Badge in "WeeK Cal" app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik heb geupdate naar ios5 ben ik de badge, die in mijn weekcal icoontje aangeeft welke dag het is, kwijt. Ik heb hem wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Badge in "WeeK Cal" app
sinds ik heb geupdate naar ios5 ben ik de badge, die in mijn weekcal icoontje aangeeft welke dag het is, kwijt. Ik heb hem wel in de instellingen op "enable".
ik heb op hun site gekeken en daar staat inderdaad dat dat sinds ios5 is gebeurd doordat aplle iets heeft veranderd, maar hoe ik het wel terug kan krijgen snap ik niet echt ik, moet iets in de notifications veranderen, maar waar staan die en hoe doe ik dat. groeten frits |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad de gehele Badge werkt niet meer.
Ik heb Andreas hierover een mail gezonden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 10:33 ---------- Dat is een iOS5 "bug" : Week Cal - awesome calendar for your iPhone . |
|
|||
|
|||
week cal
gevonden, bedankt
grfr |
|
|||
|
|||
week cal
Als je het gevonden hebt, is het misschien voor anderen nuttig om te vermelden wat de oplossing is?
Ik had er overigens helemaal geen last van. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik had die link niet zien staan, onder het scheidingslijntje van het berichtje.
|
|
|||
|
|||
aanpassen: instellingen - berichtgeving - week cal - meldingstijl stroken en badge-appsymbool aan zetten.
Dan is het opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|