iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/89011-verzameltopic-vragen-over-problemen-gamecenter.html)

jimspeed1998 24-02-11 22:41

GameCenter verwijderen:)
 
Beste leden/ bezoekers van iphoneclub.nl.

Ik heb een manier om GameCenter te verwijderen ik heb het geprobeert op een iphone 3gs zwart fw:4.2.1 met jailbreak(je moet er wel een jailbreak voor hebben)


Stappen:
1. Download iphonebrowser of een andere manier op in je iphone te komen.
2. ga naar root/Applications
3. verwijder de map: Game Center~iphone.app
4. Reboot je iphone/ipod touch en gamecenter is nu weg en hij komt alleen terug als je je iphone/ipod touch update

Gr. Jimspeed1998 en voor vragen stel ze maar

Jitse 24-02-11 22:56

Wat je hiermee doet is niet deïnstalleren, maar alleen maar de map met de App erin verwijderen. Alle bijbehorende bestanden die niet in die map zitten, blijven gewoon.

Bovendien heb ik geen idee waarom je Game Center zou verwijderen... je kunt hem ook gewoon hiden met Poof of zo.

jimspeed1998 25-02-11 11:19

Gewoon naar root/applications en verwijder de map: Game Center~iphone.app en reboot je iphone/ipod touch. en GameCenter is weg:D

IceFollow 10-04-11 20:19

[iPhone3G] GameCenter start niet
 
Hey mensies,


Ik wil heel graag GameCenter op m'n iphone 3G. Dus ik zocht op google als dit mogelijk was. En zag dat het kon. Dus ik volgde dit tut: [link 1] Maar ik zie bij gamecenter geen logo (een grijs 4kantje) en het start niet op zoals dit filmpje: [link 2] Maar ik krijg het maar niet werkend. Iemand hier ervarig mee?




[link 1] = [How To] GameCenter iPhone3G [4.2.1] - iFans - iPad, iPhone, and iPod touch Fans forums
[link 2] = YouTube - Re: How to Add Game Center iPhone 3G - iOS 4.2.1

fabian1400 11-05-11 20:12

jullie hebben ten minste nog game center ik heb hem verwijderd met een reset en nu is hij mooi weg...:mad:

WPT 12-05-11 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabian1400 (Bericht 672768)
jullie hebben ten minste nog game center ik heb hem verwijderd met een reset en nu is hij mooi weg...:mad:

Ik kan hem niet eens verwijderen volgens mij?
Krijg je hem ook niet terug als je hem aan iTunes hangt?

fabian1400 12-05-11 15:53

ja maar toen ik hem helemaal naar standaart instellingne deed was hij weg en ik krijg geen nieuwe aangeboden:mad:

iWiefring 13-05-11 09:29

Standaard instellingen gaat niet helpen, je moet een volledig herstel uitvoeren.

EnzymeX 24-05-11 10:59

Ook nog maar een vraagje,

heb zojuist WSOP Free gedownload en deze wordt ook bij Gamecenter weergegeven, wanneer ik echter de Achievements haal worden deze niet geupdate? Heb al geprobeerd zowel Gamecenter als de Game opnieuw op te starten maar zonder resultaat.

WPT 24-05-11 11:06

Ik weet niet of het bij deze game het geval is maar sommige games hebben bugs. In dat geval de updates voor deze game in de gaten houden.

degooyert 11-08-11 22:58

Ik hoop dat ik er niet overheen gekeken heb maar ik heb een vraag.

Ik mis de knop vrienden toevoegen in mijn gamecenter en heb wel alle updates en een iphone 4. Wat kan/moet ik doen?

agnuts 17-08-11 23:32

game center verwijderen
 
hey!

Ik heb de iphone 4 zonder jailbreak en wil eigenlijk wel heel graag de gamecenter verwijderen..

Want weet iemand van jullie (waarschijnlijk wel) of je spellen zoals solitair door het gamecenter automatisch contact maken met internet? of komt dat niet door de gamecenter? want als dit niet door de gamecenter komt hoef ik em niet te verwijderen..

is dit nog duidelijk? ik hoop het namelijk.. nja ik hoor graag van jullie!

Sanne2509 06-01-13 00:12

Hallo, wij hebben 2 ipads onder dezelfde accountnaam, nu willen we allebei landleven spelen maar nadat dat een week goed was gegaan is die van mijn man helemaal verdwenen en heeft hij nu ook de mijne op zijn iPad? Weet iemand hoe we die van hem terug kunnen krijgen?

Captain Krimson 08-05-13 09:44

Ik werd helemaal gek van gamecenter dat ik niet gebruik maar steeds 'uppopt' als ik RenoAirRaces speel op mijn iPad. Daardoor verloor ik steeds races omdat ik tijdens de race popup-vensters van gamecenter moest sluiten die dan gewoon onmiddellijk weer verschenen. Via google kreeg ik de tip om in Gamecenter mijn nickname en e-mailadres te veranderen, uit te loggen en drie keer het spel op te starten en gamecenter te annuleren. Vervolgens kreeg ik een popup om gamecenter uit te schakelen. Ik was opgelucht tot het moment dat ik er achter kwam dat mijn Apple ID nu niet meer werkt..... Ik weet niet meer wat ik als e-mailadres had ingevuld bij gamecenter (willekeurige toetsen@hotmail.com). Wat moet ik nu doen om mijn Apple ID te redden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.