App store int Frans iOS5 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals het in de titel staat update gedaan naar IOS5 alles int Nederlands maar app store in het Frans hoe kan da nu... Krijg het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store int Frans iOS5
Zoals het in de titel staat update gedaan naar IOS5 alles int Nederlands maar app store in het Frans hoe kan da nu... Krijg het nie verandert
Dank je Opgelost na iets te installeren vanzelf verandert naar het Nederland Laatst gewijzigd door airwalk; 16-10-11 om 20:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zit met zelfde probleem. Kan je me vertellen hoe je het hebt opgelost?
App store & i tunes staan in frans sinds uodate naar iOS5. Instellingen in iTunes op mijn Mac staan allemaal Nederlands. iPhone zelf staat ook in Nederlands ingesteld. Kan iemand me helpen? |
|
|||
|
|||
eerst uitloggen uit appstore (binnen de appstore applicatie)
dan via instellingen - taal wijzigen in het frans. nu terug naar appstore en inloggen. Normaal zal nu alles (terug) in het frans staan. Dan terug uitloggen uit de appstore en via instellingen taal in het Nederlands zetten. Nu terug inloggen in de appstore en alles zou terug in het Nederlands moeten staan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
Krijg de app store enkel in het frans | Gerlof Jan | iPhone Apps | 5 | 21-03-10 12:26 |
|
|