iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps uitzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/102659-apps-uitzetten.html)

adleenheer 27-10-11 16:07

Apps uitzetten
 
Hoi
Ik heb begrepen dat je apps kan uitzetten, door 2x op de ronde knop te drukken en dan de apps die onderin verschijnen aan te klikken, maar dit werkt niet ?...
Doe ik iets verkeerd ?

glaantje 27-10-11 16:12

2x op de knop drukken en dan je vinger op de apps onderin houden tot ze beginnen te trillen. Dan komen er stopbordjes bij te staan en kun je afsluiten

adleenheer 28-10-11 14:51

APPs uitzetten
 
Inderdaad, dat werkt.

Dank je.:d:d

Machiel87 14-11-11 19:25

He hier was ik ook naar op zoek, handig!

huibregt 14-11-11 19:30

Voor dit soort zaken heeft men een gebruikershandleiding uitgevonden....;)
Download die een keer bij Apple en er gaat een wereld voor je open.

Machiel87 14-11-11 19:34

Ja ik heb hem nog maar een week, dus ben nog aan het uitvogelen wat ik allemaal kan doen! :)

armeen 19-11-11 15:43

bestaat er een mogelijkheid dat de app gelijk uitgezet wordt als je 1 keer op de home toets drukt, en of is er een andere manier om apps uit te zetten ?

Guest-20180925190238 19-11-11 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Machiel87 (Bericht 736026)
Ja ik heb hem nog maar een week, dus ben nog aan het uitvogelen wat ik allemaal kan doen! :)

Je hoeft niets "uit te vogelen" :d Open Safari en kies in bookmarks de handleiding, simpeler kan Apple het echt niet maken :rolleyes:

Buur 19-11-11 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armeen (Bericht 737952)
bestaat er een mogelijkheid dat de app gelijk uitgezet wordt als je 1 keer op de home toets drukt, en of is er een andere manier om apps uit te zetten ?

Enkel een jailbreak kan hierbij helpen, aangezien het iOS (nog?) geen functieknop biedt om Fast App Switching (het is geen echte multitasking) uit te zetten.
Een voorbeeldje van een JB-app die daarbij helpt, is Remove Background, die backgrounding uit kan zetten, maar ook selectief apps wel kan laten backgrounden (toch handig bij navigatie-apps o.i.d.). Werkt met Activator (dus 1 beweging instellen en alles stopt in de achtergrond, excl. zelfgemaakte uitzonderingen) en er is ook een SBSettings toggle. Meer uitleg hier.
Maarja, jailbreak vereist dus.

Bubbly 19-11-11 17:28

@Timosha
Jij hebt toch ook geen handleiding gebruikt bij je eerste iPhone? :P

Of wel? :P Zelf uitvogelen is juist het leuke imo :D
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armeen (Bericht 737952)
bestaat er een mogelijkheid dat de app gelijk uitgezet wordt als je 1 keer op de home toets drukt, en of is er een andere manier om apps uit te zetten ?

Nee. Sommige apps ondersteunen echter geen multitasking, dus die 'sluiten' sowieso.

Guest-20180925190238 19-11-11 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 737969)
@Timosha
Jij hebt toch ook geen handleiding gebruikt bij je eerste iPhone? :P

Ik lees nooit een handleiding anders kan ik geen vragen stellen in het forum waarvan het antwoord in de handleiding staat :d

Bubbly 19-11-11 17:40

Haha, tja, dat neemt wel de fun van je ontdekkingsreis weg :P

Maar wel handig voor nieuwelingen inderdaad :rolleyes:

Xplod 02-12-11 17:41

Thx. zat ik nu net ook al een hele tijd uit te zoeken hoe dit moest ....
Was nogal vervelend toen ik TomTom steeds uitschakelde en de lieve vrouw maar bleef verder zeuren ... :d
Ik heb nog een vraagje ...
krijg je ze op één of andere manier allemaal uitgeschakeld of blijven er steeds 4 actief ... no matter what.

Bubbly 03-12-11 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xplod (Bericht 742135)
Thx. zat ik nu net ook al een hele tijd uit te zoeken hoe dit moest ....
Was nogal vervelend toen ik TomTom steeds uitschakelde en de lieve vrouw maar bleef verder zeuren ... :d
Ik heb nog een vraagje ...
krijg je ze op één of andere manier allemaal uitgeschakeld of blijven er steeds 4 actief ... no matter what.

Een voor een allemaal uitschakelen.

http://vcm-content.s3.amazonaws.com/...phone-apps.png

Xplod 04-12-11 01:23

Hé thx.
Wel effe bezig geweest ... lol :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.