RSS Readers (Google Reader) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede RSS Reader die werkt met Google Reader. Nu zie ik in de nieuwsberichten wel yReader en Reeder voorbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RSS Readers (Google Reader)
Ik ben op zoek naar een goede RSS Reader die werkt met Google Reader. Nu zie ik in de nieuwsberichten wel yReader en Reeder voorbij komen maar nergens waar ze tegenover elkaar staan of eventueel nog andere readers.
Integratie met Google Reader is voor mij belangrijk, hij moet altijd sync blijven. Verder gebruik ik geen afbeeldingen, media etc. Tips, ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Reeder werkt fantastisch, zowel op de iPhone als de iPad.
Vooral dankzij de Readability (meteen) en Instapaper (later) integratie kun je artikelen op een fijne manier lezen.
|
|||
|
|||
Ik gebruik Feedly op de iPhone 4s en iPad 2 en Samsung Galaxy S II een echte aanrader werkt goed!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
RSS toevoegen aan Google Reader werkt niet? | Serena | iPad algemeen | 1 | 25-07-10 18:24 |
|
|