//

Spotify offline playlist automatisch opgeschoond

Spotify offline playlist automatisch opgeschoond discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik het volgende probleem sinds iOS 5. Ik gebruik spotify en sync daarbij mijn playlists met mijn desktop. Dit gaat goed. Hij zet zo'n kleine ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-11, 12:23
neowam neowam is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard Spotify offline playlist automatisch opgeschoond

Ik het volgende probleem sinds iOS 5. Ik gebruik spotify en sync daarbij mijn playlists met mijn desktop. Dit gaat goed. Hij zet zo'n kleine 5Gb over. Nu is mijn probleem dat iOS iedere keer deze offline playlist opschoond. Je ziet dan soms onder het icoontje spotify "opschonen..." staan. Nadat dit klaar is zijn al mijn Local files verdwenen en moet ik de sync helemaal opnieuw doen. Weet iemand wat voor nieuwe feature dit is hoe ik dit kan uitzetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 12:23
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Ik weet geen oplossing voor dit probleem, maar misschien weet jij wel een oplossing voor mijn probleem:

Ik wil graag naar mijn iPhone gedownloade playlists/nummers verwijderen omdat mijn iPhone inmiddels volgelopen is.

Iemand enig idee of dat kan en hoe dat moet?
  #3  
Oud 07-11-11, 00:54
Dennis75 Dennis75 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim Bekijk bericht
Ik weet geen oplossing voor dit probleem, maar misschien weet jij wel een oplossing voor mijn probleem:

Ik wil graag naar mijn iPhone gedownloade playlists/nummers verwijderen omdat mijn iPhone inmiddels volgelopen is.

Iemand enig idee of dat kan en hoe dat moet?
Op je PC/laptop Spotify starten, je iphone connecten met je Wi-Fi netwerk. Daarna in Spotify bij Devices je iphone aanklikken en dan de albums verwijderen. Dan zie je ze ook verdwijnen van je iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes playlist zorro332005 iTunes 0 29-08-11 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.