt voor bestelling die je doet + de bestellingen die ze bij jou doen.
  #129  
Oud 24-09-10, 11:45
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Even een mededeling: ik ben overgestapt naar we city. Ik laat we rule voor wat het is .
  #130  
Oud 25-09-10, 11:11
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Ik wil jullie geen slapeloze nachten bezorgen maar.......

.......We City is nu beschikbaar in de Appstore


En we gaan we vrolijk verder
Of bete gezegd: we beginnen weer vrolijk opnieuw

(dankzij de tip van Keymaker)
Maar dat doe je wel! En ik voeg de volgende verslaving aan mijn lijstje toe. Succes allemaal!
  #131  
Oud 25-09-10, 12:53
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Mede We-ers,
Ik las op het USA forum van We Rule en We Farm dat er een uitbreiding komt van We Farm. Er wordt gewerkt aan nieuwe grond zoals ook bij We Rule, Oost, west, noord, zuid.
Ook de mogelijkheid om items te verplaatsen van het ene land naar het andere wordt bekeken. Dus We Farm toch maar even op de achtergrond bijhouden
Hoe lang het nog gaat duren stond er niet bij.....
  #132  
Oud 29-09-10, 06:55
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Nieuwe levels in We Farm!,,,,

Surprice! Vanmorgen stond ik in We farm opeens in level 32.
Er zijn dus nieuwe toegevoegd. Ga even op de sites gro-farm en Mojo- farm want er zijn nog veel meer wijzigingen. En het is nog nieteens donderdag/ vrijdag
  #133  
Oud 29-09-10, 11:52
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Surprice! Vanmorgen stond ik in We farm opeens in level 32.
Er zijn dus nieuwe toegevoegd. Ga even op de sites gro-farm en Mojo- farm want er zijn nog veel meer wijzigingen. En het is nog nieteens donderdag/ vrijdag

En.. je kan je boerderij weer vergroten! kost je 100000 maar dan heb je ook wat! maw.... ben blij dat ik er mee doorgegaan ben. Nu weer sparen voor de nieuwe farm en mijn land vergroten!
  #134  
Oud 29-09-10, 12:20
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Yep, hier ook, de lap grond meteen vergroot en ook het huis maar aangepast. Eigenlijk had ik gehoopt dat ook dan je land nogeens werd vergroot maar helaas.....
Enfin, dit is al heel wat. In het USA forum staat een melding dat er binnenkort land bij komt, net zoals in We Rule maar dan kan je kiezen uit Serengeti en Outback. Die toevoegingen zijn dan vanaf level 20. Het wordt dan We Farm -> Safari. Ik vermoed dat je de landen zuid/noord e.d. dan daarop kunt inrichten. Het blijft leuk!!! (En verrassend.....)
  #135  
Oud 29-09-10, 20:28
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Had het inderdaad ook gezien. In eerste insta ntie merkte ik dat ik extra landjes kon kopen. Een paar uur later merkte ik pas dat ik mijn lan kon upgraden en vervolgens mijn huis ook nog. Dat laatste is alleen maar een visueel ding voor een ton want verder levert dat niks op.
Ben benieuwd naar de landuitbreidingen. Zal ook wel weer flink wat gaan kosten
  #136  
Oud 29-09-10, 20:49
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Eindelijk! Werd echt te druk op me landgoed
Was de afgelopen dagen ziek en heb nu een dag lang de broccoli gedaan bij We Farm en dan ben je snel op 70.000 cash. Dus die uitbreiding is fluitje van een cent. Cool huis btw.
  #137  
Oud 29-09-10, 22:24
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

oh ja nog even een vraagje. Ik ben vanmorgen dus ook van level 30 zo naar 33 gegaan en zie dat ik nu opeens 16 gro heb. Klopt dit? hadden jullie dit ook of heeft ons boefje van 3,5 jaar per ongeluk gro gekocht.... wat ik dan niet doorgehad heb? (hij vindt het oogsten zo leuk dus dat laat ik vaak door hem doen... maar ja die vingertjes gaan zo vlug...) kan het me haast niet voorstellen hoor maar goed 16 gro dat is ook niet zomaar iets...
  #138  
Oud 29-09-10, 22:58
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
oh ja nog even een vraagje. Ik ben vanmorgen dus ook van level 30 zo naar 33 gegaan en zie dat ik nu opeens 16 gro heb. Klopt dit? hadden jullie dit ook of heeft ons boefje van 3,5 jaar per ongeluk gro gekocht.... wat ik dan niet doorgehad heb? (hij vindt het oogsten zo leuk dus dat laat ik vaak door hem doen... maar ja die vingertjes gaan zo vlug...) kan het me haast niet voorstellen hoor maar goed 16 gro dat is ook niet zomaar iets...
Dat wordt dus even je bankrekening checken


Nee hoor wees gerust. Die 16 gro kom van het gaan van level 30 naar 33. Ieder level up brengt een paar mojo met zich mee en omdat jij qua punten in level 33 vqlt heb je ze van 31, 32 en 33 gehad.
En qls jij me nu vraagt hoeveel ik er gehad heb omdat ik van 30 naar 35 ging......
...heb geen idee, heb er eigenlijk niet op gelet
Edit: dit zijn er 24

Laatst gewijzigd door technoslet; 29-09-10 om 23:01. Reden: Toevoeging
  #139  
Oud 29-09-10, 23:09
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Klopt, ik had er ook ineens 16 bij! Ik ging van 30 naar 32 (bijna 33) had meer dan 1.000.000 xp. Nu nog landuitbreiding, oost/west e.d. en dan kunnen we daar ook weer even verder.

Volgens mij kan je niet zomaar gro/mojo/zap kopen want je zult bij iTunes toch je wachtwoord moeten ingeven????
  #140  
Oud 30-09-10, 12:49
Iphone4 Gielen Iphone4 Gielen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Hi all,

Ik ben op zoek naar buren voor beide apps! Voeg mij toe, mijn nick is robertgielen !

Veel plezier met de spellen, dat heb ik in ieder geval wel!

Overigens heb ik sinds eergisteren een probleempje met WeFarm, ik kan namelijk niets meer bouwen! En met niets bedoel ik ook echt niets, nog geen boompje. Iemand anders dit probleem ook gehad?

Misschien dat ik het programma ff moet deinstalleren en dan weer installeren?

Groeten,

Robert

Laatst gewijzigd door Iphone4 Gielen; 30-09-10 om 12:52.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 17:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 15:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 08:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 05-04-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.