iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/89011-verzameltopic-vragen-over-problemen-gamecenter.html)

jpbouw 09-09-10 20:23

bestaande games in gamecenter zetten
 
Kan iemand aangeven hoe je de bestaande games op je iphone kan importeren in game center op je iphone. bv packman is beschikbaar maar heb ik al gekocht op mijn iphone??.... wie is er al achter hoe dit gaat:d:d

Modbreak:
Omdat ik toch al ruim 10 topics binnen 4 pagina's heb ontdekt, heb ik maar even dit topic aangemaakt waar je je vragen over GameCenter in kwijt kunt.
Hier hebben we namelijk beiden (mods en gebruikers) voordeel bij. Ons scheelt het flink wat topics met eenzelfde titel/vraag, en voor de mensen die hulp zoeken is het makkelijker zoeken gezien zij dan nog maar 1 topic hoeven door te lezen.


joranvdl 09-09-10 23:50

Je uitleg is niet al te duidelijk , maar wat ik eruit op kan maken is dat je Pacman gekocht heb maar nog niet compatible is met game center ? a

Games die al in de Appstore stonden en nu voorzien zijn van game center krijgen een update, pac man heeft dit ook gehad en is dus nu bruikbaar voor Gc.

jpbouw 10-09-10 00:11

Ik bedoel dat ik pacman al een tijd heb en vandaag qgamecenter heb gedownload maar ik krijg met geen mogelijkheid pacman in mijn gamecenter te zien

Pascal717 10-09-10 00:42

De game komt pas in Game Center te staan, als je game opstart. Maar dat zal je al gedaan hebben :)

ninobeukeveld 10-09-10 00:59

En als je het heb geüpdate

jpbouw 10-09-10 01:51

Neen, alle opties geprobeerd en er komt geen 1 game in mijn game center???

Thibault 10-09-10 09:29

Bij staan Flight Control, Real Racing en TouchGrind in Game Center maar bijvoorbeeld FarmVille niet hoewel het staat opgegeven als compatibel met Game Center...

Johannes 10-09-10 10:02

Game Center.app op 4.0.x zetten, wie helpt?
 
Het oude Game Center is nog wel als download te vinden en zelfs via een repo te installeren, maar heeft iemand toevallig ook een link naar de nieuwe? Zou handig zijn voor mensen die hun jailbreak niet kwijt willen of Game Center op de 3G willen.

Virginia 10-09-10 10:32

Ik heb hetzelfde probleem. alles al geprobeerd.
ik krijg het niet voor elkaar om de games in game center te openen.
de compatibele games zijn geupdate, ik heb ze een keer geopend maar game center bljift leeg. ook heb ik games via game center gedownload en zelfs dat helpt niet!

glaantje 10-09-10 10:51

Je moet eerst de update downloaden van die bepaalde app.

Gister had ik dus 4.1 geinstalleerd, daarna de update van Flight Control downloaden. Dan Flight Control opstarten, eruit en in Game Center zoeken naar compatible games. Toen kwam ie er gewoon bij in te staan!

Johannes 10-09-10 15:50

Hm. Volgens mijn resultaten, mist er een deel van het benodigde framework. De Game Center app sluit direct na het opstarten op 4.0.1 omdat het ergens een binary mist.

Misschien dat er iemand hier slimmer is en een fatsoenlijke port kan maken

Peter210 11-09-10 04:43

Game center verwijderen
 
Bij mijn laatste update van mijn 3gs stond er zonder dat ik hierom had gevraagd een nieuwe app op mijn Iphone.:confused:Game center.

Nou ben ik totaal niet in spelletjes geintreseert en ik wil deze app verwijderen.

Maar dat lukt niet:mad:

Ik ben toch echt van mening dat het ongevraagd sturen van dit soort dingen niet zou moeten kunnen en ik zou het daarom ook erg op prijs stellen als er iemand is die weet hoe ik deze app kan verwijderen.

Alvast dank,

Peter210

ChielvanIeperen 11-09-10 09:08

Kan niet. Daar heb je JB voor nodig denk ik

WDS001 11-09-10 10:28

Dat is inderdaad niet mogelijk omdat GameCenter een standaard app van Apple is zoals Aandelen of Weer dat ook zijn. Maar verplaats de app naar je laatste pagina en je hebt er al niet zoveel last meer van ;)

maradja 11-09-10 11:15

Als deze map Game Center bij aanschaf Iphone er al op stond, had je hem dan niet gekocht? :o

WDS001 11-09-10 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maradja (Bericht 558676)
Als deze map Game Center bij aanschaf Iphone er al op stond, had je hem dan niet gekocht? :o

Game Center kan je toch helemaal niet kopen? Die wordt gewoon automatisch geïsntalleerd op je iPhone bij update naar firmware 4.1.

maradja 11-09-10 11:21

Ik heb het over de aanschaf van je Iphone dan staan er toch een aantal mappen voor geïnstalleerd, zoals kompas, kaarten etc

Peter210 12-09-10 11:39

Game center verwijderen
 
Dank voor de reacties, en natuurlijk jammer dat deze app er dus niet af kan.
Ik zal hem, zoals WDS001 aangaf, naar pagina laatste verplaatsen.

Maar het blijft natuurlijk wel jammer dat er nu ruimte in gebruik is die ik nooit zal gebruiken:(

Peter210

chaser2600 12-09-10 12:56

Die paar kilobytes zul je inderdaad wel missen ja ;-)

Joas 12-09-10 20:48

Je hebt 32 gb en Game Center neemt echt niet zoveel ruimte in.

Joas


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.