//

ibooks en acrobat reader via appstore

ibooks en acrobat reader via appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren in itunes adobe acrobat reader pdf gedownload en geinstalleerd, was er niet zo tevreden over, en dus weer verwijderd. Tijdens de instal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 08:00
mavvdh mavvdh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nijmegen
Berichten: 18
Standaard ibooks en acrobat reader via appstore

Ik heb gisteren in itunes adobe acrobat reader pdf gedownload en geinstalleerd, was er niet zo tevreden over, en dus weer verwijderd. Tijdens de instal heeft hij blijkbaar wat instellingen aangepast, waardoor mijn Ibooks niet meer werk. Als ik nu Ibooks opstart zie ik even een lege boeken kast en dan valt hij weg.
Das lastig vooral omdat daar twee entre bewijzen instaan die ik met de grote lanparty in drachte voor aankomend weekend. Weet iemand hoe ik dit probleem kan aanpakken heb de iphone g4 restore al gedaan en voor de jailbreak Ibooks geprobeerd maar wat ik ook doe krijg hem niet aan de gang. Dus pas op met instal adobe acrobat reader pdf
wie heeft er een idee hoe ik Ibooks weer aan de praat krijg
in mjn iphone als ik die in itunes aansluit kan ik bij boeken wel al mijn boeken zien en pdf files maar boekenkast blijft leeg en na het opstarten valt hij gelijk weg

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 10:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Weer je zeker dat het voor Acrobat Reader wel werkte?

iBooks werkt vooralsnog niet met een jailbreak...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 18-10-11, 11:40
mavvdh mavvdh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nijmegen
Berichten: 18
Standaard

ja de eerste keer naar de jailbreak werkte hij wel
dat verbaasde mij maar naar de instal van adobe acrobat is het de mist in gegaan. Ik had tussen tijd wel een reboot moeten doen een keer met de
untedred via redsnow en daarna heb ik het niet meer gecontroleerd

groetjes
  #4  
Oud 18-10-11, 14:20
mavvdh mavvdh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nijmegen
Berichten: 18
Standaard

bedankt voor de reactie en inderdaad na de insta van de jailbreak werkt safari niet en cydia maar wel ibook. maar naar de unterderd reboot werkt wel cydia en safari en de rest maar niet ibook heb nog maals een restore gedaan en er zo achter gekomen.
was een beetje dom

maar bedankt voor de reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Document reader of Good reader? pleun iPhone Apps 1 09-07-11 22:41
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( Esteban78 iPhone Apps 0 17-08-10 01:28
Windows: [Adobe Acrobat Pro Extended] PDF wijzigen Jensteh Desktop-applicaties 4 10-11-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.