//

Medal of honor

Medal of honor discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) De nieuwe medal of honor van EA is nu een weekje uit op de computer, ps3 en xbox. Op mijn iPod touch heb ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-10, 19:48
Winkertje Winkertje is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Question Medal of honor

De nieuwe medal of honor van EA is nu een weekje uit op de computer, ps3 en xbox. Op mijn iPod touch heb ik de nieuwe modern combat gedownload maar medal of honor zou helemaal te gek zijn. Nou heb ik dus een iPod touch maar ook een blackberry torch en ik keek gister in de blackberry appworld en zag opeens medal of honor staan! Dit spel lijkt me leuk voor op mijn ipod maar op een blackberry? Maar mijn vraag: ik zou verwachten dat EA medal of honor eerder uit zou brengen op de iDevices dan op de blackberry maar kan ik nu medal of honor verwachten voor mijn ipod?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-10, 03:04
russel80 russel80 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

wellicht wel ja
  #3  
Oud 06-11-10, 09:52
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Ik heb m gespeeld, maar wat valt dat tegen zeg! Dan vond ik airborne beter spelen en zelf mooier. De acties van de bots is zo terleurstellend. Ik wacht nog wel even op 9 nov, kijken wat de Black ops brengen.
Reageren

Labels
blackberry, medal of honor



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.