iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   1 Mailadres, meerdere aparaten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/100419-1-mailadres-meerdere-aparaten.html)

psvpas 10-10-11 22:01

1 Mailadres, meerdere aparaten
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, waarvan ik via de zoekoptie niet aan uit kom.

Ik heb het volgende: Ik gebruik op dit moment een ''@live.nl'' emailadres.
Aangezien ik 2 iOS apparaten heb(iPad&iPhone) krijg ik op beide apparaten te zien dat ik nieuwe mail heb. En als ik dan mn desktop erbij reken, moet ik 3x de mails lezen/verwijderen. Weet iemand of het mogelijk is om dat, via de iOS apparaten, te koppelen? Of wordt dit binnenkort een optie via iCloud?

't Is meer een, kan dat? Dan een MOET, maar het zou wel erg fijn zijn! hahaha

Tnx alvast!

Gr,
Pascal

MCNO 11-10-11 10:06

Blijf niet hangen in @live, maar ga naar gmail.
Zet die in als IMAP en je kan op allerlei apparaten (zoveel je wilt...) je mail uitlezen, versturen etc.

Wat je op het ene apparaat doet gebeurd ook op een andere.
Dus verwijder je een bericht op je Iphone dan verdwijnt ie ook op Ipad.

apotheosis 11-10-11 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvpas (Bericht 711965)
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, waarvan ik via de zoekoptie niet aan uit kom.

Ik heb het volgende: Ik gebruik op dit moment een ''@live.nl'' emailadres.
Aangezien ik 2 iOS apparaten heb(iPad&iPhone) krijg ik op beide apparaten te zien dat ik nieuwe mail heb. En als ik dan mn desktop erbij reken, moet ik 3x de mails lezen/verwijderen. Weet iemand of het mogelijk is om dat, via de iOS apparaten, te koppelen? Of wordt dit binnenkort een optie via iCloud?

't Is meer een, kan dat? Dan een MOET, maar het zou wel erg fijn zijn! hahaha

Tnx alvast!

Gr,
Pascal

Ik heb email adressen van yahoo; als ik op de ipad een email wis dan ben ik deze overal kwijt, zo moet ik geen 3keer gaan wissen :).

psvpas 11-10-11 13:58

Tnx voor de reacties!

Alleen: Ik ben nogal gehecht aan live inmiddels. Is het ook mogelijk om een Gmail account te maken, en dan alles laten door sturen naar dat nieuwe Gmail account? Of werkt dat zo niet?

EDIT: Het is gelukt! Heb een Gmail accountje gemaakt. Hij doet het inderdaad automatisch aanpassen als ik iets gelezen heb! Super! Van mn @live.nl alles laten doorsturen. Belangrijke websites mn email aangepast/aan het aanpassen.
Tnx voor de tip;)

MCNO 12-10-11 13:13

Graag gedaan, ik denk dat je live adres vrij snel op de achtergrond raakt ;)

@Apotheosis, waarom heb jij Yahoo trouwens?
Welk voordeel heeft dat t.o.v. gmail?

psvpas 12-10-11 13:25

Jep, heb echt van de belangrijke-veelgebruikte sites mn adres aangepast. Nu worden al mn mails doorgestuurd. Alleen wel irritant; mijn live wordt leeg getrokken door gmail, dus ik werd vanochtend wakker met ruim 2700 mails:p Maarja, das gelukkig 1malig

XIII 12-10-11 14:51

Je had je Live mail ook opnieuw kunnen configureren, maar nu als Exchange ipv pop3...

peerfineer 12-10-11 15:14

iOs 5 heeft native hotmail/live support hoor...

WDS001 12-10-11 15:20

GMail kan je trouwens ook als Exchange instellen, werkt naar mijn mening beter dan instellen als GMail adres op de iPhone.

XIII 12-10-11 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerfineer (Bericht 712704)
iOs 5 heeft native hotmail/live support hoor...

Dat is toch gewoon Exchange met een ander naampje?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.