Swords and sandals - Zwaarden en sandalen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Speelt iemand het spel Swords and sandals op zijn iPod of iPhone? Weet iemand toevallig ook hoe je je karakter kan laten groeien? Want ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Swords and sandals - Zwaarden en sandalen
Speelt iemand het spel Swords and sandals op zijn iPod of iPhone?
Weet iemand toevallig ook hoe je je karakter kan laten groeien? Want ik verlies altijd van de grote vijanden, omdat ze mij van grote afstand al kunnen raken. Laatst gewijzigd door Brumemail; 04-10-10 om 14:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Speelt niemand het of leest niemand het?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je gewoon even moet wachten om te kunnen groeien. Wij groeien immers ook geen centimeters per dag. En laat je karakter goed rusten en eten, dit bevordert de groei. Maar..... je weet wat ze zeggen. Hoe groter je bent hoe harder je valt. Dus als je groot bent moet je wel zorgen dat je goed evenwicht hebt. Als je dan valt ben je in 1 keer dood. Bovendien wordt je dan lomp. Klein maar fijn zeg ik dan maar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hahaha groot gelijk.
Ik heb het spel gespeelt op mijn 3G alleen het hapert en stottert allemaal een beetje.. Ook last van? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|