//

Tweet Geluid| Ringtones

Tweet Geluid| Ringtones discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren met gewoon een beetje engelen geduld, mijn 3GS van iOS5 voorzien. Het werkt als de brandweer en ik heb het gevoel dat alles nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 12:34
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard Tweet Geluid| Ringtones

Gisteren met gewoon een beetje engelen geduld, mijn 3GS van iOS5 voorzien. Het werkt als de brandweer en ik heb het gevoel dat alles nu gewoon een stuk sneller loopt & laad.

Ik ben alleen tegen twee kleine dingen aangelopen:

In het notificatie centrum is alles gewoon zichtbaar wat zichtbaar zou moeten zijn. Maar het geluid van een @reply of DM bij Twitter, blijft de standaard SMS-toon, terwijl in de instellingen toch echt het Tweet geluid staat geselecteerd. Wil deze toch graag gebruiken, zodat aan de toon al te horen is, om wat voor soort bericht het gaat. Iemand anders al dit probleem ondervonden (en opgelost?)

En de ringtones zijn inderdaad verdwenen. Zelfs nieuw gemaakte ringtones krijg ik niet gesyncht. Suggesties? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 14:04
thekingjunior's schermafbeelding
thekingjunior thekingjunior is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Zelfde probleen, hoe zit dat met die tweet meldingen?
  #3  
Oud 19-02-12, 09:52
Vicstar's schermafbeelding
Vicstar Vicstar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Ik las ergens op het Form dat het geluid bij "Tweet" is te horen bij het VERZENDEN ipv het ONTVANGEN van een Tweet. Dat lijkt mij onzin. Als ik een tweet verstuur, hoor ik niets. Als ik een mention ontvang, hoor ik de tri-tone ipv het geselecteerde Tweet geluid. (of elk ander geselecteerde geluid. Het blijft tri-tone...) Is dit een 4S-bug???
  #4  
Oud 19-02-12, 12:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone apps

Het is geen onzin wat je gelezen hebt. Als je via iOS een tweet verstuurt (bijvoorbeeld bij het delen van een foto) zal je dat geluid inderdaad horen. Het geluid dat je hoort bij het ontvangen van een tweet is afhankelijk van de app die je daarvoor gebruikt. Het is de ontwikkelaar van de app die er moet voor zorgen dat er een ander geluid afgespeeld wordt, dat kan je zelf niet instellen.
  #5  
Oud 19-02-12, 12:50
Vicstar's schermafbeelding
Vicstar Vicstar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Hmmm...
Ik heb een tweet geplaatst vanuit de iPhone Club app (you're welcome), en ik hoorde geen geluid. (stond wel aan)
Ik kan me ook herinneren dat ik in het begin wel het Tweet geluid hoorde bij een binnenkomende Mention Tweet. Maar misschien had ik toen Twittelator nog ingesteld ipv Twitter for iPhone? Ik ga op onderzoek uit...
Iig bedankt voor je reactie, WDS001.
  #6  
Oud 19-02-12, 12:52
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het geluid hoor je alléén bij Tweets verzonden uit iOS, niet per se wanneer je dat uit andere apps doet. Probeer maar eens een foto te geweten vanuit de filmrol
  #7  
Oud 19-02-12, 13:03
Vicstar's schermafbeelding
Vicstar Vicstar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Je hebt helemaal gelijk!!!
(maakt diepe buiging naar WDS001)
Dan hoor je idd wel het Tweet geluidje. Dus nu moet ik er alleen nog achter komen hoe ik die stomme tri-tone kan aanpassen in Twitter for iPhone (of een andere Twitter app)... Tips zijn welkom!
  #8  
Oud 19-02-12, 14:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Door over te schakelen naar Tweetbot
  #9  
Oud 27-03-12, 11:35
rytec rytec is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Vleteren, België
Berichten: 14
Standaard

OK, overgeschakeld naar Tweetbot maar bij de geluidsinstellingen van de iphone kan ik nergens een ander geluid instellen voor deze app.
Reageren

Labels
tri-tone, tweet geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Tweet foto's naar flic.kr johandemeijer iPhone Apps 3 15-09-09 00:13
(help) Geen geluid bij geinstalleerd ringtones RayOmac Ringtones en Wallpapers 4 01-03-09 12:14
Geen geluid bij zelfgemaakte ringtones DTJeremy Ringtones en Wallpapers 0 05-05-08 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.