iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Find my friends (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/100711-find-my-friends.html)

LucVG 13-10-11 06:39

Find my friends
 
Hoe kan ik mijn 2 toestellen instellen dat ze elkaar zien ? En dan bedoel ik natuurlijk via deze App ?

Hebben slechts 1 Apple account (en dat willen we zo houden)

Pzizzz 13-10-11 11:03

ik heb dezelfde vraag. Ik heb een iPad2 en een iPhone4. Uiteraard op hetzelfde account. Het zou mooi zijn als ik op de iPad vanaf huis mijn iPhone zou kunnen volgen.

Bomans 13-10-11 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pzizzz (Bericht 714815)
Het zou mooi zijn als ik op de iPad vanaf huis mijn iPhone zou kunnen volgen.

Gaat die 's avonds alleen op stap dan?

Yzord 13-10-11 11:06

Ja idd, beetje vaag haha

Harley4 13-10-11 11:10

Hier precies hetzelfde probleem, lukt niet met dezelfde account. Terwijl het in find my iphone gewoon wel wil.

Pzizzz 13-10-11 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 714820)
Gaat die 's avonds alleen op stap dan?

haha .. dat zou iets voor de volgende firmware update zijn ...:d

Maar nee... als ik in onderweg ben met de iPhone, dan zou het mooi zijn als men thuis op de iPad kan zien waar ik op dat moment ben. Ja de volgende vraag is dan...WIL JE DT WEL? tja ...niet altijd, maar dan kan je het uitzetten.:rolleyes:

Bomans 13-10-11 11:30

Dat kan je toch makkelijk volgen via iCloud op je PC/Mac (find my iPhone functie is daar ook beschikbaar)

Pzizzz 13-10-11 11:40

inderdaad op die manier kan het ook.

Zit wel wat verschil in uiteraard. Je geeft ze thuis dan ook toegang to andere informatie en het is op deze manier ook mogelijk om je iPhone te vergrendelen of te wissen.

BartB 14-10-11 17:00

De "Find My Friends"-app van Apple is in elk geval al een flop. Heeft twee keer een lokatie van een andere iPhone getoond, en daarna is het alleen nog maar "Locatie niet bekend". En ja, we hebben elkaar toestemming gegeven om de locatie op te vragen, en daar is na de geslaagde eerste proef niets aan veranderd. Doet het dus voor geen meter.

MathieuG 14-10-11 18:43

Hiero ook iPad en iPhone beide met een eigen Apple id In de zoek vrienden app maar wel een gezamelijke voor iCloud en store. Vanaf iPhone is iPad te lokaliseren maar vanaf de iPad is de iPhone niet te lokaliseren. Melding 'lokatie niet beschikbaar'. Beetje jammer.

WDS001 14-10-11 18:45

Heb je op je iPhone wel ingesteld dat die gevolgd mag worden? En staan je locatievoorzieningen aan?

MathieuG 14-10-11 18:47

Je bedoeld dat ik de Apple id van de iPad heb geaccepteerd in de iPhone? Ja. En lokatievoorziening boor 'Find friends' app staat ook aan.

harriepopov 18-10-11 11:48

Volgens mij loopt mijn batterij leeg door 'Find my Friends'. Meer mensen hier last van?

mavvdh 18-10-11 13:12

misschien dat het lukt met het icloud account me.com

Peernij 18-10-11 15:55

ook hier werkt de find my friends niet.
Beide alles goed ingesteld maar krijg alleen maar locatie niet beschikbaar. Zie ik iets over het hoofd?
Wat zijn jullie ervaringen

harriepopov 18-10-11 19:26

Bij mij werkt het onderhand wel goed, maar ben benieuwd hoeveel stroom dit programma gebruikt..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.