iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   beste game evar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/85660-beste-game-evar.html)

yushutsune 26-02-11 22:22

beste game evar?
 
2 Bijlage(n)
ello,
ik vroeg me eigenlijk af wat gullie de beste game vind tot nu toe, bij is het ongetwijfeld infinity blade, kost iets van 5 euro en de graphics zijn echt epic, voor een ipod touch toch zeker!

Walluuhr 06-03-11 15:02

Real racing 2 is verslavend! Heerlijke graphics ook ;)

Guest-20180925190238 06-03-11 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yushutsune (Bericht 646207)
ello,
ik vroeg me eigenlijk af wat gullie de beste game vind tot nu toe, bij is het ongetwijfeld infinity blade, kost iets van 5 euor en de graphics zijn echt epic, voor een ipod touch toch zeker!

Is er geen "game" waar je spelend Nederlands kan mee leren? Lijkt me handig indien dat zou bestaan :d

DouweK 06-03-11 17:30

Ik heb echt uren en uren van mijn leven verspild met Eliminate Pro. Wat een gave online multiplayer FPS was dat, ik was op het laatst helemaal zo'n nerd die 126 Amerikanen en Jappaners per minuut afmaakte ("BOOM HEADSHOT!!!1!!") terwijl ik helemaal niet zo'n gamer ben.

Oh en online een potje voetballen met X2 Football 10/11 is ook niet verkeerd. Geen perfect spel maar goed, wel online multiplayer i.t.t. FIFA.

Ik heb veel spelletjes maar juist het online tegen anderen spelen maakt dat ik het blijf spelen.

ipod123 09-03-11 17:16

nova 2 echt een bon spel

npbruna 10-03-11 07:38

Assassin's Creed, deel 1 natuurlijk, en Hero of Sparta II

ment10 13-03-11 00:03

Homerun battle is ook fijn.

harriepopov 17-03-11 15:42

Plants vs Zombies

apotheosis 17-03-11 16:52

Er zijn er ondertussen al zovele goeie games vooral van gameloft.

De nieuwste is nu rainbow six; zo'n zalige game alweer van gameloft en speel ik veel liever dan infinity blade maar uiteraard ieder zijn smaak en keuze he :).

Je hebt ook nog hero of sparta 2 die pakken beter is dan de 1ste game.

Dungeon hunter 1 en 2 allebei uitgespeeld en zeer goeie leuke games.

Modern combat 2; black pegasus ook pakken beter dan de 1ste en ook uitgespeeld, super game.

Brothers in arms 1 en 2 al vind ik de 2de ook pakken beter ;).

Dead space is niet slecht, mijne maat vind dat een supergame, ik vind deze oke maar tis iets minder mijn genre.

N.O.V.A. 1 en 2 zijn ook goeie maar soms moelijke games vind ik.

Stratego; uren gespeeld vroeger en ze zouden bezig zijn zodat je tegen elkaar online kan spelen, super dus, wacht vol ongeduld.

Als je van race games houd is iss real racing 2 of eventueel asphalt 6 een hele leuke game met prachtgraphics.

Shadow guardian; avontuur en aktie game, super game.

Double dragon is ook een korte tijd geleden uitgekomen, vroeger zot gespeeld ;).

Golden axe is nog zo een oude getrouwe game en streets of race, mortal kombat en streetfighter.

Uno; deze mag zeker niet ontbreken, zeer leuke en geestige game.

Tetris,angry birds,let's golf 2,prince of persia,the simpsons,avatar,shrek kart,dead rising mobile,

Ik kan nog een tijdje doorgaan natuurlijk maar houd het voorlopig bij deze.

iWiefring 18-03-11 12:04

Mijn voorkeur ligt ook eerlijk gezegd bij Infinity Blade!

iWiefring 19-03-11 07:43

Inderdaad @Apple109 TW is ook best wel een leuk spel. Sinds vandaag ook, aangezien m'n creditcard weer bruikbaar is! :D

wesselc 23-03-11 16:35

Cod nazi zombies en Angry Birds

DutchSpike 26-03-11 22:39

Doodle Jump is echt verslavend. Call of Duty World at War: Zombies is ook awesome met epic graphics. :D

Asslickinggoods 01-04-11 16:39

Streetfighter 4 replay data
 
Subject: Streetfighter 4 replay data

Weet iemand hoe ik de replay data van iPhone naar Mac krijg? Wil mijn 24 hits combo met Ken op Grueling difficulty analyseren;)

Bambeakz 01-04-11 19:16

Zeker wel tiny wings ! voorde kleine games , maar Game Dev story als volledige game (wat heb ik hier veel uren in zitten :) )

Daarna Doodlejump en cut the rope.

Real racing en dat soort spellen zijn ook wel leuk hoor ,maar de kleine spelletjes zijn zo verslavend voor tussendoor.

Naj85 08-05-11 15:39

beste games op de iPhone

- Plants vs Zombies
- Angry Birds
- Cut the rope

WPT 08-05-11 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Naj85 (Bericht 671689)
beste games op de iPhone

- Plants vs Zombies
- Angry Birds
- Cut the rope

Daar kan ik me wel in vinden ;-)
Ik heb Flight Control ook echt heel lang heel leuk gevonden.

Anon 08-05-11 22:12

Plants vs Zombies
angry birds
doodle jump

Enigste spellen waarvoor ik geld zou betalen.

yoenoesz 08-05-11 22:41

eyeHelicopter! Verslavend spelletje! Erg uitdagend, simpel maar ook moeilijk, erg leuk!

yoenoesz 10-05-11 00:31

eyeHelicopter

uitdagend!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.