iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Epic's Infinity Blade (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/79735-epic-s-infinity-blade.html)

The_Umpire 10-12-10 17:30

Epic's Infinity Blade
 
Ik heb m gisteren zelf gedownload en even gespeeld, en moet zeggen het is wel echt een leuk spelletje. Het ziet er niet alleen mooi uit, maar de besturing is ook goed te doen (alleen jammer dat je niet echt zelf kan lopen, dat heb ik tenminste nog niet uitgevonden).

Het doel is om al je tegenstanders te verslaan (logisch), bij elke overwinning krijg je meer XP en dat soort dingen. Overigens kan je in een soort Store nieuwe voorwerpen kopen: Wapens, health etc..

Ik heb zelf nog een hoop te ontdekken over het spel, en het verbaasde me wel een beetje dat er nog geen topic over te vinden is in het Games Forum..

Bij deze zou ik graag jullie meningen horen over dit spel, Heb je het al geprobeerd, wat vind je er goed/slecht aan, wat voor een punt zou je het spel geven??



Ik zelf geef dit spel toch echt wel een 7.5, dit vanwege o.a. de Graphics, Gameplay,

Wat ik minder vind: Het niet helemaal zelf kunnen bepalen hoe of waar je heen loopt.



Ik ben benieuwd wat jullie van het spel vinden?

Gegroet,
Umpire

iMario 10-12-10 19:13

Een must voor iPhone 4.

The_Umpire 10-12-10 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 613170)
Een must voor iPhone 4.

Ik heb zelf een 3Gs, is ook zeker aan te raden.

apotheosis 10-12-10 20:18

Ik zat aan zo'n moeilijke en was dood, was de 1ste keer ik een duel verloor en nu moet ik terug herbeginnen, snap er niet veel van,wel een leuk spel en vooral de graphics zijn super.

Toch verkies ik zonder meer dungeon hunter 2; deze is echt wel de beste die er is en de besturing is volledig mijn ding bij deze.

iWiefring 11-12-10 17:43

Het idee van verschillende bloodlines, en dat je steeds je vader's dood moet 'avengen' om de Engelse naam er maar even bij te pakken, is heel goed. Ook al loop je steeds hetzelfde riedeltje af moet je heel goed nadenken over welke equipment je pakt en kijken welk level je tegenstander is, want elke nieuwe bloodlines worden je tegenstanders ook beter. Zelf ben ik al ongeveer bij de 6e bloodline, maar ik denk als je op een gegeven moment genoeg gold hebt om de 'Infinity Blade' te kopen dat je die laatste boss kan verslaan. Je moet ook goed inzicht hebben en goed kijken naar de tegenstander wat ie doet zodat je moet kijken hoe je moet ontwijken, of dat je toch beter kan blocken, want op sommige momenten is dit niet mogelijk.

Er is nog geen optie waarbij je rond kan lopen inderdaad, dit is ook wel erg jammer, maar de graphics en de verhaallijn maken het (voor mij althans) weer helemaal goed. In de volgende update waarschijnlijk ook een multiplayer optie, en een nieuw land om te overwinnen. We zullen wel zien wat er van komt!

Kort gezegd, heb je een 3GS, 4, iPod, of wat dan ook, alles wat compitabel is met dit spel. Het is zeker een aanrader, er is geen spel wat aan deze graphics kan tippen.

Remypas 13-12-10 23:55

Erg mooi spel, dat moet ik toegeven.
Al valt het inderdaad een beetje tegen qua functionaliteit. De Epic Citadel preview beloofde wat meer vrijheid in het spel en de repetitie is op een gegeven moment wel erg saai. Vooral dat de manier van verslaan van de vijanden op de verschillende locaties echt exact hetzelfde is.
Maar niet te veel zeuren" het is echt een hele mooie game! En ik heb erg genoten met het spelen en uitspelen.
Trouwens de infinity blade is niet nodig om de eindbaas te verslaan hoor. Ik heb het met het één à grootste zwaard gedaan.

Bram was al in gebruik 14-12-10 22:29

Grafidch is het super (ipad) maar gameplay is echt helemaal niks gewoon. Blokkeren, ontwijken en slaan. That's it... Of mischien heb ik 'm iets te snel eraf gegooid.

JaytB 15-12-10 10:25

Eentonigheid met veel diepgang
 
Toen ik het spel een half uurtje gespeeld had, was ik eigenlijk teleurgesteld. Ik had er veel meer van verwacht. Het ziet er wel schitterend uit, maar het leek heel oppervlakkig.
Nu ik wat meer gespeeld heb kan ik je verzekeren dat dit een buitengewone coole actie RPG is. Dat de gevechten eentonig lijken, is juist de bedoeling. Als je goed oplet, kan je na een tijd zowat alle bewegingen van je tegenstander voorspellen. En dan wordt de game pas echt leuk. Het is een uniek zicht en gevoel als je een tegenstander onderuit haalt door alleen maar de 'parry' functie te gebruiken. Dan valt het je ook op dat er af en toe een nieuwe 'move' vanuit het niets bijkomt. Als je ook wat slim met je goud omgaat, kun je in het begin vrij snel in level stijgen. Al bij al schuilt er dus onder al de actie echt wel veel diepgang, als je er je tijd in wilt steken tenminste.

@apotheosis Ik begrijp je ivm Dungeon Hunter 2. Is echt een super-game voor een mobieltje.

apotheosis 15-12-10 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JaytB (Bericht 614995)
@apotheosis Ik begrijp je ivm Dungeon Hunter 2. Is echt een super-game voor een mobieltje.

Komt ook binnen een paar maand op de playstation 3 uit, super.
Heb samen met mijne maat dungeon hunter 2 uitgespeeld ;). Alleen uitspelen duurd wel een stukje langer ;p.

Over infinity blade; mooie graphics enzo en wel eens leuk om te spelen maar ik ben zoiets snel beu om eerlijk te zijn, ik breek de game niet af omdat ik deze wel goed vind maar zoals ik zeg zijn er toch betere games zoals oa dungeon hunter 1&2 en hero of sparta 2 enz... Ik houd meer van zo'n games ;).

JaytB 15-12-10 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 615086)
Komt ook binnen een paar maand op de playstation 3 uit, super.
Heb samen met mijne maat dungeon hunter 2 uitgespeeld ;). Alleen uitspelen duurd wel een stukje langer ;).

Haha, ik wilde er gewoon niet teveel over kwijt omdat dit hiervoor het topic niet is, maar mijn topgame van het moment is Dungeon Hunter 2. Heb net level 100 gehaald. Tja, ik heb lekker verlof nu ;) ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit zo lang aan een stuk een spelletje op mijn telefoon heb gespeeld. Mijn duimen doen er pijn van... Ik heb geen PS3, maar ben er wel benieuwd naar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.