iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Wordfeud: online Scrabble in het Nederlands op je iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/98346-wordfeud-online-scrabble-nederlands-op-iphone.html)

edaems 07-07-11 15:55

Wordfeud: online Scrabble in het Nederlands op je iPhone
 
Ik speel wordfeud, dat is scrabble mét ook een Nederlandse woordenlijst. Heel erg leuk. Maar je moet met vrienden op afstand spelen. Duurt soms vreselijk lang voordat iemand een woord legt. Is er ook een Nederlandse scrabble voor iphone dat je gewoon met z'n tweeën op één iphone kan spelen? Words with friends is ook een social game. De officiële scrabble heeft geen Nederlandse versie

iCulture 30-08-11 22:50

Wordfeud: online Scrabble in het Nederlands op je iPhone (review)
 
Met Wordfeud kun je online op je iPhone Scrabble spelen. Van alle Scrabble iPhone spellen heeft WordFeud (freemium) als enige een Nederlands woordenboek.

Lees verder over: Wordfeud: online Scrabble in het Nederlands op je iPhone (review)

iCulture 01-09-11 21:50

Humor: De verschillende typen Wordfeud-spelers [video] [nsfw]
 
In deze hilarische video legt Matijn Nijhuis de verschillende WordFeud-spelers langs de sociale meetlat.

Lees verder over: Humor: De verschillende typen Wordfeud-spelers [video] [nsfw]

patricia-dh 16-09-11 15:49

Vraagje wordfeud
 
Weet iemand of je ergens je scores terug kan vinden van gespeelde games?

Groeten

iCulture 01-10-11 01:27

Wordfeud verboden in café Zwolle
 
Café Hete Brij heeft het spelen van woordspelletje Wordfeud verboden. Het spel zorgde ervoor dat klanten amper nog met elkaar of het personeel praatten.

Lees verder over: Wordfeud verboden in café Zwolle

iCulture 04-10-11 16:40

Nederlands woordenboek Wordfeud verbeterd en uitgebreid
 
Wordfeud heeft zijn Nederlandse woordenlijst uitgebreid en aangepast. Hierdoor is het mogelijk om woorden met bepaalde leestekens alsnog op het speelbord te leggen.

Lees verder over: Nederlands woordenboek Wordfeud verbeterd en uitgebreid

paranomos 04-10-11 16:58

Erg leuk spelletje!!!!!!!!!!!

JaapBoer 05-10-11 13:34

Woordenboek Wordfeud Nederlands
 
Sinds een paar dagen speel ik Wordfeud. Het verbaast mij vaak dat 'normale' nederlandse worden niet geaccepteerd worden. Een voorbeeld "waterbaden" of "vlagje" maar bv woorden als "dei" , "yo" of "ud" worden wel geaccepteerd.

Kunnen we ergens het woordenboek van wordfeud updaten?:confused:

WhiteRab 07-10-11 11:31

Ja, gewoon op het spel-overzicht onder "finished games"

WhiteRab 09-10-11 15:59

Sorry, ik merk dat de finished games verdwijnen bij een vol scherm... Wat ik nu doe is een schermprintje van het uitgespeelde spel maken.

King1987 09-10-11 16:01

 Verplaatst naar: iPhone-Games

iCulture 11-10-11 09:30

Wordfeud-update maakt inloggen lastig door bug
 
Het Scrabble-spel Wordfeud heeft een update gekregen voor de iPhone en iPod touch. Het chatvenster is nu uitgevoerd met chatbubbels en bugfixes maken de applicatie iets sneller.

Lees verder over: Wordfeud-update maakt inloggen lastig door bug

PeerkeG 14-10-11 09:46

Wordfeud
 
Hallo mensen,

Zoals waarschijnlijk ook velen hier ben ik begonnen met Wordfeud. Alleen geeft hij de afgelopen dagen steeds de melding: it's not your turn to make a move. The gamestate will now be resynced. Er gebeurd dan ook vervolgens helemaal niets. En dit terwijl ik wel aan de beurt ben.

Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? Zo ja wat kan ik er aan doen? Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, maar dit helpt niet

Bedankt alvast!

benn1e 14-10-11 14:48

Ja ik had het gisteren ook, heb je dit als je met 3G speelt? Ik vermoed dat het met de advertenties te maken heeft dat deze niet ingeladen kunnen worden en daardoor de melding verschijnt. Thuis op mijn Wi-Fi netwerk heb ik namelijk nergens last van.. Vervelend inderdaad.

PeerkeG 14-10-11 15:52

Ik speel het inderdaad op mijn 3G. Daar zou het dus aan liggen?

Vivstick 15-10-11 22:47

Zelfde hier. Alleen last van als ik op 3G speel. Op Wi-Fi geen problemen. Hebben jullie ook dat de verwijderde spellen steeds terug komen en ook dat de badge van de chats op een nummer blijft?

iCulture 15-10-11 23:07

- Meerdere discussies samengevoegd

Mauske 19-10-11 09:25

Ja, irritant.. Maar het sync probleem mogen ze onderhand wel eens oplossen...
De wooren die je maakt worden wel gelegd, maar je ziet de score niet...
Vast vooruit denken kan ook niet omdat je de nieuwe letters nog niet ziet..

ballegooier 19-10-11 09:27

Hij keurt 'quo' af!!! Pfrrt.

Florida96 20-10-11 12:47

Wordfeud
 
Mensen het probleem zit in de upgrade naar iOS5. Ik heb afgelopen weekend mijn iPhone 4 geupgrade en heb sinds dien dezelfde problemen. Ook vrienden en kennissen van mij hebben hetzelfde. Er zijn nog veel meer problemen na de upgrade naar iOS5 maar daar zal ik jullie hier niet mee lastig vallen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.