//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch maar een apart topic voor deze beide games gemaakt want ik denk dat de Mods het niet veel langer toestaan dat we gewoon kletsen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-10, 20:29
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard We Rule en We Farm praatjes

Toch maar een apart topic voor deze beide games gemaakt want ik denk dat de Mods het niet veel langer toestaan dat we gewoon kletsen over deze 2 programma's in de Applicatie topic.

Mochten jullie dit onhandig vinden dan zal deze topic snel omlaag zakken en anders blijft hij gewoon bovenaan staan

Start maar met gezellig kletsen, mopperen, geven van tips en trucks en alles wat jullie maar kwijt willen over deze 2 (verslavende) games!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 12:06
diana28 diana28 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Hey
Wat leuk een eigen chattopic over We Farm.

Hebben jullie nog problemen met inloggen en het spel?
Sinds gisteravond doet het spel het bij mij weer. Heel af en toe crasht het spel nog wel eens, maar niet meer zo als voorheen.
Dus ben weer druk aan het kopen.

Ik heb gelezen dat er vandaag weer een update komt he? Met aapjes.

Veel speelplezier
Diaantje81
  #3  
Oud 27-08-10, 19:27
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Toch maar een apart topic voor deze beide games gemaakt want ik denk dat de Mods het niet veel langer toestaan dat we gewoon kletsen over deze 2 programma's in de Applicatie topic.

Mochten jullie dit onhandig vinden dan zal deze topic snel omlaag zakken en anders blijft hij gewoon bovenaan staan

Start maar met gezellig kletsen, mopperen, geven van tips en trucks en alles wat jullie maar kwijt willen over deze 2 (verslavende) games!
Dat gewoon ouwehoeren in dat topic van We Rule heeft ook heel veel pagina's opgeleverd. Wat ik niet echt begrijp is dat de mods niet meer zouden willen dat we daar posten. Tenslotte worden daar ook de vragen die iedereen erover heeft direct beantwoord en is het onderwerp altijd nog We Rule.
Losse posts hier en daar blijf je op een forum altijd wel houden... (mods zijn er voor om het niet uit de hand te laten lopen en helaas voor sommige ook echt nodig)
Zal ze beide topics wel in de gaten houden
  #4  
Oud 27-08-10, 19:54
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik geloof niet dat de mods er problemen mee hebben maar als je iets echt wilt weten over het programma en je moet al die "of topics" doorworstelen dan kan ik me voorstellen dat er gemopper gaat komen. Dus voordat de mods er last van krijgen leek het me, ook voor hun, beter om het "kletswerk" apart te houden.

Ik denk dat met de komst van de iPad het aantal spelers van beide games wel zal toenemen.

Overigens heeft het iPhone forum er vannacht uit gelegen.
We farm moest ik op gegeven moment updaten want er zouden bugs uitgehaald zijn. Het werkte verder normaal. Ach je moet toch wat te doen hebben 's nachts
  #5  
Oud 27-08-10, 20:16
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diana28 Bekijk bericht
Hey
Ik heb gelezen dat er vandaag weer een update komt he? Met aapjes.
Diaantje81
Eigenlijk vind ik aapjes niet echt bij een boerderij horen, maar goed, bij de circustent past het natuurlijk wel.
Hetzelfde geldt voor de universiteit van We Rule. Die ga ik op het andere stuk land zetten en bouw daar een andere stad .
  #6  
Oud 27-08-10, 20:41
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Eigenlijk vind ik aapjes niet echt bij een boerderij horen, maar goed, bij de circustent past het natuurlijk wel.
Hetzelfde geldt voor de universiteit van We Rule. Die ga ik op het andere stuk land zetten en bouw daar een andere stad .
Ik heb geen plek op een ander land
Alles staat vol met Ruby Trees.... Misschien ga ik straks vanzelf wel wat rubies verkopen, maar het levert erg veel op...
Dus ik heb die universiteit er maar tussen gezet verplaatst ik wel weer...

