//

Swords and sandals - Zwaarden en sandalen

Swords and sandals - Zwaarden en sandalen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Speelt iemand het spel Swords and sandals op zijn iPod of iPhone? Weet iemand toevallig ook hoe je je karakter kan laten groeien? Want ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-10, 18:23
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard Swords and sandals - Zwaarden en sandalen

Speelt iemand het spel Swords and sandals op zijn iPod of iPhone?

Weet iemand toevallig ook hoe je je karakter kan laten groeien? Want ik verlies altijd van de grote vijanden, omdat ze mij van grote afstand al kunnen raken.

Laatst gewijzigd door Brumemail; 04-10-10 om 14:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-10, 14:45
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Speelt niemand het of leest niemand het?
  #3  
Oud 04-10-10, 16:51
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Ik denk dat je gewoon even moet wachten om te kunnen groeien. Wij groeien immers ook geen centimeters per dag. En laat je karakter goed rusten en eten, dit bevordert de groei. Maar..... je weet wat ze zeggen. Hoe groter je bent hoe harder je valt. Dus als je groot bent moet je wel zorgen dat je goed evenwicht hebt. Als je dan valt ben je in 1 keer dood. Bovendien wordt je dan lomp. Klein maar fijn zeg ik dan maar
  #4  
Oud 04-10-10, 17:21
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Ik denk dat je gewoon even moet wachten om te kunnen groeien. Wij groeien immers ook geen centimeters per dag. En laat je karakter goed rusten en eten, dit bevordert de groei. Maar..... je weet wat ze zeggen. Hoe groter je bent hoe harder je valt. Dus als je groot bent moet je wel zorgen dat je goed evenwicht hebt. Als je dan valt ben je in 1 keer dood. Bovendien wordt je dan lomp. Klein maar fijn zeg ik dan maar
Haha volgens mij heb je het spel nog nooit gespeeld, want je kunt niet eens rusten of eten. En als je valt ben je ook niet direct dood
  #5  
Oud 12-10-10, 17:28
XxMocr0o94xX XxMocr0o94xX is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

hahaha groot gelijk.

Ik heb het spel gespeelt op mijn 3G alleen het hapert en stottert allemaal een beetje.. Ook last van?
  #6  
Oud 12-10-10, 17:37
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XxMocr0o94xX Bekijk bericht
hahaha groot gelijk.

Ik heb het spel gespeelt op mijn 3G alleen het hapert en stottert allemaal een beetje.. Ook last van?
Heel soms, maar ik heb ook een iPhone 4 die is een stuk sneller Ik heb trouwens het spel al een week geleden uitgespeeld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.