//

I Tunes app

I Tunes app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app GPS Tracker op mijn iPhone staan, dit is een app die werkt met een tracker bv in de wagen etc. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 10:14
Boidin Boidin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 3
Standaard I Tunes app

Ik heb de app GPS Tracker op mijn iPhone staan, dit is een app die werkt met een tracker bv in de wagen etc. Deze app werkt met de trackers TK-102 en trackers TK-5000. Voor, de nieuwe opgrade van IOS 5 kon ik naar de trackers bellen (er zit een pay en go simkaart in) en kreeg ik een sms terug, dit smsje kon ik dan kopieren en als ik dan de app open deed kwam er automatisch het straatplan met bijhorend pinnetje op de plaats van locatie. Nu, na de upgrade van mijn iPhone naar ios 5, wil het gekopieerde smsje geen straatkaart met bijhorend plaats bepalend pinnetje meer openen.
Is er iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?
De app ziet er geel uit met een satteliet afbeelding erop in het midden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 17:28
Windows: I tunes 10.2.2 bleeken iTunes 4 28-04-11 13:50
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 18:23
app store kan geen verbinding maken met i-tunes sjaak75 iPhone Apps 2 15-10-09 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.