Ik ben snachts vooral bezig met slapen...
  #7  
Oud 28-08-10, 23:16
darisblue darisblue is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb de laatste tijd problemen dat ik geen push berichten meer krijg van we rule. Hebben jullie daar ook last van en kan ik er iets aan doen?
Voor we farm had ik de push berichten in het begin uit gezet (ik wist nog niet wat het was, had net 1 dag een iphone) kan ik ze nu ook weer aanzetten.
Mijn oogsten mislukken iedere keer.
  #8  
Oud 29-08-10, 00:03
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darisblue Bekijk bericht
Ik heb de laatste tijd problemen dat ik geen push berichten meer krijg van we rule. Hebben jullie daar ook last van en kan ik er iets aan doen?
Voor we farm had ik de push berichten in het begin uit gezet (ik wist nog niet wat het was, had net 1 dag een iphone) kan ik ze nu ook weer aanzetten.
Mijn oogsten mislukken iedere keer.
Je kunt per item een pushbericht maken, als je op het item klikt en het zit in de "verkoop" dan krijg je die keuze. Je kunt ook bij je instellingen van je iPad aangeven dat je een push bericht wilt maar dan krijg je van alles wat maar een pushbericht heeft een melding.
Ikzelf kijk altijd hoe lang een groenten er over doet om te groeien en probeer dat met mijn eigen tijd te laten uitkomen. Je kunt best wel wat tijd er overheen laten gaan voordat ze verpieteren
Ik gok dus gewoon een beetje qua tijd omdat ik stapelgek werd van die pushberichten. Ik heb alles uitstaan, ook het geluid...
  #9  
Oud 29-08-10, 00:30
Reiska Reiska is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darisblue Bekijk bericht
Ik heb de laatste tijd problemen dat ik geen push berichten meer krijg van we rule. Hebben jullie daar ook last van en kan ik er iets aan doen?
Voor we farm had ik de push berichten in het begin uit gezet (ik wist nog niet wat het was, had net 1 dag een iphone) kan ik ze nu ook weer aanzetten.
Mijn oogsten mislukken iedere keer.
Ik merkte vandaag ook al dat ik ineens geen push berichten meer ontvang in We Rule terwijl ik dit wel geactiveerd heb staan. Normaal kreeg ik ook altijd wel push berichten. Hoop dat hier een oplossing voor is.
  #10  
Oud 29-08-10, 01:03
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darisblue Bekijk bericht
Ik heb de laatste tijd problemen dat ik geen push berichten meer krijg van we rule. Hebben jullie daar ook last van en kan ik er iets aan doen?
Voor we farm had ik de push berichten in het begin uit gezet (ik wist nog niet wat het was, had net 1 dag een iphone) kan ik ze nu ook weer aanzetten.
Mijn oogsten mislukken iedere keer.
Je kunt het aanzetten via instellingen/berichtgeving en dan naar we farm.
Voor ieder gewas apart moet je in de game zijn zoals Ashcat al beschreef.

Overigens heb je volgens je profiel nog helemaal geen iPhone...
  #11  
Oud 29-08-10, 01:23
darisblue darisblue is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Je kunt per item een pushbericht maken, als je op het item klikt en het zit in de "verkoop" dan krijg je die keuze. Je kunt ook bij je instellingen van je iPad aangeven dat je een push bericht wilt maar dan krijg je van alles wat maar een pushbericht heeft een melding.
Ikzelf kijk altijd hoe lang een groenten er over doet om te groeien en probeer dat met mijn eigen tijd te laten uitkomen. Je kunt best wel wat tijd er overheen laten gaan voordat ze verpieteren
Ik gok dus gewoon een beetje qua tijd omdat ik stapelgek werd van die pushberichten. Ik heb alles uitstaan, ook het geluid...
Ik heb dus wel de pushberichten aanstaan per gewas/gebouw maar dat werkt blijkbaar niet. Meestal doe ik het ook zoals jij zegt. Maar als ik 's avonds op de bank zit vind ik het wel leuk om eggplants ofzo te verbouwen maarja dan vergeet ik dat dus weer en verpieteren ze, dan zijn die push berichten wel makkelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Je kunt het aanzetten via instellingen/berichtgeving en dan naar we farm.
Voor ieder gewas apart moet je in de game zijn zoals Ashcat al beschreef.

