//

Wat met oude iPhone app's!

Wat met oude iPhone app's! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou kunnen dat er reeds een topic bestaat over dit onderwerp, moest dit zijn, mijn excuses. Ik leg even mijn situatie uit. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 13:50
Obiwan's schermafbeelding
Obiwan Obiwan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leefdaal - België
Berichten: 28
Standaard Wat met oude iPhone app's!

Het zou kunnen dat er reeds een topic bestaat over dit onderwerp, moest dit zijn, mijn excuses.
Ik leg even mijn situatie uit.

Ik heb een iPhone 3GS (iOs5) die ik syncroniseer(de) via mijn MacBook. Mijn MacBook is momenteel uitgerust met het volgende Mac Os X Versie 10.6.8.
Om in de toekomst te kunnen genieten van iCloud, moet ik de laatste versie van Lion erop zetten en daar knel het schoentje. Omdat mijn MacBook een intern geheugen heeft van 1GB, kan ik niet upgraden naar de nieuwste versie van Lion.
Deze MacBook kan dus niet langer gebruikt worden om mijn iPhone op te syncen, laat staan dat ik iCloud erop kan gebruiken.

Voor de zaak heb ik mij een nieuwe iMac aangeschaft (met nieuwste versie van lion op, dus excellent voor iCloud). Ik heb dan ook maar ineens een nieuwe iPhone 4S 16GB aangeschaft (heb ik nog niet, damn you AppleStore
Omdat natuurlijk al mijn app's op mijn MacBook staan, staan deze niet op mijn iMac, die ik vanaf nu ga gebruiken om te syncen met m'n iPhone en iPad.
Kan ik deze app's overzetten naar de iMac? En hoe?

En dan nog dit vraagje. Hoe zit het in België/Nederland met de iCloud en de aangeschafte muziek, want op m'n Ipad verschijnt er niks van aangekochte muziek die via m'n Iphone (3GS) aangekocht worden.

Ik hoop dat ik duidelijk was.

Thanks alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 14:17
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Voor apps: autoriseer de nieuwe computer in iTunes voor je iTunes-account.
iTunes weet nu welke apps je hebt en je kan ze opnieuw downloaden.
Je kan ook een time machine backup van de oude computer maken en die op de nieuwe zetten, dan kopieert hij dit soort dingen mee denk ik.

Je kunt ook altijd nog handmatig apps kopiëren van de oude naar de nieuwe computer, bijvoorbeeld met een USB-stick. Als iTunes op de nieuwe computer is geautoriseerd voor jouw iTunes-account hoef je de apps alleen maar in iTunes te slepen.

Een laatste mogelijkheid is de oude iPhone aan de nieuwe computer te hangen en alle aankopen over te zetten. Wel weer iTunes autoriseren!

Edit: met muziek werkt het nog niet als apps: alleen in de USA is op dit moment gekochte muziek opnieuw te downloaden.
  #3  
Oud 29-10-11, 14:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ook kan is met de Migration Assitant de volledige iTunes bibliotheek overzetten van de oude Mac naar de nieuwe Mac.

Dat kan draadloos of met een Ethernet cross cable.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
PwngeTool+Oude Baseband en nieuwe update voor unlock? Wat nu? peetduck Archief 1 31-10-09 19:35
wat met app's na terugzetten fabrieksinstellingen jefbex iPhone Apps 3 06-10-09 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.