//

Agenda

Agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan zo niets vinden op het forum. Ik wil graag mijn agenda punten van bijvoorbeeld de aankomende week op mijn lockscreen willen hebben. Had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-11, 10:32
jeroenski jeroenski is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard Agenda

Ik kan zo niets vinden op het forum.

Ik wil graag mijn agenda punten van bijvoorbeeld de aankomende week op mijn lockscreen willen hebben.

Had wel verwacht dat dit mogelijk zou zijn met het nieuwe berichten systeem maar kan niet vinden hoe ik dat kan instellen.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 21:58
BigMacintosh BigMacintosh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Is niet mogelijk in het lockscreen zonder jailbreak.
  #3  
Oud 16-10-11, 22:37
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Lock screen is een apps die dit doet maar je moet het wel elke week zelf manueel doen.
Lock screen opstarten, er wordt een soort screen shot genomen van je agenda (je kan zelf instellen hoeveel items je wil zien). Dan moet je via instellingen deze foto gebruiken als achtergrond op het lockscreen. Is wel jammer dat je het manueel moet doen.
Had ook verwacht dat met het nieuwe berichten systeem dat zou werken maar jammer genoeg komen enkel de agenda punten voor de komende 24 uur te voorschijn (en niet op het lock screen).
  #4  
Oud 16-10-11, 23:23
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

@Jeroenski

Ik zie dat je je iPhone gejailbreakt heb. Kijk ff in cydia naar LockInfo of intelliscreen. Kheb met beide ervaring en vind LockInfo persoonlijk net zo goed als Intelliscreen en vele malen goedkoper ;-)
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad levy iPad algemeen 16 22-09-11 17:39
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:01.