Overigens heb je volgens je profiel nog helemaal geen iPhone...
Nu zo ook gedaan, ik zie het al wel ik heb nog veel te leren over de iphone.
Eigenlijk behoor ik ook nog niet een iphone te hebben maar ik had geluk en vlak na de lancering van de iphone 4 er toch een bemachtigd. Ik was zo verbaasd dat ik het daarom vast vergeten was om het hier aan te passen
  #12  
Oud 29-08-10, 09:18
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Hallo,

Wie helpt mij uit de brand? Wij willen graag op 1 iPod in gaan loggen met een ander profiel bij we farm, nu start hij nog automatsch op met die van mij, maar mijn man wil er graag ook zijn eigen game op gaan spelen. Leuk, maar.... Ik zou niet weten hoe we dit weer aan kunnen passen ik krijg dat ding maar niet zo ver dat hij. Iet meet automatisch mijn profiel pakt. Nog even en ik ga er mee gooien lol. Jullie weten hier vast wel het antwoord op....ikwacht ondertussen geduldig af.
  #13  
Oud 29-08-10, 13:07
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Heb het al gevonden, je moet het hele spel de-installeren en weer installeren en dan kan je switchen van gebruiker.
  #14  
Oud 29-08-10, 13:09
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Heb trouwens wel het idee dat ik hier tegen een muur praat...volgens mij leest niemand mee... Toch maar weer terug naar die andere rubriek?
  #15  
Oud 29-08-10, 13:14
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Heb trouwens wel het idee dat ik hier tegen een muur praat...volgens mij leest niemand mee... Toch maar weer terug naar die andere rubriek?
Hmmm, het is zondag dus ik kijk dan niet zo vaak.....
En ja, de-installeren is de enige mogelijkheid wat natuurlijk belachelijk is.
Daardoor heb ik nu ook 2 verschillende namen, dat was eigenlijk niet de bedoeling maar goed, ik kan ermee leven.
Ik hoop dat die lui wel in de gaten krijgen dat het met de iPad meer een familie-gebeuren is geworden dan met een gsm.
  #16  
Oud 29-08-10, 16:58
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Heb trouwens wel het idee dat ik hier tegen een muur praat...volgens mij leest niemand mee... Toch maar weer terug naar die andere rubriek?
Haha. Ik doe ook nog wel iets anders dan alleen met mijn iphone en ipad spelen
Sporten ofzo...

Misschien een 2e ipod, of iphone/ipad kopen, kunnen jullie beide met eigen toestel spelen. Scheelt een hoop gedoe met installen etc.
En als je dan toch een ipad neemt, zou ik die nemen als ik jou was groter scherm en werkt echt fijner
  #17  
Oud 29-08-10, 22:42
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Haha. Ik doe ook nog wel iets anders dan alleen met mijn iphone en ipad spelen
Sporten ofzo...

Misschien een 2e ipod, of iphone/ipad kopen, kunnen jullie beide met eigen toestel spelen. Scheelt een hoop gedoe met installen etc.
En als je dan toch een ipad neemt, zou ik die nemen als ik jou was groter scherm en werkt echt fijner
Hi, nou we hebben ondertussen twee ipads en twee iPods ik had alleen overal dezelfde user op staan omdat ik begon op de iPod, toen wilde mijn man graag een iPad, tja hij had net een nieuwe baan en vond dat hij dat wel had verdiend. Dus ik toestemmen. Niet wetende dat dit super gaaf is. Je kan veel makkelijker typen, etc.. En tja wat gebeurde er, vrouw lief liep de hele dag met dat ding onder de arm en van het een kwam het ander, beter gezegd, van 1kwamen er dus twee. Maargoed onder tussen is hij ook bezig met het spel maar minder actief.
  #18  
Oud 29-08-10, 22:45
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Een vraagje over die bomen die ik bij jullie zie staan. Wat leveren die op? Die ruby kan ik nog niet kopen, moet nog een paar levels verder maar al wel manderijnen of sinaasappels, wat het ook mag zijn. Is dit de moeite waard, moet ikwachten tot dat ik die ruby kan plaatsen...of kan ikeerst beter mijn coins steken in de gebouwen?
  #19  
Oud 29-08-10, 23:02
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Ik heb ook ff een vraag op het moment dat bij mijn gebouwen bv slagerij of molen een ballonnetje met geld erin staat net als bij je huisjes voor de tax, is het dan de bedoeling dat ik die aanklik of moet ik die laten staan zodat een andere speler hier nu wat kan kopen?
  #20  
Oud 29-08-10, 23:08
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mailman001 Bekijk bericht
Ik heb ook ff een vraag op het moment dat bij mijn gebouwen bv slagerij of molen een ballonnetje met geld erin staat net als bij je huisjes voor de tax, is het dan de bedoeling dat ik die aanklik of moet ik die laten staan zodat een andere speler hier nu wat kan kopen?
Die moet je cashen juistbzodat anderen hem daarna kunnen bestellen. Het levertbjou namelijk sowieso coins op.
Dus klikken met die handel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 18:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 16:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.