iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We city praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/72918-city-praatjes.html)

Ashcat 14-01-11 11:16

Tja, dat gaat zo..... :(
De beste methode is om naar de Leatherboards te gaan (bij het tabje Plus+) en daar uit de top 10 van de members aan je lijst toevoegen, die spelen beslist nog! :)
Succes!

technoslet 16-01-11 10:24

Bij deze laat ik even weten dat ik met We City gestopt ben. Heb me braaf uitgelogd via plus en de game all van mijn iphone en ipad verwijderd.
Dus vooral niks meer bestellen want dat wordt een failed to deliver!!

Rule, Farm en Adv Bay speel ik nog wel.

Grt TechnoS

Ashcat 16-01-11 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 628569)
Bij deze laat ik even weten dat ik met We City gestopt ben. Heb me braaf uitgelogd via plus en de game all van mijn iphone en ipad verwijderd.Dus vooral niks meer bestellen want dat wordt een failed to deliver!!Rule, Farm en Adv Bay speel ik nog wel.
Grt TechnoS

Dank voor de info! Ik ben al -tig keer van plan om te stoppen met WC maar om e.o.a. reden wil k toch dat laatste level nog afmaken :) en dan zal het ook wel gaan sluimeren tot de game weer een boost krijgt.
Wat toch leuk is om te doen, nu je toch tijd over hebt....hahaha.... is Trade Nations, dat is niet zo intensief dus vergt minder tijd dan de We games.
AB vond ik niet leuk, heb het een tijdje geprobeerd maar om e.o.a. reden sprak het mij niet aan. Over een maand of twee zal het voor mij allemaal wel minder worden, dan kan ik i de tuin werken en dan heb ik geen tijd meer maar de games hebben we wel mooi door deze winter heen gesleept!

@pple_nerd 19-01-11 13:34

@ Technoslet: Ik zag zoiets al op je landgoedje staan. Maar groot gelijk ook het spel trekt meer Zap uit je dan het interessant wordt. We Farm wordt bij mij ook steeds minder interessant vooral omdat er veel gestopt zijn.

Verder doe ik nu wel meer We Rule en Adventure Bay (waar ik wel ff aan moest wennen)

technoslet 19-01-11 14:16

@ Applenerd
We Farm gaat bij mij ook niet heel lang meer duren denk ik. We rule en AB vind ik nog prima te doen. Ik zal het wel kenbaar maken als de tijd rijp is, haha

leny2e 19-01-11 14:57

toch wel jammer dat er veel mensen mee stoppen, ik begin net met we city.
wat ik merk is dat mensen zelfs met een spel als we city of rule etc dat ze haast hebben om tot het eind te komen

Ashcat 19-01-11 14:57

Ik vind op dit moment Trade Nations wel leuk! :)
De rest doe ik wel maar meer omdat ik het wil uitspelen maar je zult zien dat er weer levels bijkomen...... :D

leny2e 19-01-11 15:05

wat is je plus account ashcat?

Ashcat 19-01-11 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 630160)
wat is je plus account ashcat?

Mijn Plus+ account is Ashcat4you

Ik speel de spellen nooit snel, ik koop geen bendes van hetzelfde maar wil altijd een leuk beeld hebben, of dat nu een Kingdom, Farm of City is.

Bij We Rule Quests is er nu gelukkig een magazijn en daarom zal ik dat ook wel blijven spelen. Het gerucht gaat dat er 5 nieuwe levels aankomen..... dus dan kan ik weer verder.

We Farm heeft net nieuwe levels maar daar is het verhaal een beetje zoek, het heeft weinig meer met een Farm te maken. Race circuit en zo....

Van We City vind ik de lay out te clean, maar de items hebben wel allemaal wat met een stad. Toch zou ik daar ook graag een magazijn willen hebben zodat je items van de ene naar de andere realm kunt verplaatsen om dan een realm helemaal als een stad van een ander land in te richten :)

Ze blijven allemaal wel leuk maar het kost wel erg veel tijd allemaal! :)
Trade Nation (niet van Plus+) is leuk om te doen. Je hoeft er niet op de tijd te letten want er gaat niks verloren. Veel minder verslavend dus :D

technoslet 19-01-11 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 630210)

We Farm heeft net nieuwe levels maar daar is het verhaal een beetje zoek, het heeft weinig meer met een Farm te maken. Race circuit en zo....

Van We City vind ik de lay out te clean, maar de items hebben wel allemaal wat met een stad. Toch zou ik daar ook graag een magazijn willen hebben zodat je items van de ene naar de andere realm kunt verplaatsen om dan een realm helemaal als een stad van een ander land in te richten :)
:D

En een zeemonster in we city dan? En zo'n sneeuwbol? Vind dat toch wel erg afwijken van het stadse... Net zoveel als een racecircuit niet op een farm hoort.
Anyway, mij scheelt het weer een hoop tijd al die japanse tenten, achtbanen en law units af te tikken

leny2e 19-01-11 18:50

ik heb je toegevoegt ashcat mijn id is leny2e0, ik ben actief op alle drie we games :)

leny2e 23-01-11 22:34

hebben jullie ook zo vaak dat de we games crachen ?

leny2e 25-01-11 23:07

ik kan geen order plaatsen bij andere city's terwijl er open staat ....heeft iemand ook dit probleem?
ik heb de game al opnieuw geinstalleerd maar geen verschil.
leny2e0

King Ding3ling 28-02-11 15:26

Potverdorie...de leaderboard wordt ook al niet meer bij gewerkt van We City.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.